Komt wel erg dichtbij nu, Zweden is al verloren. Straks hebben we weer barbaren in Dorestad.quote:Sweden passes law to criminalize any criticism of immigration
A new law will come into effect in Sweden after Christmas 2014, that will allow people to be prosecuted for criticizing immigration or politician’s unwillingness to tackle the issue.
The Constitutional Committee’s report has been voted for in parliament, seen in a letter from the Parliamentary Offices. Member of Parliament Andrew Norlén, member of the Constitutional Committee, has been pushing the issue and he says it will rapidly become a deterrent.
“I do not think it takes very many prosecutions before a signal is transmitted in the community that the internet is not a lawless country, the sheriff is back in town” Norlén said during a one-sided ‘debate’ on the issue in Swedish parliament.
This new law is meant to stop Swedish people from complaining about their country being turned into a third world nation.
Without freedom of speech there can be no democracy. If you are not allowed to say certain things then parties that support your ideas cannot exist and Sweden is at high risk of turning into a communist USSR-like country.
Terecht.. Haha!quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ondertussen op diezelfde site
Russia Orders Obama: Tell World About Aliens, Or We Will
http://speisa.com/modules(...)iens-or-we-will.html
Dat schijn daar wel te mogen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af of je daar de holocaust mag ontkennen, anders hebben ze toch al geen echte free speech.
Misschien moet je geen fascistische websites lezen. #tipquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef Toga het volgende:
Ik geef toe, ik heb nog geen officieële nieuwsbron gevonden. We wachten af wat ze onder de tafel aan het kokkerellen zijn. Het lijkt me niet zómaar uit de lucht gegrepen, ik vind meer van dit soort berichten.
Ik benieuwd of ze nog een beetje willen bijten vandaag.quote:Op maandag 29 december 2014 10:45 schreef UpsideDown het volgende:
TS heeft gelijk, verkiezingen zijn geschrapt in Zweden:
Verkiezingen Zweden gaan niet door
Die lachen natuurlijk omdat ze bang zijn anders opgesloten te worden.quote:Op maandag 29 december 2014 10:33 schreef hottentot het volgende:
De Zweedse familie waar ik nu in huis ben moest hardop lachen. En ze vinden dat TS er echt helemaal niets van snapt.
Het zal vast aan mij liggen, maar ik kan echt geen touw aan je tekst vastknopen. Waar heb je het over?quote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Rattataki het volgende:
Ik beheers helaas de Zweedse taal niet, maar dan zou dit het voorstel moeten zijn dat naar aanleiding van een rapport van de constitutionele Raad moet zijn aangenomen en in zou moeten gaan per 1 Januari 2015. Het staat in ieder geval op de site van de Sveriges Riksdag, een interne organisatie van de staat die belangrijke beslissingen behandelt. Of dit nu doorgaat of niet, dan zouden ze er blijkbaar zodanig mee bezig zijn dat het een doorn in het oog is van de politiek. Dat zien we dan wel weer, hier hou ik me nog even afzijdig van. Maar al die tegengeluiden passen natuurlijk niet in het Globalistische denken. We moeten mixen, zoals Nicolas Sarkozy al eerder zei. En als het niet op de ene manier lukt, dan proberen we het via de ander. Dorpen slinken steeds meer en vervagen, grote bedrijven fuseren. De superprovincie werd al een keer geopperd. Grenzen moeten vervagen, dat gaat stapsgewijs,langzaam over tijd. Even kort door de bocht gezegd: Één Europa, één leger, één bank. Die kant gaat het wel al een beetje op en ik vind dat dat enge vormen gaat aannemen.
http://www.riksdagen.se/s(...)Arenden/201314/KU17/
Kort samengevat....globalisering.quote:Op maandag 29 december 2014 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zal vast aan mij liggen, maar ik kan echt geen touw aan je tekst vastknopen. Waar heb je het over?
Jouw Zweeds is niet goed maar je weet toch wel dat Sveriges Riksdag het Zweedse parlement is? Het is vreemd dat die iets zouden doen dat de politiek een doorn in te oog is.quote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Rattataki het volgende:
Het staat in ieder geval op de site van de Sveriges Riksdag, een interne organisatie van de staat die belangrijke beslissingen behandelt. Of dit nu doorgaat of niet, dan zouden ze er blijkbaar zodanig mee bezig zijn dat het een doorn in het oog is van de politiek.
Het is te hopen dat de Riksdag belangrijke beslissingen behandelt, het is namelijk het Zweedse parlement.quote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Rattataki het volgende:
Het staat in ieder geval op de site van de Sveriges Riksdag, een interne organisatie van de staat die belangrijke beslissingen behandelt.
Ik begrijp uit bovenstaande reacties dat de fascistische schrijvers van het artikel het niet begrepen hebben. Ik kan dus ook stellen dat je Zweedse familie het niet begrepen heeft.quote:Op maandag 29 december 2014 10:33 schreef hottentot het volgende:
De Zweedse familie waar ik nu in huis ben moest hardop lachen. En ze vinden dat TS er echt helemaal niets van snapt.
Dat vind hij blijkbaar een enge gedachte, het zal verder allemaal wel.quote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat herkende ik nog wel, maar wat met globalisering?
Oké.quote:Op maandag 29 december 2014 13:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vind hij blijkbaar een enge gedachte, het zal verder allemaal wel.
Als er bacardi in zit ja.quote:
Grappig, uit het hele topic blijkt juist dat jij het niet goed begrepen hebtquote:Op maandag 29 december 2014 12:56 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik begrijp uit bovenstaande reacties dat de fascistische schrijvers van het artikel het niet begrepen hebben. Ik kan dus ook stellen dat je Zweedse familie het niet begrepen heeft.
Maar fijn om te horen dat het allemaal wel meevalt, kan ik weer gaan slapen?
Ja,dat weet ik. Het is ook maar net hoe je het wilt omschrijven. En zo vreemd is dat niet. Het doordrukken en realiseren van bepaalde doeleinden uit eigenbelang, omdat er obstakels in je weg staan gebeurt regelmatig. Ook in Nederland, ook in de EU. Bijna overal wel.quote:Op maandag 29 december 2014 12:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jouw Zweeds is niet goed maar je weet toch wel dat Sveriges Riksdag het Zweedse parlement is? Het is vreemd dat die iets zouden doen dat de politiek een doorn in te oog is.
http://www.riksdagen.se/en/How-the-Riksdag-works/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |