Activities: 145 Distance: 2,918.40km Time: 472:43:06 Calories: 75,546Cquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:07 schreef Liesje68 het volgende:
In Garmin bij calendar en dan naar ' jaar ' switchen. Zie je onderaan de relevante data. Geen idee of je dat hebt...anderen weet ik niets van
Niet stil gezeten dus...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Activities: 145 Distance: 2,918.40km Time: 472:43:06 Calories: 75,546C
Nice! Bijna om de dag.
Alleen running:
Activities: 130 Distance: 1,256.91km Time: 124:51:27 Calories: 68,191C
Maar dat komt omdat ik nog niet zo lang een echte Garmin hebNiet alles gelogd dus.
Ook genoeg hoor, om uit te rustenquote:
quote:De Regte Heide Cross zal in 2015 eind februari niet kunnen plaatsvinden. Een nieuwe datum is nog onbekend
Mooi hoor rondje Kralingseplas in goed terug te zienquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
Grappig, een kaart van de meest gelopen hardlooproutes in Nederland:
https://a.tiles.mapbox.co(...)zA#10/51.3834/5.5680
De lokale plas is inderdaad erg in trek bij runners.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
Grappig, een kaart van de meest gelopen hardlooproutes in Nederland:
https://a.tiles.mapbox.co(...)zA#10/51.3834/5.5680
Peer pressure building...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
YUR: wil je mij op 6 juni bij de Marathon Via Belgica zetten?
Cool! Ook weer een!quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
YUR: wil je mij op 6 juni bij de Marathon Via Belgica zetten?
Eerst lopen, dan alsnog biertjes?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef Quoi het volgende:
Poeh, het kost me aardig wat moeite om me te motiveren voor de training van vanavondWeer veel te laat thuis van "een paar uurtjes werken" en MOE op de bank. Veel investering in werk dat weer gaat stoppen en waar de sfeer niet geweldig is. Heb tractaties gekocht voor mijn loopgroep, maar duik liever de kroeg in met favo biertjes vanavond op mijn verjaardag
![]()
Eerst de training, daarna naar de kroeg voor jouw favo biertjes en je verjaardag vieren!quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef Quoi het volgende:
Poeh, het kost me aardig wat moeite om me te motiveren voor de training van vanavondWeer veel te laat thuis van "een paar uurtjes werken" en MOE op de bank. Veel investering in werk dat weer gaat stoppen en waar de sfeer niet geweldig is. Heb tractaties gekocht voor mijn loopgroep, maar duik liever de kroeg in met favo biertjes vanavond op mijn verjaardag
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef Quoi het volgende:
![]()
Niet miepen maar ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Je krijgt spijt als je niet gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef Quoi het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |