Oh dat heb ik ook wel. Bij heb nummer van Crowded House een paar uur geleden bijvorbeeld. Bij dit nummer heb ik het ook.quote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef MaJo het volgende:
Dit is dus zo'n nummer die ik op titel niet zou herkennen. En nu ik het hoor denk ik "oh tuurlijk, die ken ik vet goed"
Waarom heb je dan de disney editie?quote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van Monopoly, dat is Lennon....
Ik vind woordzoeker leuk.
Dan ga ik met Lennon spelenquote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van Monopoly, dat is Lennon....
Ik vind woordzoeker leuk.
Strippokerquote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd om erover na te denkenIk ben ook altijd in voor nieuwe spelletjes. Sowieso spelletjes
+1 ik zie en hoor haar liever niet.quote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Volgens mij wordt ze doorgaans wel eens gedraaid op NPO2, maar ook dat ze bijna elke dag in DWDD zit zal wel meehelpen. Een paar vriendinnen van mij zijn ook helemaal fan van haar. Ik begrijp er echt helemaal niets van, ik irriteer me mateloos aan dat gemaakte mens als ze op tv is
Risk isquote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Risk strategisch? Puur dobbelgeluk.
top 20 zelfsquote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar staat ie echt in de top 25? Ik durf het niet op te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Bij Don't Dream It's Over vergeet ik vooral dat het van Crowded House isquote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel. Bij heb nummer van Crowded House een paar uur geleden bijvorbeeld. Bij dit nummer heb ik het ook.
Voor de heb.quote:Op zondag 28 december 2014 17:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom heb je dan de disney editie?
Same here, ik vind haar echt verschrikkelijk. Ik zette er 3fm echt voor af als ze presenteerdequote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Volgens mij wordt ze doorgaans wel eens gedraaid op NPO2, maar ook dat ze bijna elke dag in DWDD zit zal wel meehelpen. Een paar vriendinnen van mij zijn ook helemaal fan van haar. Ik begrijp er echt helemaal niets van, ik irriteer me mateloos aan dat gemaakte mens als ze op tv is
Waarom?quote:
Schitterend inderdaad ik ga nog even door genietenquote:
Geen doel op zich, maar het valt wel op. Altijd weer dezelfde geijkte kutplaten (daar versta ik Queen, Led Zeppelin en The Eagles trouwens niet onder).quote:
Ja staat mooi te wezen onder het stof in de kast..quote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor de heb.En omdat die mooi is.
Ken al die spellen nietquote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete spellen zijn Dominion, Agricola en Yinsh denk ik. Het Dorp vind ik ook wel een leuk spel
Carcassonne is wel leukquote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete spellen zijn Dominion, Agricola en Yinsh denk ik. Het Dorp vind ik ook wel een leuk spel
deze vrouw niet..quote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef Wave103 het volgende:
Vrouwen houden nou eenmaal van Claudia, en andersom ook..
Deze ook nietquote:
Nee joh.quote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef Wave103 het volgende:
Vrouwen houden nou eenmaal van Claudia, en andersom ook..
Gerard Ekdom heeft een zoontje dat Lennon heet.quote:Op zondag 28 december 2014 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
+1 ik zie en hoor haar liever niet.
Dus goed nieuws toen ze aankondigde te stoppen met haar programma op vrijdagmiddag. Maar ja, daar krijgen we nu Gerard Ekdom voor terug.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |