SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
-XOXO-![]()
Eh...nee, ik geef het op.quote:Op zondag 28 december 2014 16:43 schreef Elfletterig het volgende: [..] Eén keer raden welk nummer komend uur voorbijkomt....
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit is geen blijvertje in de top.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
By far haar beste nummerFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
dat is idd niet te hopenquote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
ik hou niet van haar stem en manier van zingen, te veel trillinkjes en riedeltjesZe smelten de kazen!![]()
Beetje saai, niet heel slecht26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Nummer 985 noem ik niet de top.quote:That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Klinkt als al die andere zangeresjes.quote:Op zondag 28 december 2014 16:48 schreef Stickertje het volgende:
ik hou niet van haar stem en manier van zingen, te veel trillinkjes en riedeltjesOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 28 december 2014 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
* Diaan73 mist Babe in de lijst?
Make love, not war ☮![]()
Dit had ook zo Beyonce kunnen zijn, hoor geen eigenheid26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik niet, hoor.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
De hele top2000 is de topquote:Op zondag 28 december 2014 16:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nummer 985 noem ik niet de top.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ah ik loop iets achter
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
dacht ik ook al aanquote:Op zondag 28 december 2014 16:49 schreef MaJo het volgende:
Dit had ook zo Beyonce kunnen zijn, hoor geen eigenheidZe smelten de kazen!![]()
waar kan jij dan wel langer dan een minuut naar luisteren?quote:Op zondag 28 december 2014 16:49 schreef Eska het volgende:
Dit klinkt ook lekker. Voor een minuutje of zo.Ze smelten de kazen!![]()
Vind ik niet. Het is ook veel te generiek. Standaard akkoordenprogressie die al honderden keren in de muziek is gebruikt. Muziek om allergisch van te worden. Zo'n "Next To Me" is dan wél weer aardig.quote:![]()
Ik vind desondanks veel nummers niet top...quote:That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Nee daar heb je helemaal gelijk in!!quote:Op zondag 28 december 2014 16:50 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik vind desondanks veel nummers niet top...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Sunshine of your Lof[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Onzin, dit klinkt heel anders dan Tears in Heaven.quote:Op zondag 28 december 2014 16:50 schreef cafca het volgende:
Doet me een beetje aan Eric Clapton denken, ditDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Die vind ik dan weer matigquote:Op zondag 28 december 2014 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is ook veel te generiek. Standaard akkoordenprogressie die al honderden keren in de muziek is gebruikt. Muziek om allergisch van te worden. Zo'n "Next To Me" is dan wél weer aardig.For you, there'll be no more crying.
En viel dan ook het hardst buiten de lijst.quote:Op zondag 28 december 2014 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is ook veel te generiek. Standaard akkoordenprogressie die al honderden keren in de muziek is gebruikt. Muziek om allergisch van te worden. Zo'n "Next To Me" is dan wél weer aardig.
Grappig, vond dat ook en zie nu dus dat hij het ook isquote:Op zondag 28 december 2014 16:50 schreef cafca het volgende:
Doet me een beetje aan Eric Clapton denken, ditBand waar ik me nooit in verdiept heb maar wel tof vind
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
die hoop ik toch echt te gaan missen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, dit klinkt heel anders dan Tears in Heaven.
I love music |Ajax forever
idd, ik ben behoorlijk allergisch voor dit soort muziekquote:Op zondag 28 december 2014 16:49 schreef MaJo het volgende:
Dit had ook zo Beyonce kunnen zijn, hoor geen eigenheid
Robert Moog died for our synths![]()
triangel?quote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef cafca het volgende:
Ik heb dit nog gespeeld in een schoolbandje. (Nee ik speelde geen leadgitaar)Ze smelten de kazen!![]()
drums?quote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef cafca het volgende:
Ik heb dit nog gespeeld in een schoolbandje. (Nee ik speelde geen leadgitaar)I love music |Ajax forever
Viool met distortionpedaal?quote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef cafca het volgende:
Ik heb dit nog gespeeld in een schoolbandje. (Nee ik speelde geen leadgitaar)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Daar heb ik ook echt niks meequote:Op zondag 28 december 2014 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
die hoop ik toch echt te gaan missen.
Denken dat die opmerking serieus wasquote:Op zondag 28 december 2014 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig, vond dat ook en zie nu dus dat hij het ook isBand waar ik me nooit in verdiept heb maar wel tof vind
-XOXO-![]()
Was je drummer?quote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef cafca het volgende:
Ik heb dit nog gespeeld in een schoolbandje. (Nee ik speelde geen leadgitaar)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doe eens nietquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee dat niet maar daardoor ontdek ik dus wel dat het Eric Clapton isquote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat die opmerking serieus was
In dit nummer maakt het niet uit wat je speelt. Je moet het sowieso heel goed kunnen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef cafca het volgende:
Ik heb dit nog gespeeld in een schoolbandje. (Nee ik speelde geen leadgitaar)"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ze heeft het Van Poppeltje gemist....quote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat die opmerking serieus wasI love music |Ajax forever
OeeeeehoeeeehlalalaWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Basquote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Viool met distortionpedaal?![]()
Zondequote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze heeft het Van Poppeltje gemist....-XOXO-![]()
Cockney Rebel
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze heeft het Van Poppeltje gemist....
Ik loop lang genoeg mee op fok om te weten wanneer iets cynisch is en wanneer niet
Majo heeft de Van Poppel niet meegekregen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat die opmerking serieus was
Nee, ik mis hem.quote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand Poppeltje eigenlijk nog gezien hier sinds zijn beruchte uitspraak?
Steve Harley![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
Trendsetter is hij wel.quote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand Poppeltje eigenlijk nog gezien hier sinds zijn beruchte uitspraak?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik ook niet denk ik?quote:Op zondag 28 december 2014 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Majo heeft de Van Poppel niet meegekregen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oooohhooohlalala"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Lekker
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jullie hebben hem weggepest.quote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand Poppeltje eigenlijk nog gezien hier sinds zijn beruchte uitspraak?Make love, not war ☮![]()
Vertel me eens over die Poppeltje dan
Hij vond Too Much Love Will Kill You van Brian May een Queen-sound hebbenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jim Reeves, Chris Isaak, David Bowie, Kinks, CCR, Dusty Springfield, Hollies, Japan, David Sylvian, Abba, Robert Long, Boudewijn de Groot, Klein Orkest.quote:Op zondag 28 december 2014 16:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waar kan jij dan wel langer dan een minuut naar luisteren?
Om maar even een slordige greep te doen.![]()
![]()
Tumbling Down moet er ook in..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ahaquote:Op zondag 28 december 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vond Too Much Love Will Kill You van Brian May een Queen-sound hebben
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
moet er nog steeds om lachenquote:Op zondag 28 december 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vond Too Much Love Will Kill You van Brian May een Queen-sound hebben![]()
Ze smelten de kazen!![]()
Tot de eerste Queenplaat en de opmerking die daarbij kwamen. Daarna niet meerquote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand Poppeltje eigenlijk nog gezien hier sinds zijn beruchte uitspraak?![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb er ook niks van meegekregen. Wie is Poppeltje en wat zei hij?quote:Op zondag 28 december 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vond Too Much Love Will Kill You van Brian May een Queen-sound hebbenMake love, not war ☮![]()
Dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 28 december 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vond Too Much Love Will Kill You van Brian May een Queen-sound hebben![]()
![]()
Nou, dan zouden we wel "bye sukkel" tegen hem hebben gezegd.quote:
Daarover gesproken, die komt ook alweer bijna.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is wel een misser jaquote:Op zondag 28 december 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vond Too Much Love Will Kill You van Brian May een Queen-sound hebben
Gisteren, dus een deel of tien, vijftien terug?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En Kirstyquote:Op zondag 28 december 2014 16:54 schreef Eska het volgende:
[..]
Jim Reeves, Chris Isaak, David Bowie, Kinks, CCR, Dusty Springfield, Hollies, Japan, David Sylvian, Abba, Robert Long, Boudewijn de Groot, Klein Orkest.
Om maar even een slordige greep te doen.![]()
![]()
Hahaha, dat hebben we niet gedaan. We waren best lief tegen hem.quote:Op zondag 28 december 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, dan zouden we wel "bye sukkel" tegen hem hebben gezegd.
Daarover gesproken, die komt ook alweer bijna.Make love, not war ☮![]()
982 Beautiful People Melanie 1969
981 The Way It Is Bruce Hornsby & The Range 1986
980 Avalon Roxy Music 1982
979 Georgia On My Mind Ray Charles 1960
978 Tie Your Mother Down Queen 1977
977 Just Can't Get Enough Depeche Mode 1985
976 We All Stand Together Paul McCartney 1985
975 Sledgehammer Peter Gabriel 1986
974 Voor Ik Vergeet Spinvis 2002
973 This Is Not America David Bowie & Pat Metheny 1985
972 Roundabout Yes 1972[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gisterenavond....quote:Op zondag 28 december 2014 16:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gisteren, dus een deel of tien, vijftien terug?
Wacht ik ga kijken wanneer Brian May was.Make love, not war ☮![]()
982 Beautiful People Melanie 1969![]()
![]()
![]()
![]()
976 We All Stand Together Paul McCartney 1985![]()
972 Roundabout Yes 1972
Georgia On My Mind Ray Charles![]()
Natuurlijk op mijn lijstje.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Fijn uurquote:Op zondag 28 december 2014 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
972 Roundabout Yes 1972Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Reclamevulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is wel serieus een gaaf uur. Veel beter zullen ze niet worden deze top. Voor het eerst echt geen slecht nummer, of het moet dat Depeche Mode-liedje zijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
981 The Way It Is Bruce Hornsby & The Range 1986![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:57 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:Nog steeds solide in de top 10, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Reclamevulling:Ik eis een hertellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
980 Avalon Roxy Music 1982![]()
979 Georgia On My Mind Ray Charles 1960![]()
978 Tie Your Mother Down Queen 1977![]()
977 Just Can't Get Enough Depeche Mode 1985![]()
975 Sledgehammer Peter Gabriel 1986![]()
974 Voor Ik Vergeet Spinvis 2002![]()
973 This Is Not America David Bowie & Pat Metheny 1985![]()
![]()
972 Roundabout Yes 1972
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
972 Roundabout Yes 1972
Vanavond een docu hierover bij de Mat & Leosjowquote:Op zondag 28 december 2014 16:58 schreef Mani89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
972 Roundabout Yes 1972![]()
Straks Spinvis![]()
Ja! Die...quote:Op zondag 28 december 2014 16:58 schreef MaJo het volgende:
Gevonden: MUZ / Top 2000 Editie 2014 #62 Een vader figuur
972 Roundabout Yes 1972![]()
![]()
hoe dichter de top2000 bij de nummer 1 komt, hoe moeilijker het gaat worden om de stream af te zettenZe smelten de kazen!![]()
Cool, bedankt voor de tipquote:Op zondag 28 december 2014 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vanavond een docu hierover bij de Mat & Leosjow
The Way It Is is wel een van mijn favoriete nummers aller tijden, staat ook veel te laag. Mandolin Rain had hier ook niet misstaan. Bruce
quote:Op zondag 28 december 2014 16:58 schreef MaJo het volgende:
Gevonden: MUZ / Top 2000 Editie 2014 #62 Een vader figuur![]()
![]()
I got google skillzquote:
Jammer van Depeche Mode en Spinvis, top uurtje verder
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Reclamevulling:Waarom staat FritsFlits - voor zijn doen - zo laag? Heeft -ie een leven gekregen of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
972 Roundabout Yes 1972
quote:Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef cafca het volgende:
Je kent Georgia On My Mind niet?quote:Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef essnhills het volgende:
972 Roundabout Yes 1972
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Mexicanoquote:Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom staat FritsFlits - voor zijn doen - zo laag? Heeft -ie een leven gekregen of zo?Ben benieuwd hoe hoog ik weer binnen ga komen, normaal altijd top 5 tijdens de top 2000
Butthead - "Depeche Mode is French for 'Were wusses.'"quote:Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef Zorro het volgende:
Jammer van Depeche Mode en Spinvis, top uurtje verderZe smelten de kazen!![]()
Staat al een hele tijd op 651 posts. Denk al een dagje of 2 ongeveer.quote:Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom staat FritsFlits - voor zijn doen - zo laag? Heeft -ie een leven gekregen of zo?![]()
Je posts van D.Rose moeten er ook bij?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Butthead - "Depeche Mode is French for 'Were wusses.'"
Die Bruce Hornby ken je wel...als origineel van 2pacquote:Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef essnhills het volgende:
972 Roundabout Yes 1972
Roxy muziek ook wel en Peter Gabriel ook schat ik zo in.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ben hier vrijdag en zaterdag nauwelijks geweest. Ik sta een stuk lager dan vorig jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
MexicanoBen benieuwd hoe hoog ik weer binnen ga komen, normaal altijd top 5 tijdens de top 2000
![]()
Vast wel, maar niet zo vanaf de titelquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit gaat een uur der herkenning worden zie ikquote:Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef essnhills het volgende:
972 Roundabout Yes 1972
Un dann rettet kein Kavallerie,
Genot voor de oren, dat nummerquote:Op zondag 28 december 2014 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet zo vanaf de titel
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ojaquote:Op zondag 28 december 2014 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je posts van D.Rose moeten er ook bij?![]()
![]()
Ik wacht het afquote:Op zondag 28 december 2014 17:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die Bruce Hornby ken je wel...als origineel van 2pac
Roxy muziek ook wel en Peter Gabriel ook schat ik zo in.![]()
Vorig uur kende ik ze achteraf ook allemaal"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Gisteren kwam Kane ook op het nieuwsquote:Op zondag 28 december 2014 17:01 schreef Gehenna het volgende:
Harry Piekema is gewoon nieuws, ga toch weg manDat is ook niet nieuwswaardig
![]()
Wordt het laatste jaartje zo voor mij verwacht ikquote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
MexicanoBen benieuwd hoe hoog ik weer binnen ga komen, normaal altijd top 5 tijdens de top 2000
Leerzaam jaar of niet?quote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wacht het af![]()
Vorig uur kende ik ze achteraf ook allemaal
Net als afgelopen uur denk ikquote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit gaat een uur der herkenning worden zie ik
Ik ben tot nu toe ook nauwelijks hier geweest, dat gaat nu veranderenquote:Op zondag 28 december 2014 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben hier vrijdag en zaterdag nauwelijks geweest. Ik sta een stuk lager dan vorig jaar.
Had Frits vorig jaar niet in elk topic gepost?It's the end of an era ja!quote:Op zondag 28 december 2014 17:01 schreef Gehenna het volgende:
Harry Piekema is gewoon nieuws, ga toch weg man![]()
Gaat te snel dit. Ik kijk twee minuten niet, gelijk 30 posts erbij. Ik word oud...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
idd, media anno 2014:quote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gisteren kwam Kane ook op het nieuwsDat is ook niet nieuwswaardig
153 reclames zou weleens een record kunnen zijnquote:Op zondag 28 december 2014 17:01 schreef Gehenna het volgende:
Harry Piekema is gewoon nieuws, ga toch weg man![]()
![]()
![]()
Hoezo? Dat is wereldnieuws manquote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoezo, krijg je daarna een leven?quote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt het laatste jaartje zo voor mij verwacht ik
Dat was een moment om als Louis van Gaal te gaan Juichen, dus dat mocht welquote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben eten Tot strakkies
Zou hij ook een bonuskaart krijgen?quote:Op zondag 28 december 2014 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
153 reclames zou weleens een record kunnen zijn
Ik betwijfel hetquote:
Ik onthou het dan heel even, dat die titel dát ene liedje was, maargoed, dan hoor ik hierna wel de liedjes, maar hoor/lees ik nergens welk liedjee het dan is dus volgend jaar ben ik het weer allemaal kwijt
Ik ben ouder, dus bij mij waren er in 2 minuten 40 posts bijquote:Op zondag 28 december 2014 17:03 schreef 4-elements het volgende:
Gaat te snel dit. Ik kijk twee minuten niet, gelijk 30 posts erbij. Ik word oud...![]()
![]()
Die 'Keller keller' keukens mogen ook wel opsodemieteren
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik betwijfel het
Ik onthou het dan heel even, dat die titel dát ene liedje was, maargoed, dan hoor ik hierna wel de liedjes, maar hoor/lees ik nergens welk liedjee het dan is dus volgend jaar ben ik het weer allemaal kwijt
+1 Elk jaar denk ik weer "welk nummer is dat dan?"quote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik betwijfel het
Ik onthou het dan heel even, dat die titel dát ene liedje was, maargoed, dan hoor ik hierna wel de liedjes, maar hoor/lees ik nergens welk liedjee het dan is dus volgend jaar ben ik het weer allemaal kwijtEn blijk ik het achteraf gewoon te kennen. En dat ieder jaar weer
Ik ken - denk ik - het hele nummer niet.quote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Spinvis?
Of is het alleen dat nummer?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Spinvis is wel een vreemd bandje, kan wel begrijpen dat mensen er niet veel mee hebben. Maar ik vind 'm geweldig. Voor ik Vergeet heb ik ook vaak op gestemd (toen nog vrije keuze)quote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Of is het alleen dat nummer?
Jaquote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1 Elk jaar denk ik weer "welk nummer is dat dan?"En blijk ik het achteraf gewoon te kennen. En dat ieder jaar weer
In dezelfde categorie als Goossens wonen en slapenquote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef Zaktabak het volgende:
Die 'Keller keller' keukens mogen ook wel opsodemieteren![]()
![]()
Spinvisquote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Of is het alleen dat nummer?![]()
Hij zal er ongetwijfeld eentje hebbenquote:Op zondag 28 december 2014 17:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou hij ook een bonuskaart krijgen?
Bij de concurrent winkelen kan ie natuurlijk niet maken![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 28 december 2014 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is wereldnieuws man![]()
[..]
Hoezo, krijg je daarna een leven?
Ik heb niks tegen spinvis, al vraag ik me af waarom ie in de top 2000 staat. Niet dat het slecht is, maar het past er niet echt bij vind ik.quote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Of is het alleen dat nummer?I love music |Ajax forever
Nee, gewoon spinvis in het algemeenquote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Of is het alleen dat nummer?![]()
![]()
Zoveel betere Nederlandse bands stoppen ermee en halen het nieuws nietquote:
Ik hoop alleen dat er geen soloplaat van Dinand komt.![]()
![]()
Wat is dat LARP-liedje ook alweer wat Noobie zo leuk vindt?quote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
Ik betwijfel het
Ik onthou het dan heel even, dat die titel dát ene liedje was, maargoed, dan hoor ik hierna wel de liedjes, maar hoor/lees ik nergens welk liedjee het dan is dus volgend jaar ben ik het weer allemaal kwijt![]()
'Even bellen met Lebera'quote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In dezelfde categorie als Goossens wonen en slapen[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Jup, ik post hier dan dat ik het niet ken en dan zeggen mensen...dat zei ze vorig jaar ook, maar ze kent het wel.quote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1 Elk jaar denk ik weer "welk nummer is dat dan?"En blijk ik het achteraf gewoon te kennen. En dat ieder jaar weer
Dit en zoveel meerquote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Haten op SpinvisKom Terug en Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
![]()
![]()
Frits was hier niet weg te slaan. Meestal moesten wij 'm naar bed sturen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe ook nauwelijks hier geweest, dat gaat nu veranderen
Had Frits vorig jaar niet in elk topic gepost?![]()
![]()
Die enequote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is dat LARP-liedje ook alweer wat Noobie zo leuk vindt?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Had Oostende in mijn vrije keuze staan dit jaar, wist helemaal niet dat dit nummer al in de lijst stondquote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Spinvis is wel een vreemd bandje, kan wel begrijpen dat mensen er niet veel mee hebben. Maar ik vind 'm geweldig. Voor ik Vergeet heb ik ook vaak op gestemd (toen nog vrije keuze)![]()
![]()
Het komt wel goed met je! Je muzieksmaak heb je in ieder geval al meequote:
Had ik trouwens al verteld dat we nooit meer naar het Top2000 café zijn gegaan?
Waarom zou er passende muziek moeten zijn in een toplijst?quote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen spinvis, al vraag ik me af waarom ie in de top 2000 staat. Niet dat het slecht is, maar het past er niet echt bij vind ik.![]()
Beautiful People![]()
![]()
Oh ik vind dit nummer juist zo'n fijn nostalgisch gevoel hebben, maar dat zal persoonlijk zijnquote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen spinvis, al vraag ik me af waarom ie in de top 2000 staat. Niet dat het slecht is, maar het past er niet echt bij vind ik.
Ik vind het juist wel mooi dat er ook ruimte is voor dat soort muziek. Al ben ik er zelf ook niet zo'n fan van.quote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen spinvis, al vraag ik me af waarom ie in de top 2000 staat. Niet dat het slecht is, maar het past er niet echt bij vind ik.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik verdien zo ieder jaar wel heel wat bij met al die gevallen kwartjesquote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jup, ik post hier dan dat ik het niet ken en dan zeggen mensen...dat zei ze vorig jaar ook, maar ze kent het wel.
Maar dat is ook het punt, bijna iedereen haat Kane. En dat is dus goed nieuws dat het stoptquote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zoveel betere Nederlandse bands stoppen ermee en halen het nieuws niet
Ik hoop alleen dat er geen soloplaat van Dinand komt.
Hij heeft het dusdanig hoog in de bol dat die plaat er vast wel komt.quote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zoveel betere Nederlandse bands stoppen ermee en halen het nieuws niet
Ik hoop alleen dat er geen soloplaat van Dinand komt.![]()
![]()
Beautiful people
Ja waarom niet eigenlijk? Volgens Jane is het er met name overdag enorm gezellig.quote:Op zondag 28 december 2014 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het komt wel goed met je! Je muzieksmaak heb je in ieder geval al mee
Had ik trouwens al verteld dat we nooit meer naar het Top2000 café zijn gegaan?
Ook tofquote:Op zondag 28 december 2014 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het origineel van Marilyn Manson beter
Tekstueel ook vooralquote:Op zondag 28 december 2014 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het origineel van Marilyn Manson beter
Zou het een vrouwenkwaal zijn? Ook dat is me wel eens overkomen jaquote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jup, ik post hier dan dat ik het niet ken en dan zeggen mensen...dat zei ze vorig jaar ook, maar ze kent het wel.Sowieso dingen onthouden die ik vorig jaar heb gezegd
Ik weet dat zelf allemaal niet meer hoor
Klopt jaquote:Op zondag 28 december 2014 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frits was hier niet weg te slaan. Meestal moesten wij 'm naar bed sturen.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ik denk hetquote:Op zondag 28 december 2014 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou het een vrouwenkwaal zijn? Ook dat is me wel eens overkomen jaSowieso dingen onthouden die ik vorig jaar heb gezegd
Ach vrouwen hebben zich sowieso niet erg populair gemaakt vandaag:quote:Op zondag 28 december 2014 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou het een vrouwenkwaal zijn? Ook dat is me wel eens overkomen jaSowieso dingen onthouden die ik vorig jaar heb gezegd
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.htmlI love music |Ajax forever
Dit vind ik een van de beste nummers die ik nooit hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klassiekertje hoor. Komt uit het hippie-tijdperk.quote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
Heel slecht, maar ik ken dit lied niet. Mooi lieflijk liedje wel![]()
We gingen het niet meer redden met eten enzo. G en ik waren een tukkie gaan doen, toen werden we om 4 uur wakkerquote:Op zondag 28 december 2014 17:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja waarom niet eigenlijk? Volgens Jane is het er met name overdag enorm gezellig.We moesten toen nog koken (en ontbijten zelfs
) dus dan werd het wel heel gehaast. Dus zijn we lekker gaan Risken
quote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klassiekertje hoor. Komt uit het hippie-tijdperk.
Toen luisterde ik nog geen muziekquote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klassiekertje hoor. Komt uit het hippie-tijdperk.![]()
![]()
Ik heb wel een paar vriendinnen die dat wel allemaal onthouden hoorquote:
Heb je gewonnen? (ik ken niemand hier die Risk leuk vindt..quote:Op zondag 28 december 2014 17:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gingen het niet meer redden met eten enzo. G en ik waren een tukkie gaan doen, toen werden we om 4 uur wakkerWe moesten toen nog koken (en ontbijten zelfs
) dus dan werd het wel heel gehaast. Dus zijn we lekker gaan Risken
)
nopequote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat die er wel in trouwens?Robert Moog died for our synths![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik onthoud ook niet alles hoor. Ben wat dat betreft ook een vergiet.![]()
![]()
Doe mij de smaak van die mannen maar!quote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach vrouwen hebben zich sowieso niet erg populair gemaakt vandaag:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Als die kutplaat van Claudia de Breij niet in de vrouwen-top-10 stond, zou ik zonder meer die lijst verkiezen boven de mannen-top-10.quote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 28 december 2014 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik onthoud ook niet alles hoor. Ben wat dat betreft ook een vergiet.![]()
![]()
Ik wil alleen maar zwemmenquote:Op zondag 28 december 2014 17:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Haten op SpinvisKom Terug en Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Claudia de Breij, verschrikkelijkquote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Risk is fantastischquote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je gewonnen? (ik ken niemand hier die Risk leuk vindt..)
Nee helaas niet gewonnen. Spelletjesmeet van maken?
quote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als die kutplaat van Claudia de Breij niet in de vrouwen-top-10 stond, zou ik zonder meer die lijst verkiezen boven de mannen-top-10.
quote:
Zo'n gevoel had ik al (ik ook niet trouwens), daarom deelde ik dit stukje informatie met jequote:Op zondag 28 december 2014 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen luisterde ik nog geen muziek![]()
![]()
Nee... je bent gek. Vreselijk is die vrouwenlijst.quote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als die kutplaat van Claudia de Breij niet in de vrouwen-top-10 stond, zou ik zonder meer die lijst verkiezen boven de mannen-top-10.Make love, not war ☮![]()
hahaha als je Diaan kan overhalen?quote:Op zondag 28 december 2014 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Risk is fantastischNee helaas niet gewonnen. Spelletjesmeet van maken?
Vreselijk spel vind ik datquote:Op zondag 28 december 2014 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Risk is fantastischNee helaas niet gewonnen. Spelletjesmeet van maken?
Vanwege die dobbelstenen. Imperial 2030 vind ik wel top
Ligt eraan welke spelletjes. Geen Risk in ieder geval.quote:Op zondag 28 december 2014 17:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha als je Diaan kan overhalen?
Waardeloosquote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Waar komt dat nummer opeens vandaanquote:Hoorde het laatst op 3fm en vond het niet heel bijzonder. En ze zei dat ie heel hoog stond in de top 2000 ofzo, wat is deze en waarom gebeurt dit opeens?
En nuBRUCE HORNSBY
ook jammer dat hij er maar 1 keer in staat.
![]()
Het bewijs dat mannen een betere muzieksmaak hebben dan vrouwen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.htmlIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Helaasquote:Op zondag 28 december 2014 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke spelletjes. Geen Risk in ieder geval.
Diaan?quote:Op zondag 28 december 2014 17:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha als je Diaan kan overhalen?Ohquote:Op zondag 28 december 2014 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke spelletjes. Geen Risk in ieder geval.
Catan dan?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik ken deze
Niemand kan zo lekker op een piano pingelen als Bruce.![]()
![]()
2pac
Zei ik tochquote:
Monopoly heeft ze nog wel wat variaties van..quote:
Het positieve is dat die plaat alleen nog maar kan zakken. Alhoewel. Je weet het nooit.quote:Op zondag 28 december 2014 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar komt dat nummer opeens vandaanHoorde het laatst op 3fm en vond het niet heel bijzonder. En ze zei dat ie heel hoog stond in de top 2000 ofzo, wat is deze en waarom gebeurt dit opeens?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Dit is dus zo'n nummer die ik op titel niet zou herkennen. En nu ik het hoor denk ik "oh tuurlijk, die ken ik vet goed"
Waarom? Omdat ik Pink Floyd zwaar overgewaardeerd vind? De lijst van de mannen is veel te "verantwoord", zo van: kijk ons onze oude klassiekers eens eren. Bar weinig vernieuwing.quote:![]()
heb ik ook bij veel nummers omdat ik nooit de namen kan onthoudenquote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef MaJo het volgende:
Dit is dus zo'n nummer die ik op titel niet zou herkennen. En nu ik het hoor denk ik "oh tuurlijk, die ken ik vet goed"Ze smelten de kazen!![]()
Die pianosolo's aan het eind zijn ook zo moooiquote:
quote:![]()
THat's just the way it is.
Somethings never change
Ik heb in de VS een nationale parken editie van Monopoly gekocht, die is wel tofquote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Monopoly heeft ze nog wel wat variaties van..
Dit nummer
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Is Risk strategisch? Puur dobbelgeluk.quote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Catan wil ik wel overwegen.
Ik hou niet van die strategische spelletjes.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar staat ie echt in de top 25? Ik durf het niet op te zoekenquote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het positieve is dat die plaat alleen nog maar kan zakken. Alhoewel. Je weet het nooit.
Vind eigenlijk beide lijstjes matig hoor. Gek genoeg is het compromis (de werkelijke Top 10) beter te pruimen of zo.quote:![]()
Zeer verrassendquote:
SOmethings never change zullen we maar zeggen
stratego is altijd een leuk spelletje, en een bordspel van begin jaren 90 dat 'key of the kingdom' heetZe smelten de kazen!![]()
Ik hou helemaal niet van Monopoly, dat is Lennon....quote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb in de VS een nationale parken editie van Monopoly gekocht, die is wel tof
Ik vind woordzoeker leuk.
Nee, omdat de lijst van de dames gewoon minder goed is. Dat de mannen te veilig kiezen ben ik dan weer wel met je eens..quote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik Pink Floyd zwaar overgewaardeerd vind? De lijst van de mannen is veel te "verantwoord", zo van: kijk ons onze oude klassiekers eens eren. Bar weinig vernieuwing.I love music |Ajax forever
Vraag ik me ook af. Volgens mij wordt ze doorgaans wel eens gedraaid op NPO2, maar ook dat ze bijna elke dag in DWDD zit zal wel meehelpen. Een paar vriendinnen van mij zijn ook helemaal fan van haar. Ik begrijp er echt helemaal niets van, ik irriteer me mateloos aan dat gemaakte mens als ze op tv isquote:Op zondag 28 december 2014 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar komt dat nummer opeens vandaanHoorde het laatst op 3fm en vond het niet heel bijzonder. En ze zei dat ie heel hoog stond in de top 2000 ofzo, wat is deze en waarom gebeurt dit opeens?
*kuch* 19 *kuch*quote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar staat ie echt in de top 25? Ik durf het niet op te zoekenThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Mijn favoriete spellen zijn Dominion, Agricola en Yinsh denk ik. Het Dorp vind ik ook wel een leuk spel
Je hebt nog even de tijd om erover na te denkenquote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Catan wil ik wel overwegen.
Ik hou niet van die strategische spelletjes.Ik ben ook altijd in voor nieuwe spelletjes. Sowieso spelletjes
*vrouwenbocks*quote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb ik ook bij veel nummers omdat ik nooit de namen kan onthouden26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Alsof vernieuwing een doel isquote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik Pink Floyd zwaar overgewaardeerd vind? De lijst van de mannen is veel te "verantwoord", zo van: kijk ons onze oude klassiekers eens eren. Bar weinig vernieuwing.Un dann rettet kein Kavallerie,
Oh dat heb ik ook wel. Bij heb nummer van Crowded House een paar uur geleden bijvorbeeld. Bij dit nummer heb ik het ook.quote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef MaJo het volgende:
Dit is dus zo'n nummer die ik op titel niet zou herkennen. En nu ik het hoor denk ik "oh tuurlijk, die ken ik vet goed"Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Waarom heb je dan de disney editie?quote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van Monopoly, dat is Lennon....
Ik vind woordzoeker leuk.I love music |Ajax forever
Dan ga ik met Lennon spelenquote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van Monopoly, dat is Lennon....
Ik vind woordzoeker leuk.
Dit is toch gewoon
Strippokerquote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd om erover na te denkenIk ben ook altijd in voor nieuwe spelletjes. Sowieso spelletjes
+1 ik zie en hoor haar liever niet.quote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Volgens mij wordt ze doorgaans wel eens gedraaid op NPO2, maar ook dat ze bijna elke dag in DWDD zit zal wel meehelpen. Een paar vriendinnen van mij zijn ook helemaal fan van haar. Ik begrijp er echt helemaal niets van, ik irriteer me mateloos aan dat gemaakte mens als ze op tv is
Dus goed nieuws toen ze aankondigde te stoppen met haar programma op vrijdagmiddag. Maar ja, daar krijgen we nu Gerard Ekdom voor terug.![]()
Risk isquote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Risk strategisch? Puur dobbelgeluk.
Ik speel het veel met vrienden en meestal winnen toch echt wel dezelfde twee mensen. Je gaat me niet wijsmaken dat die altijd dobbelgeluk hebben.![]()
top 20 zelfsquote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar staat ie echt in de top 25? Ik durf het niet op te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths![]()
Bij Don't Dream It's Over vergeet ik vooral dat het van Crowded House isquote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel. Bij heb nummer van Crowded House een paar uur geleden bijvorbeeld. Bij dit nummer heb ik het ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor de heb.quote:Op zondag 28 december 2014 17:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom heb je dan de disney editie?En omdat die mooi is.
Same here, ik vind haar echt verschrikkelijk. Ik zette er 3fm echt voor af als ze presenteerdequote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Volgens mij wordt ze doorgaans wel eens gedraaid op NPO2, maar ook dat ze bijna elke dag in DWDD zit zal wel meehelpen. Een paar vriendinnen van mij zijn ook helemaal fan van haar. Ik begrijp er echt helemaal niets van, ik irriteer me mateloos aan dat gemaakte mens als ze op tv isWaarom?quote:
Schitterend inderdaad ik ga nog even door genietenquote:
Geen doel op zich, maar het valt wel op. Altijd weer dezelfde geijkte kutplaten (daar versta ik Queen, Led Zeppelin en The Eagles trouwens niet onder).quote:![]()
Ja staat mooi te wezen onder het stof in de kast..quote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor de heb.En omdat die mooi is.
Ken al die spellen nietquote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete spellen zijn Dominion, Agricola en Yinsh denk ik. Het Dorp vind ik ook wel een leuk spel
Risk is mijn alltime favorite
Ohhh
Carcassonne is wel leukquote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze vrouw niet..quote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef Wave103 het volgende:
Vrouwen houden nou eenmaal van Claudia, en andersom ook..
Deze ken ik ook
Deze ook nietquote:
Nee joh.quote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef Wave103 het volgende:
Vrouwen houden nou eenmaal van Claudia, en andersom ook..![]()
Gerard Ekdom heeft een zoontje dat Lennon heet.quote:Op zondag 28 december 2014 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
+1 ik zie en hoor haar liever niet.
Dus goed nieuws toen ze aankondigde te stoppen met haar programma op vrijdagmiddag. Maar ja, daar krijgen we nu Gerard Ekdom voor terug.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: