Komt wel erg dichtbij nu, Zweden is al verloren. Straks hebben we weer barbaren in Dorestad.quote:Sweden passes law to criminalize any criticism of immigration
A new law will come into effect in Sweden after Christmas 2014, that will allow people to be prosecuted for criticizing immigration or politician’s unwillingness to tackle the issue.
The Constitutional Committee’s report has been voted for in parliament, seen in a letter from the Parliamentary Offices. Member of Parliament Andrew Norlén, member of the Constitutional Committee, has been pushing the issue and he says it will rapidly become a deterrent.
“I do not think it takes very many prosecutions before a signal is transmitted in the community that the internet is not a lawless country, the sheriff is back in town” Norlén said during a one-sided ‘debate’ on the issue in Swedish parliament.
This new law is meant to stop Swedish people from complaining about their country being turned into a third world nation.
Without freedom of speech there can be no democracy. If you are not allowed to say certain things then parties that support your ideas cannot exist and Sweden is at high risk of turning into a communist USSR-like country.
Terecht.. Haha!quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ondertussen op diezelfde site
Russia Orders Obama: Tell World About Aliens, Or We Will
http://speisa.com/modules(...)iens-or-we-will.html
Dat schijn daar wel te mogen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af of je daar de holocaust mag ontkennen, anders hebben ze toch al geen echte free speech.
Misschien moet je geen fascistische websites lezen. #tipquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef Toga het volgende:
Ik geef toe, ik heb nog geen officieële nieuwsbron gevonden. We wachten af wat ze onder de tafel aan het kokkerellen zijn. Het lijkt me niet zómaar uit de lucht gegrepen, ik vind meer van dit soort berichten.
Ik benieuwd of ze nog een beetje willen bijten vandaag.quote:Op maandag 29 december 2014 10:45 schreef UpsideDown het volgende:
TS heeft gelijk, verkiezingen zijn geschrapt in Zweden:
Verkiezingen Zweden gaan niet door
Die lachen natuurlijk omdat ze bang zijn anders opgesloten te worden.quote:Op maandag 29 december 2014 10:33 schreef hottentot het volgende:
De Zweedse familie waar ik nu in huis ben moest hardop lachen. En ze vinden dat TS er echt helemaal niets van snapt.
Het zal vast aan mij liggen, maar ik kan echt geen touw aan je tekst vastknopen. Waar heb je het over?quote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Rattataki het volgende:
Ik beheers helaas de Zweedse taal niet, maar dan zou dit het voorstel moeten zijn dat naar aanleiding van een rapport van de constitutionele Raad moet zijn aangenomen en in zou moeten gaan per 1 Januari 2015. Het staat in ieder geval op de site van de Sveriges Riksdag, een interne organisatie van de staat die belangrijke beslissingen behandelt. Of dit nu doorgaat of niet, dan zouden ze er blijkbaar zodanig mee bezig zijn dat het een doorn in het oog is van de politiek. Dat zien we dan wel weer, hier hou ik me nog even afzijdig van. Maar al die tegengeluiden passen natuurlijk niet in het Globalistische denken. We moeten mixen, zoals Nicolas Sarkozy al eerder zei. En als het niet op de ene manier lukt, dan proberen we het via de ander. Dorpen slinken steeds meer en vervagen, grote bedrijven fuseren. De superprovincie werd al een keer geopperd. Grenzen moeten vervagen, dat gaat stapsgewijs,langzaam over tijd. Even kort door de bocht gezegd: Één Europa, één leger, één bank. Die kant gaat het wel al een beetje op en ik vind dat dat enge vormen gaat aannemen.
http://www.riksdagen.se/s(...)Arenden/201314/KU17/
Kort samengevat....globalisering.quote:Op maandag 29 december 2014 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zal vast aan mij liggen, maar ik kan echt geen touw aan je tekst vastknopen. Waar heb je het over?
Jouw Zweeds is niet goed maar je weet toch wel dat Sveriges Riksdag het Zweedse parlement is? Het is vreemd dat die iets zouden doen dat de politiek een doorn in te oog is.quote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Rattataki het volgende:
Het staat in ieder geval op de site van de Sveriges Riksdag, een interne organisatie van de staat die belangrijke beslissingen behandelt. Of dit nu doorgaat of niet, dan zouden ze er blijkbaar zodanig mee bezig zijn dat het een doorn in het oog is van de politiek.
Het is te hopen dat de Riksdag belangrijke beslissingen behandelt, het is namelijk het Zweedse parlement.quote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Rattataki het volgende:
Het staat in ieder geval op de site van de Sveriges Riksdag, een interne organisatie van de staat die belangrijke beslissingen behandelt.
Ik begrijp uit bovenstaande reacties dat de fascistische schrijvers van het artikel het niet begrepen hebben. Ik kan dus ook stellen dat je Zweedse familie het niet begrepen heeft.quote:Op maandag 29 december 2014 10:33 schreef hottentot het volgende:
De Zweedse familie waar ik nu in huis ben moest hardop lachen. En ze vinden dat TS er echt helemaal niets van snapt.
Dat vind hij blijkbaar een enge gedachte, het zal verder allemaal wel.quote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat herkende ik nog wel, maar wat met globalisering?
Oké.quote:Op maandag 29 december 2014 13:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vind hij blijkbaar een enge gedachte, het zal verder allemaal wel.
Als er bacardi in zit ja.quote:
Grappig, uit het hele topic blijkt juist dat jij het niet goed begrepen hebtquote:Op maandag 29 december 2014 12:56 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik begrijp uit bovenstaande reacties dat de fascistische schrijvers van het artikel het niet begrepen hebben. Ik kan dus ook stellen dat je Zweedse familie het niet begrepen heeft.
Maar fijn om te horen dat het allemaal wel meevalt, kan ik weer gaan slapen?
Ja,dat weet ik. Het is ook maar net hoe je het wilt omschrijven. En zo vreemd is dat niet. Het doordrukken en realiseren van bepaalde doeleinden uit eigenbelang, omdat er obstakels in je weg staan gebeurt regelmatig. Ook in Nederland, ook in de EU. Bijna overal wel.quote:Op maandag 29 december 2014 12:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jouw Zweeds is niet goed maar je weet toch wel dat Sveriges Riksdag het Zweedse parlement is? Het is vreemd dat die iets zouden doen dat de politiek een doorn in te oog is.
http://www.riksdagen.se/en/How-the-Riksdag-works/
Alleen als je er geen belang bij hebt dat anderen iets begrijpen van het verhaal.quote:Op maandag 29 december 2014 13:30 schreef Rattataki het volgende:
Het is ook maar net hoe je het wilt omschrijven.
En hetero's verbieden. In de toekomst mag je alleen nog maar met iemand van je eigen geslacht trouwen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik lees nu dat Zweden Kerstmis wil verbieden en interraciale huwelijken verplicht, om dat ze alleen nog maar bruine mensen willen!
Open je ogen voor het te laat is.
Ze hoeven het ook niet te begrijpen, al was het volgens mij zo ook wel duidelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Alleen als je er geen belang bij hebt dat anderen iets begrijpen van het verhaal.
Nee, gewoon weer (zoals al duizenden jaren) door machthebbers die bezig zijn de emotie van de bevolking op te krikken (m.a.w gewoon weer dezelfde tirannie als altijd die gaande is) Ditzelfde ritueel is trouwens overal gaande in de wereld.quote:Op maandag 29 december 2014 04:06 schreef topdeck het volgende:
Zweden
Mensen die denken dat ze de top van beschaving zijn door zich te laten verneuken door immigranten
Weer een lulverhaal over emotie.quote:Op maandag 29 december 2014 15:08 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Nee, gewoon weer (zoals al duizenden jaren) door machthebbers die bezig zijn de emotie van de bevolking op te krikken (m.a.w gewoon weer dezelfde tirannie als altijd die gaande is) Ditzelfde ritueel is trouwens overal gaande in de wereld.
Hoe meer politiek, propaganda, criminaliteit, angst, crisis, ziekte, onzekerheid, euforie, geschreeuw en veranderingen hoe meer de emotie in een bevolking stijgt, en daardoor steven je langzaam maar zeker af of op een dictatuur (want je begint meer een eenheid te worden door alle emotie die gaande is, merk je niet)
De immigranten en de criminaliteit worden gebruikt als politiek wapen om je in verzet te krijgen en je emotie op te stuwen. Daarop valt een bevolking.
Uitgerekent het land van de Nobelprijs en waar heel veel vrijheid heerst dat als eerste een dictatuur begint te worden (als je de propaganda moet geloven)
quote:Op maandag 29 december 2014 13:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik lees nu dat Zweden Kerstmis wil verbieden en interraciale huwelijken verplicht, om dat ze alleen nog maar bruine mensen willen!
Open je ogen voor het te laat is.
Volgens mij heb ik het zelfs nog eerder dan april gezien. Dit is een van die berichtjes wat om de zo veel tijd terug komt (net als de Engelse Daily Mail met hun 'war on christmas') om PVV'ers even hun 5 minuutjes van blinde woede tijdens het ontbijt te bezorgen en ze te sterken in hun punt dat Geert het bij het juiste eind heeft.quote:Op maandag 29 december 2014 06:13 schreef freako het volgende:
[..]
Nogal, ja.
POL / Censuur in Zweden?
Ach heb er net een kilo gepelde garnalen gekocht in een aanbieding voor ongeveer 10,- Euro.quote:
Dit wetsvoorstel is in april in het Zweedse parlement behandeld, dus het zal iets soortgelijks geweest zijn. Bijvoorbeeld een of andere kansloze motie van een backbench-Europarlementariër dat ineens volledig uit zijn verband gerukt in de Daily Mail verschijnt,inclusief een mooie kop "Brussels Eurocrats want to ban..."quote:Op maandag 29 december 2014 16:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het zelfs nog eerder dan april gezien. Dit is een van die berichtjes wat om de zo veel tijd terug komt (net als de Engelse Daily Mail met hun 'war on christmas') om PVV'ers even hun 5 minuutjes van blinde woede tijdens het ontbijt te bezorgen en ze te sterken in hun punt dat Geert het bij het juiste eind heeft.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ondertussen op diezelfde site
Russia Orders Obama: Tell World About Aliens, Or We Will
http://speisa.com/modules(...)iens-or-we-will.html
Dank je.quote:Op maandag 29 december 2014 19:59 schreef NickGrouwen het volgende:
Alstublieft
https://translate.google.(...)r&edit-text=&act=url
Zo rollen ze in Zweden.quote:Op maandag 29 december 2014 13:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En hetero's verbieden. In de toekomst mag je alleen nog maar met iemand van je eigen geslacht trouwen.
Doe geen moeite om de Zweden te begrijpen op dat punt. De mentaliteitsverschillen met Nederland zijn gewoon te groot. Paar dagen terug heeft de linkse regering (die op sterven na dood was) vrolijk de volledige steun van de oppositie gekregen om die regering overeind te houden (verkiezingen waren al uitgeschreven). Vergelijk het maar met de VVD die een minderheidsregering van SP/GL overeind houdtquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:25 schreef Toga het volgende:
[..]
Dank je.
Ik de wet nog niet gezien maar ik begrijp dat Zweden met deze wet mensen, die zich online racistisch uiten, (beter) kunnen aanpakken.
Dat is een hele dunne lijn met monddood maken; wat is nog toegestaan? Wat mogen ze nog nèt zeggen als ze kritiek hebben op immigratie zonder racistisch over te komen?
Het zijn meer de reacties die zo'n topic debiel maken. Dat de bron in de openingtopic ongenuanceerd is neemt niet weg dat er blijkbaar een wet in de maak is die rechts Zweden tot de onderbuik spreekt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zo rollen ze in Zweden.
Overigens, als ik zo'n debiel topic had geopend zaten er al 83 slotjes op.
Wegbezuinigd door dezelfde, alleen dan Nederlandse, linkse kalifaatloversquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef Infection het volgende:
Wanneer sturen we F16's naar het kalifaat genaamd Zweden?
vooral door rechts Nederland, dat dan weer welquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wegbezuinigd door dezelfde, alleen dan Nederlandse, linkse kalifaatlovers
heb jij de reacties uberhaupt gelezen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jullie geloven deze bullshit does ook echt?
Geweldig.
Ik heb het over de laatste drie reacties.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb jij de reacties uberhaupt gelezen?
nee omdat je denkt dat mensen hier dit daadwerkelijk gelovenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste drie reacties.
Waarom voel je je aangesproken?
Een deel lijkt het toch echt te geloven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb jij de reacties uberhaupt gelezen?
TS ja maar daar lijkt het toch een beetje op te houdenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een deel lijkt het toch echt te geloven.
Daarnaast toch ook een stuk of wat hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
TS ja maar daar lijkt het toch een beetje op te houden
dit is volgens mij de enige reactie van onze tacoliefhebberquote:
oeh deze ook, daar had ik zelfs op gereageerdquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wegbezuinigd door dezelfde, alleen dan Nederlandse, linkse kalifaatlovers
Het wordt trouwens wel leuk als anderen al voor je gaan reageren. Ik zei dat de richting die we op gaan soms enge vormen aanneemt, terwijl er kanten aan globalisatie zitten die geeneens zo slecht hoeven te zijn. Maar wel als het je wordt opgedrongen en de manier waarop het gaat. Dorpen slinken, gemeenten gaan fuseren, provincies zullen er uiteindelijk ook aan moeten geloven. Vandaar dat ze al eerder een superprovincie hadden geopperd.Bedrijven fuseren en krijgen te veel macht en zeggenschap. Vrijheden worden langzaam van je af gepakt. Er komen meer geboden en je hebt steeds minder te vertellen. Tradities en cultureel erfgoed staan onder vuur,want dat past ook niet in het globalistische denken. De massa-integratie die mogelijk wordt gemaakt door de wet en regelgeving van de EU heeft meteen een dubbele betekenis door mensen alvast zo veel mogelijk één te laten worden. Elk tegengeluid, om wat voor rede dan ook, is natuurlijk niet wenselijk. Nu hoeft migratie ook niet per se iets verkeerds te zijn, maar het is ook weer hier de manier waarop het gaat. De gevolgen van die globalisatie zijn nu al merkbaar en in volle gang. Maar ik merk vaak dat als je hier over begint dat je al vaak in een hokje wordt geplaatst of dat bepaalde mensen op hun achterpoten gaan staan.quote:Op maandag 29 december 2014 13:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vind hij blijkbaar een enge gedachte, het zal verder allemaal wel.
Waar de fuck heb je het allemaal over man.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is volgens mij de enige reactie van onze tacoliefhebber
en F16's naar Zweden???
dude
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |