En als je toch bezig bent zet mij er dan ook maar bij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
YUR: wil je mij op 6 juni bij de Marathon Via Belgica zetten?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
YUR: wil je mij op 6 juni bij de Marathon Via Belgica zetten?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En als je toch bezig bent zet mij er dan ook maar bij.
Stoven. Met rode wijn, peper en zout.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:49 schreef Quoi het volgende:
Net na mijn post besloot meneer zijn vingertopje ook in het gerecht te gaan verwerken. Au. Mag dus aan de kook en bandage.
Thanks voor de felicitaties! Ik ga nog ff kijken wat ik doe
Ik drink sowieso wel een biertje voor je!quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:49 schreef Quoi het volgende:
Net na mijn post besloot meneer zijn vingertopje ook in het gerecht te gaan verwerken. Au. Mag dus aan de kook en bandage.
Thanks voor de felicitaties! Ik ga nog ff kijken wat ik doe
Thanksquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef YUR het volgende:
Jullie staan er bij hoor, stripsteep en TWC
niet meer gelukt..quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen enkel flauw idee
Maar: Heel veel plezier met hardlopen vanmiddag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Zuip zequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef Quoi het volgende:
Leuke plaatjes Yur!
Ik heb geen smashrun en zin in lekkere drankjes. En mijn meneertje is een beetje zielig en loopt niet. Ik wil gezellig saamp iets doen, dus de knoop is door
Miepen en lopen in 2015 is het nieuwe motto
Het wordt een beschaafd biertje, want morgen werkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zuip ze
En er wordt niet gemiept hoor.
Yur, wil je die link in de op bij de 2015 challenge even aanpassen naarquote:
| 1 | [url=http://tweedehandsboek.net/FOK/schema2015.php?naam=]http://tweedehandsboek.net/FOK/schema2015.php?naam=<hier je username>[/url] |
Zoiets?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yur, wil je die link in de op bij de 2015 challenge even aanpassen naar
[ code verwijderd ]
Zonder de code tags uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |