In dit geval andersomquote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Na het zoet komt toch weer het zuur.
Ik had liever beter nummers gezienquote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er moeten meer van die jongere stemmers bijkomen
Wat een boterletter is dat. Die kan er he-le-maal niets van.quote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Torre Florim van De Staat heeft dit lied een keer gecuvered en er een hele andere versie van gemaakt. Die is ook heel mooi
Hij vertelde eens in een interview dat mensen vaak bang voor hem zijn als ze met hem in de lift staan ofzo, moet daar altijd nog om lachenquote:
Die kent iedereenquote:
Eerder EY EY EYquote:
In het café zijn er zo te zien wel fans.quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef DeJori het volgende:
Dit vind ik wat minderzo te zien ben ik de enige
nou dat, wat een treurnisquote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een boterletter is dat. Die kan er he-le-maal niets van.
Ah die bewaar ik voor de reclame, covers van de staat vind ik in het algemeen heel leukquote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Torre Florim van De Staat heeft dit lied een keer gecuvered en er een hele andere versie van gemaakt. Die is ook heel mooi
Ik steun je ook in deze.quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef DeJori het volgende:
Dit vind ik wat minderzo te zien ben ik de enige
quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn eerste keer UB40 was op Pinkpop '81. Om je helemaal jong te laten voelen.
U2 was daar ook en die hadden het niet over Afrika.
Omdat het een keerpunt was in het oeuvre van the Prodigy, daarvoor maakten ze happy hardcorequote:
Naja, er zijn al 5 songs waar je eerder aan denkt dan Omen bij Prodigyquote:
mijne in 2015quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn eerste keer UB40 was denk ik in 1985 of 1986. In Arnhem, in de Rijnhal.
Ik kan het me voorstellen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij vertelde eens in een interview dat mensen vaak bang voor hem zijn als ze met hem in de lift staan ofzo, moet daar altijd nog om lachen
Ja, kloptquote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ah die bewaar ik voor de reclame, covers van de staat vind ik in het algemeen heel leukDeze dus:
welnee.. no good of out of space is geen happy hardcore.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het een keerpunt was in het oeuvre van the Prodigy, daarvoor maakten ze happy hardcore
van ons lijstjequote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barst, The The komt vannacht. Een van die liedjes die ik alleen met de Top hoor.
Boterletter, wat een mooi woordquote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een boterletter is dat. Die kan er he-le-maal niets van.
De Staatquote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ah die bewaar ik voor de reclame, covers van de staat vind ik in het algemeen heel leukDeze dus:
dat klopt misschien wel, maar die zijn niet beter.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Naja, er zijn al 5 songs waar je eerder aan denkt dan Omen bij Prodigy
Ons?quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig mis met De Staat, maar ze moeten wel hun eigen liedjes spelen..
Ga je schamenquote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het een keerpunt was in het oeuvre van the Prodigy, daarvoor maakten ze happy hardcore
Waren wij ginger buddies?quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen.Hij heeft na Outer Space ook een mega-transformatie ondergaan.
Ook een ginger trouwens als ik me niet vergis.
Maar wel klassiekerquote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat klopt misschien wel, maar die zijn niet beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |