Niet heel praktisch neequote:Op maandag 29 december 2014 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, en als je dan alsnog de juiste straat inrijdt moet je eerst door een woedende menigte heen
Als ik hem zo hoor vast wel jaquote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En jij maakt geen kutmuziek..
Doedezemaar 1 - Katy Perry 0
Komt helemaal goed. Even m'n Tomtom zoeken zodat ik de weg naar de winkel kan vindenquote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet heel praktisch neeTof wel als je dat voor me kan regelen
Ben er ook geen groot fan van, maar Diamonds is een goed liedje toch?quote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer van Bruno Mars die The Police nadoet, Dancin' Fool wat erin staat omdat mensen het een leuk discoliedje is, Lenny met maar weer een van zijn saaie liedjes en vooral die doodsaaie Boxer fucking Rebellion. Wat was dat zaaddodend op Lowlands.
Ohja, we moeten niet hebben dat je straks bij de verkeerde winkel staat en ik ineens een klopboor krijg ofzoquote:Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Even m'n Tomtom zoeken zodat ik de weg naar de winkel kan vinden
Jupquote:Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Wow jezus, ik zie nu pas dat![]()
![]()
Claudia de Breij
![]()
![]()
![]()
op nummer 19 staat![]()
[ afbeelding ]
Ik heb één keer dat programma van Humberto Tan op RTL gezien, toen John Cleese er was. Zat dieClaudia
dr elke keer met dr paardenbek doorheen te lachen. Na 5 minuten uitgezet.
Claudia de Breij![]()
![]()
Mensonterend inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Wow jezus, ik zie nu pas dat![]()
![]()
Claudia de Breij
![]()
![]()
![]()
op nummer 19 staat![]()
[ afbeelding ]
Ik heb één keer dat programma van Humberto Tan op RTL gezien, toen John Cleese er was. Zat dieClaudia
dr elke keer met dr paardenbek doorheen te lachen. Na 5 minuten uitgezet.
Claudia de Breij![]()
![]()
Meh, ik hoor liever nog Keep Moving. Dit hoeft van mij echt niet in de Lijst.quote:Op maandag 29 december 2014 01:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben er ook geen groot fan van, maar Diamonds is een goed liedje toch?
Het is wel een goed liedje, maar waarom zo'n liedje dan ineens populair wordt snap ik niet.quote:Op maandag 29 december 2014 01:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben er ook geen groot fan van, maar Diamonds is een goed liedje toch?
Hoor je het trouwens? Jouw brandalarm gaat af en direct blijkt de brandweer volgens de radio elke 12 minuten te moeten uitrukken. En zonder Tomtom, ook nog.quote:
Die mensen snappen het JUIST nietquote:Op maandag 29 december 2014 01:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Behalve de duizenden mensen die op haar gestemd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |