Het zijn meer de reacties die zo'n topic debiel maken. Dat de bron in de openingtopic ongenuanceerd is neemt niet weg dat er blijkbaar een wet in de maak is die rechts Zweden tot de onderbuik spreekt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zo rollen ze in Zweden.
Overigens, als ik zo'n debiel topic had geopend zaten er al 83 slotjes op.
Wegbezuinigd door dezelfde, alleen dan Nederlandse, linkse kalifaatloversquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef Infection het volgende:
Wanneer sturen we F16's naar het kalifaat genaamd Zweden?
vooral door rechts Nederland, dat dan weer welquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wegbezuinigd door dezelfde, alleen dan Nederlandse, linkse kalifaatlovers
heb jij de reacties uberhaupt gelezen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jullie geloven deze bullshit does ook echt?
Geweldig.
Ik heb het over de laatste drie reacties.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb jij de reacties uberhaupt gelezen?
nee omdat je denkt dat mensen hier dit daadwerkelijk gelovenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste drie reacties.
Waarom voel je je aangesproken?
Een deel lijkt het toch echt te geloven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb jij de reacties uberhaupt gelezen?
TS ja maar daar lijkt het toch een beetje op te houdenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een deel lijkt het toch echt te geloven.
Daarnaast toch ook een stuk of wat hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
TS ja maar daar lijkt het toch een beetje op te houden
dit is volgens mij de enige reactie van onze tacoliefhebberquote:
oeh deze ook, daar had ik zelfs op gereageerdquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wegbezuinigd door dezelfde, alleen dan Nederlandse, linkse kalifaatlovers
Het wordt trouwens wel leuk als anderen al voor je gaan reageren. Ik zei dat de richting die we op gaan soms enge vormen aanneemt, terwijl er kanten aan globalisatie zitten die geeneens zo slecht hoeven te zijn. Maar wel als het je wordt opgedrongen en de manier waarop het gaat. Dorpen slinken, gemeenten gaan fuseren, provincies zullen er uiteindelijk ook aan moeten geloven. Vandaar dat ze al eerder een superprovincie hadden geopperd.Bedrijven fuseren en krijgen te veel macht en zeggenschap. Vrijheden worden langzaam van je af gepakt. Er komen meer geboden en je hebt steeds minder te vertellen. Tradities en cultureel erfgoed staan onder vuur,want dat past ook niet in het globalistische denken. De massa-integratie die mogelijk wordt gemaakt door de wet en regelgeving van de EU heeft meteen een dubbele betekenis door mensen alvast zo veel mogelijk één te laten worden. Elk tegengeluid, om wat voor rede dan ook, is natuurlijk niet wenselijk. Nu hoeft migratie ook niet per se iets verkeerds te zijn, maar het is ook weer hier de manier waarop het gaat. De gevolgen van die globalisatie zijn nu al merkbaar en in volle gang. Maar ik merk vaak dat als je hier over begint dat je al vaak in een hokje wordt geplaatst of dat bepaalde mensen op hun achterpoten gaan staan.quote:Op maandag 29 december 2014 13:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vind hij blijkbaar een enge gedachte, het zal verder allemaal wel.
Waar de fuck heb je het allemaal over man.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is volgens mij de enige reactie van onze tacoliefhebber
en F16's naar Zweden???
dude
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |