Ik ga het niet reddenquote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lekker samen een rondje met je vrouw lopen.Of een stukje verder natuurlijk.
hou ook van jouquote:Op maandag 29 december 2014 09:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je gaat hem achterna. Of je gaat rennen, maar dat zie ik niet gebeuren
Ook geen McDonalds of tankstation die je in je route kunt opnemen? Die bieden mij nog wel eens uitkomstquote:Op maandag 29 december 2014 15:08 schreef Angel-A het volgende:
Vanmiddag een rondje van 11km gelopen, ik denk dat dit de laatste kilometers van het jaar zijn. De helft van het loopje moest ik plassen, ik heb dat steeds, ik denk door de kou, zo irritant. Geen horecagelegenheid in de buurt en wildplassen vind ik niet te doen hier: polderlandschap met vrij veel langsrazend verkeer of een heel druk Amsterdamse bos. Ik overweeg een plastuit mee te nemen volgende keer want dit verpest echt het lopen.
dan zou ik t niet doen. Maar het wie ben ik.quote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
hou ook van jou
@Ynske ik zat aan 3 km maar al maanden niks gedaan....
Er is helemaal niets mis met over- of onderpronatie hoorquote:Op maandag 29 december 2014 15:30 schreef xMissi het volgende:
Vandaag naar Dodewaard geweest, gepast, gerend, gepast, gerend, gepast, gerend... En jahoooor ik heb eindelijk schoenen. Heb een hele lichte over pronatie bijna neutraal dus hoefde geen speciale schoenen voor dat gelukkig! Ik kreeg eerst mannenschoenen aan, eh ja dat vond ik niet zo leuk maar dat is blijkbaar niet anders met mijn maat (42/42,5) . Uiteindelijk toch een damesschoen in maat 42,5 gevonden
. Het zijn asics gel fortitude 6 geworden. Grijs met paars en groen. (hieronder de foto als ik het goed heb gedaan
)
ben blij
[ afbeelding ]
O nee zo bedoelde ik het ook niet!! Is ook zeker niets mis mee. Alleen ik dacht juist dat ik dat had maar de video zei van niet dus dat vind ik mooiquote:Op maandag 29 december 2014 15:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met over- of onderpronatie hoor
Veel plezier en veel fijne kilometers op je mooie nieuwe schoenen!
Denk woensdag pas echt helemaal weg..quote:
Da's een mooi stukje. Ik mag nu ook mijn LDL weer uit gaan breidenquote:Op maandag 29 december 2014 15:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Denk woensdag pas echt helemaal weg..
Hoop dan een een rondje van een km of 22 te kunnen maken
Dat is geen damesschoenquote:Op maandag 29 december 2014 15:30 schreef xMissi het volgende:
Vandaag naar Dodewaard geweest, gepast, gerend, gepast, gerend, gepast, gerend... En jahoooor ik heb eindelijk schoenen. Heb een hele lichte over pronatie bijna neutraal dus hoefde geen speciale schoenen voor dat gelukkig! Ik kreeg eerst mannenschoenen aan, eh ja dat vond ik niet zo leuk maar dat is blijkbaar niet anders met mijn maat (42/42,5) . Uiteindelijk toch een damesschoen in maat 42,5 gevonden
. Het zijn asics gel fortitude 6 geworden. Grijs met paars en groen. (hieronder de foto als ik het goed heb gedaan
)
ben blij
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond lekker toch niet. Denk gister in de vastgevroren sneeuw wat overbelast met al die ongelijke grond. Irritatiefactortje in het linkerbeen. En dan ga ik lekker rust houden. Misschien dinsdag of woensdag nog. Anders komend weekend wel weer.quote:Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's een mooi stukje. Ik mag nu ook mijn LDL weer uit gaan breiden
Gewoon heel dit jaar niet meer lopen. Ik doe meequote:Op maandag 29 december 2014 15:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ga vanavond lekker toch niet. Denk gister in de vastgevroren sneeuw wat overbelast. Irritatiefactortje in het linkerbeen. En dan ga ik lekker rust houden. Misschien dinsdag of woensdag nog. Anders komend weekend wel weer.
Lijkt me een prima plan. En ik ga sowieso de hele volgende week ook niet lopen, dus inderdaad hooguit komend weekend nog. Even lekker alles laten herstellen en dan vanaf 12 januari beginnen met het schema naar Rotterdam.quote:Op maandag 29 december 2014 15:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon heel dit jaar niet meer lopen. Ik doe mee
Wellus!!!quote:Op maandag 29 december 2014 15:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat is geen damesschoen![]()
Die heb ik namelijk ook, alleen in andere kleurenMaar ze lopen heerlijk! Goede keus gemaakt!
Dan heb ik de mannenvariant ja, want die van mij zijn blauw met groenquote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef xMissi het volgende:
[..]
Wellus!!!Staat zelfs op de doos.En die vrouw zei dat ook nog. Ik had eerst de mannenvariant aan in het blauw met groen. Maar dat valt iets te ruim ofzo ik weet het ook niet haha .Voorderest is er denk weinig verschil idd behalve de kleur dan! En ik vind ze
ook al lekker zitten dus ze zullen ook wel lekker lopen
dames modellen zijn vaak smaller als ik het goed hebquote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn er dames en herenschoenen in hardloopschoenen anders dan het kleurtje
Heb ik ook.quote:Op maandag 29 december 2014 15:30 schreef xMissi het volgende:
)
ben blij
[ afbeelding ]
Ja ik heb er weer zin in, van die lange afstanden.quote:Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's een mooi stukje. Ik mag nu ook mijn LDL weer uit gaan breiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |