Ik gebruik louter mooie woorden.quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boterletter, wat een mooi woord
Ik denk dat het goedkomt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, kloptDe Rellende_Rotscholier vond het minder geslaagd, hopelijk vind jij het wel mooi
Wij waren dat toch ook?quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waren wij ginger buddies?
Zoals ik al zei vergeet ik werkelijk alles wat er vorig jaar gezegd is
Voor het eerst.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef laxus13 het volgende:
Gelukkig komt het origineel nog want die is echt stukken beter
Hoe wil je het dan noemen? Het is behoorlijk happy andersquote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
welnee.. no good of out of space is geen happy hardcore.
Ik zeg, niks meer aan doen!quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik gebruik louter mooie woorden.
Nee, gisteren ging het over gingerhaat en toen bleek de helft ginger te zijn. Ik weet niet of jij daar bij zat. Of dat je een ginger bent. Ben je een ginger? Kijk dan uit voor Stickertje.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waren wij ginger buddies?
Zoals ik al zei vergeet ik werkelijk alles wat er vorig jaar gezegd is
Nope vorig jaar stond ie er ook al inquote:
Was kennelijk een eyeopener toen het nieuw binnenkwam.quote:
Hij staat bij mij op een Happy Hardcore verzamelalbumquote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen? Het is behoorlijk happy anders
Geldt dat niet voor bijna alle top2000 noteringen?quote:
in elk geval geen happy hardcore zoals er hier in Nederland werd gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Duidelijk een generatiekloof hierquote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hun versie van We used to wait.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk dat het goedkomt.
Maar de beste Nederlandse coverband vind ik Di-rect![]()
Ja maar toen onder dezequote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nope vorig jaar stond ie er ook al in
Dat hij hoger staat dan dit, bedoelde hij.quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nope vorig jaar stond ie er ook al in
Mijn trommelvliezen zijn zich nog aan het herstellen van die audiodiarree van net. Dit is dan wel even prettig.quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Jovatov het volgende:
dit is wel een inkaknummer na the prodigy zeg
Want?quote:
nee hoor, de helft mag wel blijven..quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor bijna alle top2000 noteringen?
quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Jovatov het volgende:
dit is wel een inkaknummer na the prodigy zeg
Deze is wel wat gezakt ja, vorig jaar op 654quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar toen onder deze
Ik dacht trouwens dat Songbird altijd veel hoger stond
quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, gisteren ging het over gingerhaat en toen bleek de helft ginger te zijn. Ik weet niet of jij daar bij zat. Of dat je een ginger bent. Ben je een ginger? Kijk dan uit voor Stickertje.
Er gaat wel ergens een belletje rinkelen hoor maar geen idee meer hoe en wat. Maar ja, ben ginger dus als jij dat ook bent zijn we buddiesquote:
oh dat is Fields of Gold natuurlijk. Die trek ik beter van haar.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Deze is wel wat gezakt ja, vorig jaar op 654
Dit klinkt zo fout.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, daar voel je die kloof niet
Dat zal eerder haar andere cuffer (quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar toen onder deze
Ik dacht trouwens dat Songbird altijd veel hoger stond
Ik ben ginger maar poste gister niet hierquote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, gisteren ging het over gingerhaat en toen bleek de helft ginger te zijn. Ik weet niet of jij daar bij zat. Of dat je een ginger bent. Ben je een ginger? Kijk dan uit voor Stickertje.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er gaat wel ergens een belletje rinkelen hoor maar geen idee meer hoe en wat. Maar ja, ben ginger dus als jij dat ook bent zijn we buddies
Ga direct kijken/luisteren dan!quote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Terwijl ik nog wel enigszins Arcade Fire-fan ben
Dan zou je het Rave kunnen noemen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Want?Is toch bijna happy hardcore. Dance mag je het ook noemen hoor maar het had er behoorlijk veel van weg, met name No Good.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij staat bij mij op een Happy Hardcore verzamelalbum
Nederland was dan ook het enige echte happy hardcore land. Dat betekent niet dat de rest het dan meteen niet isquote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval geen happy hardcore zoals er hier in Nederland werd gemaakt.
ik hoor geen storing.. misschien een piraat die de zender soms wegdrukt?quote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
Dat ie af en toe een beetje stoort, is dat alleen op de tv uitzending? Of doet de radio dat ook?
Correct. En het origineel voor Marilyn.quote:
Bedankt voor je begripquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, daar voel je die kloof niet
Ik ben 32 hequote:
Marilyn Monroe oorspronkelijk.quote:
Monroe?quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Correct. En het origineel voor Marilyn.
36 plaatsen te laagquote:
Is dat die band van Johnny Marr? Gelijk doen natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
The The klinkt echt lekker jongens.
Ik ga misschien eens een heel album checken. Doen of doen?
Manson.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Aangepaste versie, origineel schreef hij het voor Marilyn Monroe.
Ahquote:
Dit is worteltjeshaarquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
^je kan toch zo zien dat ze geen ziel hebben
In Engeland wel jaquote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef Fred_B het volgende:
Bestverkochte single allertijden is dit toch?
Ik ben 40 en luister Prodigy al vanaf het eerste uur.quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben 32 he
Oh Candle in the Wind vond ik vroeger zo mooi en kan ik nu bijna niet meer aanhoren
quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef Fred_B het volgende:
je bent van lotje getiktquote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef JanPiraat het volgende:
Katten die heerlijke geuren geabsorbeerd hebben en dan in je gezicht gaan liggen
40 miljoen stond er net.quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef Fred_B het volgende:
mooi bruggetje hoorquote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat zij weleens aan de tt heeft gedacht.
Verdomme.quote:
Geweldige plaat dan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer hield De Kast van nummer 1.
Die herdenkingsdienst... ik moest huilen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
40 miljoen stond er net.
En ook dat de herdenkingsdienst waar hij dit speelde 2,5 miljard kijkers trok!![]()
Ik ben roodblondquote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is worteltjeshaarIk heb donkerrood haar, officieel kastanjebruin
Of als ze vers gewassen zijn, de geur van vers gebakken poes uit de ovenquote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef JanPiraat het volgende:
Katten die heerlijke geuren geabsorbeerd hebben en dan in je gezicht gaan liggen
Die kwam er wel redelijk laat bij trouwens..quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat die band van Johnny Marr? Gelijk doen natuurlijk.
Inderdaad.quote:
Ohja da's waar ook. Ik ben om.quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat die band van Johnny Marr? Gelijk doen natuurlijk.
ik ook, heel hardquote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die herdenkingsdienst... ik moest huilen.![]()
![]()
ik heb toen het singeltje gekocht, waarom weet ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef Fred_B het volgende:
Ga de eerste top 2000 maar eens uitpluizen. De hele onderste 500 platen zijn onbegrijpelijk en staan nu allemaal in de evergreen top 1000. Oh en koos alberts stond er in.quote:
Dan noemen we het rave, maakt mij niet uit. Maar feit blijft dat de muziek daarna behoorlijk verandert is.quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou je het Rave kunnen noemen.
Happy Hardcore is een belediging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |