Deze is wel wat gezakt ja, vorig jaar op 654quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar toen onder deze
Ik dacht trouwens dat Songbird altijd veel hoger stond
quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, gisteren ging het over gingerhaat en toen bleek de helft ginger te zijn. Ik weet niet of jij daar bij zat. Of dat je een ginger bent. Ben je een ginger? Kijk dan uit voor Stickertje.
Er gaat wel ergens een belletje rinkelen hoor maar geen idee meer hoe en wat. Maar ja, ben ginger dus als jij dat ook bent zijn we buddiesquote:
oh dat is Fields of Gold natuurlijk. Die trek ik beter van haar.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Deze is wel wat gezakt ja, vorig jaar op 654
Dit klinkt zo fout.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, daar voel je die kloof niet
Dat zal eerder haar andere cuffer (quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar toen onder deze
Ik dacht trouwens dat Songbird altijd veel hoger stond
Ik ben ginger maar poste gister niet hierquote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, gisteren ging het over gingerhaat en toen bleek de helft ginger te zijn. Ik weet niet of jij daar bij zat. Of dat je een ginger bent. Ben je een ginger? Kijk dan uit voor Stickertje.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er gaat wel ergens een belletje rinkelen hoor maar geen idee meer hoe en wat. Maar ja, ben ginger dus als jij dat ook bent zijn we buddies
Ga direct kijken/luisteren dan!quote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Terwijl ik nog wel enigszins Arcade Fire-fan ben
Dan zou je het Rave kunnen noemen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Want?Is toch bijna happy hardcore. Dance mag je het ook noemen hoor maar het had er behoorlijk veel van weg, met name No Good.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij staat bij mij op een Happy Hardcore verzamelalbum
Nederland was dan ook het enige echte happy hardcore land. Dat betekent niet dat de rest het dan meteen niet isquote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval geen happy hardcore zoals er hier in Nederland werd gemaakt.
ik hoor geen storing.. misschien een piraat die de zender soms wegdrukt?quote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
Dat ie af en toe een beetje stoort, is dat alleen op de tv uitzending? Of doet de radio dat ook?
Correct. En het origineel voor Marilyn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |