SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister ook al sinds het eerste jaar mee hoorquote:Op zondag 28 december 2014 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je komt pas net kijkenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe wel gezellig mee hoorquote:Op zondag 28 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blijft gewoon hard gaan natuurlijk!
Nee, alleen Three Times A Lady.quote:
Omenquote:
Dat is echt de ultieme SkyRadio plaat.quote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef HPLC het volgende:
Ik vind die van John Farham juist leuk. Daarvoor blijf ik nog wel ff wakker
Nightshift is ook wel erg mooi.quote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, alleen Three Times A Lady.
Had gestemd op Nightshift natuurlijk.
Kicken SkyRadio-nummertje.quote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef HPLC het volgende:
Ik vind die van John Farham juist leuk. Daarvoor blijf ik nog wel ff wakker
quote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Dit slome nummer vind ik dan wel weer mooi
Actief meeluisterenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen, ik heb genoten van deze Top2000. Van te voren had ik niet kunnen bedenken dat ik zo veel ging doorhalen, zowel hier als de Top zelf. Maar je moet alles een keer geprobeerd hebben, met 4/5 uur slaap per nacht en de rest Top2000 heb ik het idee dat ik alles eruit heb gehaald en dat was uniek te noemen.
Ik had nooit genoten van deze lijst zonder jullie berichten. Alle grappen, plaatjes, maar soms ook serieuze gesprekken en zelfs emotionele berichten bij bepaalde nummers. De Top2000 betekent voor ons allemaal iets verschillend, maar we ervaren elk jaar toch weer een beetje nostalgie van de momenten van toen met de muziek van toen. We hebben onze eigen verhalen en meningen, maar de gezelligheid onder elkaar zorgden er voor dat ik ook dit jaar weer een top evenement heb gehad.
In 2010/2011 had ik het gehad met de Top2000, maar kon ik het gevoel opnieuw vinden door het evenement te vieren op Fok. 2012 was een feest van erkenning, 2013 was de knaller. Helaas merkte ik dat het voor mij een herhaling werd van alle grappen en berichten van voorgaande jaren. Voor de editie van 2014 ben ik op zoek om de Top2000 opnieuw te herbeleven op een andere manier en niet meer op het Fok!Forum. Uiteraard vertrek ik verder niet van het Forum en kom ik jullie hopelijk nog tegen in de andere fora. Wie weet tijdens Wie is de Mol al. Voor nu duik ik weer mijn lurkhol in.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle plezier en daarbij veel geluk wensen voor 2014 en gezelligheid met de aankomende editie. Deze is voor jullie:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Vond Thom ookquote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
Dit doet me denken aan Radiohead - Creep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop