SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
Ik hoor nu ook echt altijd In Yugoslavia
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jaquote:Op maandag 29 december 2014 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoor je het trouwens? Jouw brandalarm gaat af en direct blijkt de brandweer volgens de radio elke 12 minuten te moeten uitrukken. En zonder Tomtom, ook nog.![]()
Dit kán geen toeval zijn
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ohja natuurlijk ken ik deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 01:03 schreef Wave103 het volgende:
One Direction staat er ook in, hoger dan dit zelfs
Veel hoger zelfs.quote:Op maandag 29 december 2014 01:03 schreef Wave103 het volgende:
One Direction staat er ook in, hoger dan dit zelfsReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
WHAT. THE. FUCK.quote:Op maandag 29 december 2014 01:03 schreef Wave103 het volgende:
One Direction staat er ook in, hoger dan dit zelfs![]()
Dit inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor nu ook echt altijd In Yugoslavia![]()
![]()
Maar dan slaap ik allangquote:Op maandag 29 december 2014 01:03 schreef Wave103 het volgende:
Robert Moog died for our synths![]()
Ik kan trouwens niet jouw usernaam lezen zonder die stem dat te horen zeggen op de radio
Wave 1 o 3"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Die hadden nog één leuk nummer.quote:Op maandag 29 december 2014 01:03 schreef Wave103 het volgende:
Ben alleen vergeten welke.
Justin Bieber staat er toch niet in mag ik hopen?![]()
![]()
One Direction komt ergens tussen 5 en 6 uur 's ochtends.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Neequote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef PizzaGeit het volgende:
WTF zijn die animaties bij het café ineens![]()
Eerder als iets als 'lekker meezingen'
en nu 'voetjes van de vloer'![]()
Ariana Grande nog niet. Valt tegen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:03 schreef Wave103 het volgende:
One Direction staat er ook in, hoger dan dit zelfsJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik ga slapen
Tot morgen maar weer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mijn muziekkennis werd net weer in twijfel getrokkenquote:
Toedels!quote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen maar weerReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Slaapze mexkequote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen maar weer![]()
Ah, zie je wel, niet alle hoop wat betreft de Nederlandse smaak is verloren!quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik denk dat zijn fans niet weten wat Radio 2 is.quote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die hadden nog één leuk nummer.
Ben alleen vergeten welke.
Nee, die worden we gespaardquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Justin Bieber staat er toch niet in mag ik hopen?Robert Moog died for our synths![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen maar weer![]()
Oh is al dagen hoor, ze gaan helemaal los daarquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen maar weer
Ik zie het nu voor het eerstquote:Op maandag 29 december 2014 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh is al dagen hoor, ze gaan helemaal los daar
Staan een paar goede voorgevels te springenquote:Op maandag 29 december 2014 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh is al dagen hoor, ze gaan helemaal los daar
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor nu ook echt altijd In Yugoslavia![]()
![]()
Unchain my heart![]()
Geluid op 10! bij metalquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef essnhills het volgende:
![]()
Dat is toch allemaal al opgenomenquote:Op maandag 29 december 2014 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan niet, werd gisteren nog tweede bij The Winner Takes it All.![]()
Ben jij voor Valencia?quote:Op maandag 29 december 2014 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan niet, werd gisteren nog tweede bij The Winner Takes it All.![]()
![]()
Goed moment om richting bed te vertrekken![]()
Fuck ik dacht serieus even dat dit The Police was
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb je een Tomtom of moet ik even meelopen?quote:Op maandag 29 december 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
![]()
Bruno Mars is nog kleiner dan Van Velzen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh je wóónt echt in Spanje, tof manquote:Op maandag 29 december 2014 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
JaIs voor mij op Elche na de dichtstbijzijnde club uit de Primera.
Hoe ben je daar terecht gekomen als ik vragen mag?![]()
haha ik vertik het om dit als laatste te horen vandaag, dus ik wacht nog evenquote:Op maandag 29 december 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
![]()
maar trusten![]()
M'n vader is na het brandalarmakkefietje ook weer naar beneden gekomen, en die heeft wel richtingsgevoel dus ik denk dat hij me wel kan assisteren mocht ik verdwalen. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 29 december 2014 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je een Tomtom of moet ik even meelopen?
Nou..wakker is een heel groot woord.quote:Op maandag 29 december 2014 01:09 schreef Sked het volgende:
Kutnummer en het café wordt wakker. Natuurlijk.![]()
Soort Sneijder dus.quote:Op maandag 29 december 2014 01:09 schreef Mani89 het volgende:
Bruno Mars is nog kleiner dan Van Velzen.![]()
Ik ben als 17-jarige gewoon met m'n moeder meegekomenquote:Op maandag 29 december 2014 01:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh je wóónt echt in Spanje, tof man
Hoe ben je daar terecht gekomen als ik vragen mag?En da's nu 16 jaar geleden.
![]()
Tegen de tijd dat ik echt weg ben is de volgende alweer bezig hoorquote:Op maandag 29 december 2014 01:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha ik vertik het om dit als laatste te horen vandaag, dus ik wacht nog even![]()
maar trusten![]()
Bruno Mars die over sex zingt, kán het lachwekkender?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Haha prima. Slaap lekker!quote:Op maandag 29 december 2014 01:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vader is na het brandalarmakkefietje ook weer naar beneden gekomen, en die heeft wel richtingsgevoel dus ik denk dat hij me wel kan assisteren mocht ik verdwalen. Maar bedankt voor het aanbod![]()
VanVelzen die over seks zingtquote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Bruno Mars die over sex zingt, kán het lachwekkender?![]()
Ik vind dit echt heel erg leukHeel vrolijk. Zeker de live in parijs uitvoering
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hier ben ik het wel mee eens
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ga weg.quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit echt heel erg leukHeel vrolijk. Zeker de live in parijs uitvoering
![]()
Als z'n seks net zo slaapverwekkend is als dit liedje, weet ik tenminste zeker dat ik op het gebied van seks in elk geval niet op de allerlaatste plek sta.quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Bruno Mars die over sex zingt, kán het lachwekkender?![]()
Vet man. Spreek je ook vloeiend Catalaans dan? Of ligt Elche niet waar ik denk dat het ligt?quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben als 17-jarige gewoon met m'n moeder meegekomenEn da's nu 16 jaar geleden.
![]()
![]()
Dan heb ik iets gemistquote:Op maandag 29 december 2014 01:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
VanVelzen heeft nog wel een beetje talent![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Novastar, dat moet zo'n beetje de saaiste Belg ooit zijn.
Zoveel goede Belgische muziek en dan komen ze met dit aan.
Het is de regio Valencia maar hier spreekt men ook een soort Catalaans. Maar ik niet, vrees ikquote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vet man. Spreek je ook vloeiend Catalaans dan? Of ligt Elche niet waar ik denk dat het ligt?Ik lees het redelijk maar ik heb me kwa taal leren volledig op het Spaans gericht.
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoveel goede Belgische muziek en dan komen ze met dit aan.
Wat een babyface![]()
![]()
Sowieso is Valencia + Catalonië niet echt een gelukkig huwelijk, toch?quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is de regio Valencia maar hier spreekt men ook een soort Catalaans. Maar ik niet, vrees ikIk lees het redelijk maar ik heb me kwa taal leren volledig op het Spaans gericht.
![]()
Milow is nog een graadje erger.quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoveel goede Belgische muziek en dan komen ze met dit aan.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Goed punt, die is zo grijs en saai dat ik 'm vergeten was.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat klopt ook wel ja, op een paar gekke 'pancatalanen' na die Valencia liefst als deel van een groot Catalonië zien. Maar over het algemeen loopt de relatie inderdaad niet echt lekker.quote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Sowieso is Valencia + Catalonië niet echt een gelukkig huwelijk, toch?![]()
Ah, oké.quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef Strani het volgende:
Het is de regio Valencia maar hier spreekt men ook een soort Catalaans. Maar ik niet, vrees ik Ik lees het redelijk maar ik heb me kwa taal leren volledig op het Spaans gericht.
Ben een keer een tijdje in Valencia geweest voor Spaanse les en kan me nog wel herinneren dat alles daar in twee talen stond, 'normaal' Spaans en dat lokale dialect
Maar het lijkt iig nog op Spaans, ben ook een paar keer in Baskenland geweest en wat ze daar spreken is gewoon bizar![]()
![]()
Het is niet bepaald genieten met de top 2000 op dit moment.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik zag hem aan het begin van de avond nog bij die vertyfde NOS-show van het sportjaar 2014 zitten.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed punt, die is zo grijs en saai dat ik 'm vergeten was.![]()
Raymond van het Groenewoud heeft er nog wel een paar hoger neem ik aan ?quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoveel goede Belgische muziek en dan komen ze met dit aan.![]()
Haha ja, Baskisch is volledig onbegrijpelijk inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ah, oké.
Ben een keer een tijdje in Valencia geweest voor Spaanse les en kan me nog wel herinneren dat alles daar in twee talen stond, 'normaal' Spaans en dat lokale dialect
Maar het lijkt iig nog op Spaans, ben ook een paar keer in Baskenland geweest en wat ze daar spreken is gewoon bizar![]()
![]()
Zoals ik altijd zeg, je kan niet altijd zes gooien.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef Jane het volgende:
Het is niet bepaald genieten met de top 2000 op dit moment.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Raymond is al klaar.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Raymond van het Groenewoud heeft er nog wel een paar hoger neem ik aan ?
Twee meisjes stond echt schandalig laag.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Komt niet veel soeps aan nee.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef Jane het volgende:
Nope. En qua saaiste belg wil ik milow nomineren.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Raymond van het Groenewoud heeft er nog wel een paar hoger neem ik aan ?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Was het weer een flopshow?quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag hem aan het begin van de avond nog bij die vertyfde NOS-show van het sportjaar 2014 zitten.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit liedje is wel loik.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wat een toffe Twitterpagina heb jijquote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef Jane het volgende:
![]()
Milow die een Fellaini pruik opdeedquote:Op maandag 29 december 2014 01:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nope. En qua saaiste belg wil ik milow nomineren.
Ik dacht heel ff echt dat hij t was![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Moet je die breinaalden uit je oren halen.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dansen is altijd goedquote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst net, hoop dat je het een beetje amusant vond wel![]()
Die is al geweest... vrijdag op zaterdag.quote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst net, hoop dat je het een beetje amusant vond welNu moeten we wachten op 7 januari.
![]()
Die was twee dagen terug toch?quote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst net, hoop dat je het een beetje amusant vond wel
Bazennummer![]()
![]()
7 januari?quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die is al geweest... vrijdag op zaterdag.Nu moeten we wachten op 7 januari.
Is dan de after Top 2000 ja op radio2 ?quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die is al geweest... vrijdag op zaterdag.Nu moeten we wachten op 7 januari.
![]()
Allemaal veertigers die er op stemmenquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Gehenna het volgende:
Niet gedacht dat The The nog zo populair was in Nederland![]()
Oh? Dat valt toch wel mee/tegen?quote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een toffe Twitterpagina heb jij
-edit- of bedoel je gewoon het Beatlesplaatje?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Wat een teringmuziek komt er weer allemaal aan
Nee, ik snap niet dat je hier naar je plezier naar gaat luisteren![]()
Drie uur 's nachts, zeven januari.quote:Nepperdquote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is dan de after Top 2000 ja op radio2 ?![]()
![]()
Ah, ja, dat Beatlesplaatje is tof, ja.quote:Op maandag 29 december 2014 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, de Beatles zijn wat mij betreft altijd goed
Oowww dat zingen ze, ouchquote:Op maandag 29 december 2014 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Drie uur 's nachts, zeven januari.
[..]
Nepperd![]()
Zeker weten dat ik de eerste ben.quote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo een. Uur eerder klaarstaan.(ik tikte scheef
)
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn UI is een dancing fool, ofniedan. Helemaal loik!![]()
![]()
Ik zwaai even naar iedereen en naar mijn tweelingzusje in het bijzonder. Ik ga zo slapen (met Frank)![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 29 december 2014 01:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zwaai even naar iedereen en naar mijn tweelingzusje in het bijzonder. Ik ga zo slapen (met Frank)![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 01:22 schreef Eska het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik de eerste ben.(ik tikte scheef
)
Trek wel je panterblouseje aan, anders herken ik je njet!
![]()
Wie vroeg er gisteren ook alweer of er Franse artiesten waren die in het Engels zongen?
Charles![]()
![]()
Wil je klappen?quote:Op maandag 29 december 2014 01:24 schreef Gehenna het volgende:
uch.. Aznavour
Overgewaardeerd figuur![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nou, hij geeft aan dat hij geen fan is dus ik neem niet aan dat hij klaar is voor een staande ovatie.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Is wel beetje koud, zo met de armen bloot.quote:Op maandag 29 december 2014 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Trek wel je panterblouseje aan, anders herken ik je njet!
Maar moet wel even kunnen, denk ik.
![]()
![]()
verdikkeme RRquote:Op maandag 29 december 2014 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, hij geeft aan dat hij geen fan is dus ik neem niet aan dat hij klaar is voor een staande ovatie.![]()
in de dancing is het altijd warm toch.quote:Op maandag 29 december 2014 01:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Is wel beetje koud, zo met de armen bloot.Maar moet wel even kunnen, denk ik.
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, hij geeft aan dat hij geen fan is dus ik neem niet aan dat hij klaar is voor een staande ovatie.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hij was slecht he.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Loik liedje, maar weinig eeuwigheidswaarde.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ook niet, maar ik vind niet dat ik veel gemist heb.quote:Lying awake, wondering if there is a Dog...
ontzett0ndquote:
Dat je zo na kan denken op dit tijdstip. Dit was echt een jan-opmerking. You killed it!
![]()
![]()
Eerste liedje uit de Top 2000 die ik niet ken waar ik geïnteresseerd van raak.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee, idd.quote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind niet dat ik veel gemist heb.![]()
![]()
Ik ga denk ik maar even de discography van deze band torrenten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vreemde eend wel.quote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Loik liedje, maar weinig eeuwigheidswaarde.![]()
De eerste drie albums zijn een stuk beter!quote:Op maandag 29 december 2014 01:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga denk ik maar even de discography van deze band torrenten.![]()
Ik hoop het niet zeg,quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Gehenna het volgende:
Dit is vast niet de volledige 22 minuten versie![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Een slobeend?quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb deze op vinyl liggen, de B-kant (met alleen die nummer) is helemaal grijs gedraaid. Ik zou niet eens weten hoe de A-kant klinkt![]()
Dat is alvast goed nieuws dan want dit klonk al heel lekker!quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De eerste drie albums zijn een stuk beter!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daar was niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
21 was indeed a very good yearrrr
Nu op naar de 35![]()
Slaap zequote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik val erin met misschien wel het beste nummer van Sinatra.
Goedenacht
quote:Aan zulke momenten kan je je alleen maar overgeven, slaap zachtquote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt romantisch dit. Regen tikt weer keihard op het dak en frank sinatra. Ik val in slaap.![]()
![]()
Dronken mensen?quote:Op maandag 29 december 2014 01:39 schreef patat het volgende:
Haha aan het café te zien is het weer tegen 2en
ah welkomquote:Op maandag 29 december 2014 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm.... ik bedoelde eigenlijk dat ik binnen kom stuiteren.
Ze staan met zijn allen airguitar te spelen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hierna komt een heerlijk nummer Elfie!quote:Op maandag 29 december 2014 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm.... ik bedoelde eigenlijk dat ik binnen kom stuiteren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
op ELPquote:Op maandag 29 december 2014 01:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze staan met zijn allen airguitar te spelen.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Aan zulke momenten kan je je alleen maar overgeven, slaap zachtik wacht op de daiiiiiik
![]()
Ik kijk voor het eerst die stream, wat een gasten![]()
![]()
Daar moet je toch wel paar mooie gifjes van kunnen maken![]()
De muziek is niet veel soeps de komende uren, heb ik al gezien.quote:Op maandag 29 december 2014 01:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hierna komt een heerlijk nummer Elfie!![]()
![]()
Zo! toffer als dit wordt het de eerste tijd toch niet meer, mooi moment om onder de wol te kruipen
Veel plezier nog
Ik wil eigenlijk opblijven voor One Direction, maar dat wordt me echt te gek.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Slaap zachtquote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef Gehenna het volgende:
Zo! toffer als dit wordt het de eerste tijd toch niet meer, mooi moment om onder de wol te kruipen
Veel plezier nog![]()
![]()
Ja leuke nr tje
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
De outro wordt natuurlijk afgekapt. Oh well.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat.quote:Op maandag 29 december 2014 01:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk opblijven voor One Direction, maar dat wordt me echt te gek.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ja dat is tussen 5 en 6 ofzo. Dan ben ik echt wel in coma.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit.quote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef Gehenna het volgende:
Veel plezier nog![]()
Ook erg grappige optredens bij Saturday Night Livequote:Op maandag 29 december 2014 01:43 schreef Wave103 het volgende:
JT is op zich best prima. Normale jongen, goeie performer, leuk stijltje. Jahoor.niks mis met die man
![]()
Begin net in het ritme te komen van die maniakale snelheid zojuist, maar daar is het nu te laat voor geloof ik![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 01:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gaat ook slapen. Truste hondekoppen! Tot morgen!![]()
![]()
Niets mis mee!quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom staaaaaat dit zo hooooooog![]()
Ik vraag het me ook af. Zoals bij zo veel nummersquote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom staaaaaat dit zo hooooooog![]()
Echt. Huilen met de pet op.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Zoals bij zo veel nummers![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hee de dijkHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ikkk ben nergenss goed voorrr, daar weet jij allesss vanmaar ik kan van je houdennn, zoals niemand dat dus kann
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Die ingesproken berichten worden er ook niet beter op naarmate het later wordt.
Ik zou zweren dat ik een post heb gemaakt met de nummers van komend uur op een rij. Met daaronder de opmerking dat Stones-fans een goed uur beleven (3x Stones)![]()
ja doe eens opnieuw plaatswn, ik zowk me suf maar heb geen idre waar ik zoiets kan vinden #loserhoofdbenikquote:Op maandag 29 december 2014 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou zweren dat ik een post heb gemaakt met de nummers van komend uur op een rij. Met daaronder de opmerking dat Stones-fans een goed uur beleven (3x Stones)![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
JAAAAA VOLENDAMHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
863 3JS Watermensen
862 R.E.M. Drive
861 Fleetwood Mac Everywhere
860 Nits Nescio
859 The Rolling Stones Miss You
858 Neil Young Harvest
857 Donna Summer State Of Independence
856 The Rolling Stones Honky Tonk Women
855 De Dijk Groot HartHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 02:01 schreef JanPiraat het volgende:
KB na het journaal 3J's !! dat wordt nog even doorbikkelen dusVolendams trots.
![]()
Oowjeej nog een keer De Dijk als afsluiterquote:Op maandag 29 december 2014 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
863 3JS Watermensen
862 R.E.M. Drive
860 Nits Nescio
858 Neil Young Harvest
855 De Dijk Groot Hartr.i.p. Klinkerbotsing
![]()
863 3JS Watermensenquote:Op maandag 29 december 2014 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja doe eens opnieuw plaatswn, ik zowk me suf maar heb geen idre waar ik zoiets kan vinden #loserhoofdbenik
862 R.E.M. Drive
860 Nits Nescio
858 Neil Young Harvest
855 De Dijk Groot Hart
854 The Rolling Stones Fool To Cry
853 Smashing Pumpkins Disarm
852 Red Hot Chili Peppers Dani California
851 Duran Duran Ordinary World
850 The Cranberries Linger![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, dat is maar de helft.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Afsluiter van de pagina in het PDF-bestand, ja. Niet de afsluiter van het uur.quote:Op maandag 29 december 2014 02:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowjeej nog een keer De Dijk als afsluiterr.i.p. Klinkerbotsing
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Deze vind ik altijd wel mooi van REM.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Een van de mooiste liedjes van REM. Als Man on the Moon niet in de keuzelijst had gestaan, had ik hier op gestemd![]()
![]()
Het gekke van REM is dat ik ze allemaal even mooi vind op Shiny Happy People na, Frequency Kenneth?quote:Op maandag 29 december 2014 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga toch, heel afgezaagd, voor Everybody Hurts. Ook Nightswimming vind ik mooi.![]()
Ik vind Shiny Happy People eigenlijk ook prima. Ik weet nog dat ik Losing My Religion en Shiny Happy People tegelijkertijd op single (7-inch) kocht in de platenzaak.quote:Op maandag 29 december 2014 02:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het gekke van REM is dat ik ze allemaal even mooi vindt op Shiny Happy People na, Frequency Kenneth?![]()
Nightswimming is ook heel mooiquote:Op maandag 29 december 2014 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga toch, heel afgezaagd, voor Everybody Hurts. Ook Nightswimming vind ik mooi.Ik heb trouwens ook niets met Shiny Happy People.
![]()
Hahaha ja klopt, kwam er bij de Bullit ook meteen achter dat ze al een stel albums hadden. Heel veel eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Shiny Happy People eigenlijk ook prima. Ik weet nog dat ik Losing My Religion en Shiny Happy People tegelijkertijd op single (7-inch) kocht in de platenzaak.![]()
Suits omnibus waar een marathon had moeten plaats vinden, ware het niet dat mijn partner in slaap geflikkerd is...quote:![]()
![]()
Moeite om terug te kijken?quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ja hoor, o.a. het jaaroverzicht van Lubach gekeken. En jij?
![]()
Als je dit Stones-nummer pakweg 5-10 bpm versnelt en de beat een tikje duidelijker maakt (vooral de bassdrum), dan heb je een onvervalste discoplaat.![]()
Bijgepraat met een vriend die een half jaar in Toronto heeft gestudeerd, mooie verhalen uitgewisseldquote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ja hoor, o.a. het jaaroverzicht van Lubach gekeken. En jij?
Ik ga nu even kijken welke nummers ik vanaf 7 uur allemaal gemist heb![]()
![]()
OK, leukquote:Op maandag 29 december 2014 02:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijgepraat met een vriend die een half jaar in Toronto heeft gestudeerd, mooie verhalen uitgewisseld
Ik ga nu even kijken welke nummers ik vanaf 7 uur allemaal gemist heb![]()
![]()
Ik kan probleemloos 20 electropop/disco-nummers uit de onderste helft van de Top 2000 vinden die meer te zoeken op deze plek dan dit nummer van Donna Summer. Voor volgend jaar stel ik plek 1756 voor.![]()
Ik baal wel erg dat ik Streets of London, No One Knows en Diamonds gemist heb. Maar een leuke avond met vrienden is me toch iets meer waardquote:![]()
![]()
Ik heb helaas No Surprises van Radiohead gemist. En gisterenochtend It's A Sin en West End Girls, kort na elkaar. Maar ja, nachtrust en andere activiteiten gaan ook door.quote:Op maandag 29 december 2014 02:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik baal wel erg dat ik Streets of London, No One Knows en Diamonds gemust heb. Maar een leuke avond met vrienden is me toch iets meer waard![]()
Dit.quote:Op maandag 29 december 2014 02:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het gekke van REM is dat ik ze allemaal even mooi vind op Shiny Happy People naDe eerste 4 albums zijn briljant. Bij Green ben ik afgehaakt.
Lekker uurtje trouwens. Schakel net in met Nail Young en nu de Stones.
De Dijk ook niks mee.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Straks komt Little Lies van Fleetwood Mac, ga ik ook missen want ik ga nu slapen. Maar wat een jeugdsentiment is dat, het album waar dat op staat heb ik via mijn vader denk ik meer dan 20 keer gehoord.quote:Op maandag 29 december 2014 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb helaas No Surprises van Radiohead gemist. En gisterenochtend It's A Sin en West End Girls, kort na elkaar. Maar ja, nachtrust en andere activiteiten gaan ook door.![]()
Vraag me af wie er nog allemaal wakker gaan blijven voor One Direction.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eerder een reden om te gaan slapen.quote:Op maandag 29 december 2014 02:38 schreef Mani89 het volgende:
Vraag me af wie er nog allemaal wakker gaan blijven voor One Direction.![]()
Emotional Resque was dan ook hun semi-disco albumquote:Op maandag 29 december 2014 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
Als je dit Stones-nummer pakweg 5-10 bpm versnelt en de beat een tikje duidelijker maakt (vooral de bassdrum), dan heb je een onvervalste discoplaat.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
The Smashing Pumpkins, heb ze alle drie gehoord. Toffe band, raar dat ie er nu pas voor het eerst in staat!![]()
Weer wat geleerdquote:Op maandag 29 december 2014 02:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Emotional Resque was dan ook hun semi-disco album
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |