Zij die tegen Geertje zijn en een positie van macht bezitten.quote:
Dat is toch ook helemaal niet gebeurd? Ik begreep dat het verhaal van de Volkskrant meer sensatie was dan journalistiek verantwoord. De auteur had al de schijn tegen na dat gedoe met "de martelingen in Irak" overigens.quote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het verhalen op de TK is idd niet terecht.
Je schreef dat ze Wilders 'financieel kapot willen maken'.quote:Op zondag 28 december 2014 16:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zij die tegen Geertje zijn en een positie van macht bezitten.
Juist een prachtartikel man.quote:Op zondag 28 december 2014 16:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet gebeurd? Ik begreep dat het verhaal van de Volkskrant meer sensatie was dan journalistiek verantwoord. De auteur had al de schijn tegen na dat gedoe met "de martelingen in Irak" overigens.
Nee door hem keer op keer proceskosten te laten maken.quote:Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schreef dat ze Wilders 'financieel kapot willen maken'.
En dat doen 'ze' door het verzoek van Wilders niet in te willigen?
Mwoah, weet ik niet. De Volkskrant zegt zich te baseren op meerdere bronnen; Bosma zegt dat het niet waar is.quote:Op zondag 28 december 2014 16:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet gebeurd? Ik begreep dat het verhaal van de Volkskrant meer sensatie was dan journalistiek verantwoord. De auteur had al de schijn tegen na dat gedoe met "de martelingen in Irak" overigens.
Alsof het vervolgen van Wilders hem problemen bezorgt. Als hij vrijgesproken wordt pakt het goed uit, en als hij veroordeeld wordt is het een (voorwaardelijke) boete en kan hij in de slachtofferrol kruipen. Dus nee, ik denk niet dat hij ongelukkig is hierdoor.quote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee door hem keer op keer proceskosten te laten maken.
Dus het OM probeert Wilders financieel kapot te maken?quote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee door hem keer op keer proceskosten te laten maken.
Volgens mij gaat dit om de eerste keer.quote:Op zondag 28 december 2014 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus het OM probeert Wilders financieel kapot te maken?
En Bosma zit in het presidium. Als hij dit ontkent terwijl het wel zo is, dan moet hij er dus uit. Vooralsnog blijft het echter oorverdovend stil.quote:Op zondag 28 december 2014 17:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, weet ik niet. De Volkskrant zegt zich te baseren op meerdere bronnen; Bosma zegt dat het niet waar is.
Door wie is Wilders toen aangeklaagd dan?quote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit om de eerste keer.
Politiek correcte losers. Het OM wilde hem toen helemaal niet vervolgen natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door wie is Wilders toen aangeklaagd dan?
Ik moet we zeggen dat ik de Volkskrant wel erg stellig vond. Niet iets als 'het gerucht gaat dat', of 'bronnen zeggen dat', maar berichtgeving alsof het vaststaande feiten betreft.quote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
En Bosma zit in het presidium. Als hij dit ontkent terwijl het wel zo is, dan moet hij er dus uit. Vooralsnog blijft het echter oorverdovend stil.
En die losers waren mensen met macht?quote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Politiek correcte losers. Het OM wilde hem toen helemaal niet vervolgen natuurlijk.
Waarom neemt hij zo'n dure faaladvocaat dan?quote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Politiek correcte losers. Het OM wilde hem toen helemaal niet vervolgen natuurlijk.
Je vergeet 'hem' met een hoofdletter H te schrijven, zoals bij een Messias gebruikelijk is.quote:Op zondag 28 december 2014 16:52 schreef IPA35 het volgende:
Als ze hem niet met argumenten kunnen verslaan willen ze hem opsluiten, lukt dat niet dan kunnen ze hem in ieder geval trachten financieel kapot te maken. Lukt dat ook niet dan gaan ze weer moord en brand schreeuwen over twijfelachtige geldschieters.
Nou Erdogan mag het in Turkijke gewoon zeggen:quote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zelfs in bananenrepublieken worden oproepen tot etnische zuivering niet getolereerd.
Turkije heeft dan ook al eerder een genocide op de Armeniërs uitgevoerd, he?quote:Op zondag 28 december 2014 17:19 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nou Erdogan mag het in Turkijke gewoon zeggen:
In the interview, Erdogan said that the presence of an estimated 100,000 Armenians currently living in Turkey without citizenship may no longer be tolerated.
http://www.rferl.org/cont(...)_Turkey/1988849.html
'Without citizenship'.quote:Op zondag 28 december 2014 17:19 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
In the interview, Erdogan said that the presence of an estimated 100,000 Armenians currently living in Turkey without citizenship may no longer be tolerated.
Erdogan is dan ook Wilders grote voorbeeld.quote:Op zondag 28 december 2014 17:19 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ach joh, neem hem nou toch niet zo serieus. Laat gewoon gaanquote:Op zondag 28 december 2014 17:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar goed, ik denk dat veel mensen niet snappen dat een oproep tot etnische zuivering (minder Marokkanen, ook niet-criminele Marokkanen, dat gaan we regelen) nogal serieus en ziek is.
Misschien omdat Geertje heel vaak de humor-kaart speelt. Maar hier bleef hij bij en hij zei vrij duidelijk dat het hem niet ging om criminele of illegale Marokkanen. Nee puur het feit dat ze Marokkaans zijn, betekent dat ze weg moeten. Dat is gewoon etnische zuivering.
Kan er helaas niets anders van maken.
Ok.quote:Op zondag 28 december 2014 17:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar goed, ik denk dat veel mensen niet snappen dat een oproep tot etnische zuivering (minder Marokkanen, ook niet-criminele Marokkanen, dat gaan we regelen) nogal serieus en ziek is.
Misschien omdat Geertje heel vaak de humor-kaart speelt. Maar hier bleef hij bij en hij zei vrij duidelijk dat het hem niet ging om criminele of illegale Marokkanen. Nee puur het feit dat ze Marokkaans zijn, betekent dat ze weg moeten. Dat is gewoon etnische zuivering.
Kan er helaas niets anders van maken.
Hij heeft gewoon gelijk, anus.quote:
Meen je dit of ben je weer mensen aan het imiteren?quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ach joh, neem hem nou toch niet zo serieus. Laat gewoon gaan
Een of andere opportunist die aan een dronken menigte van 40 man een ridicule vraag stelt, lekker belangrijk.quote:
Dit krijgen we regelmatig te horen ja dus dacht ga er fftjes in mee. Niet zo serieus nemen allemaal.quote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
Meen je dit of ben je weer mensen aan het imiteren?
Hij bleef het herhalen. Het begon op een markt in Den Haag. Daarna nog een paar keer en uiteindelijk op die verkiezingsavond.quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een of andere opportunist die aan een dronken menigte van 40 man een ridicule vraag stelt, lekker belangrijk.
Ongetwijfeld. Beetje zonde van je energie om je daar druk over te maken lijkt mij aangezien er toch niets in die richting kan en gaat gebeuren. Misschien is het juist jouw zwaarmoedige gedoe dat het meer lading geeft dan het zou moeten krijgen. Wie help je dan uiteindelijk met je zware woorden?quote:Op zondag 28 december 2014 17:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij bleef het herhalen. Het begon op een markt in Den Haag. Daarna nog een paar keer en uiteindelijk op die verkiezingsavond.
Toen er , na die gebeurtenis, ernaar werd gevraagd bevestigde hij het weer en gaf ook nog eens aan dat het niet alleen om criminele Marokkanen ging, maar gewoon Marokkanen in het algemeen. Dus het is echt niet zomaar een uitspatting.
Dit weglachen kan jij vanuit jouw positie doen, maar dat mensen zich er druk maken is compleet logisch.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zelfs in bananenrepublieken worden oproepen tot etnische zuivering niet getolereerd.
De veroordeling is niets anders dan een reclamecampagne waar heel Nederland voor mag meebetalen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Een veroordeling zal hem enkel populariteit opleveren vrees ik.
Nu moeten ze wel vervolgen omdat er zoveel aangiftes zijn, is de onderbouwing.quote:Op zondag 28 december 2014 17:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het geld komt ook uit jouw zak hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef IPA35 het volgende:
Laat die linkse bloedhonden maar betalen...
Zonde je er druk over te maken is het zeker. Maar het is ook flauw om mensen die zich er druk om maken weg te zetten als aanstellers.quote:Op zondag 28 december 2014 17:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Beetje zonde van je energie om je daar druk over te maken lijkt mij aangezien er toch niets in die richting kan en gaat gebeuren. Misschien is het juist jouw zwaarmoedige gedoe dat het meer lading geeft dan het zou moeten krijgen. Wie help je dan uiteindelijk met je zware woorden?
Ik voel mij een buitenlander in eigen landquote:
Waarom blijf jij moslims als één homogene groep van 1,4 miljard mensen zien?quote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nu moeten ze wel vervolgen omdat er zoveel aangiftes zijn, is de onderbouwing.
Nou dat is niet gek want:
1. De politiebureau's waren zelfs tot na 18.00 open.
2. Er waren voorbedrukte aangiftes die je alleen hoefde te tekenen.
3. Ook mensen die hier al jaren wonen maar nog geen Nederlands kunnen werden opgeroepen aangifte te doen.
En maar doen alsof Wilders de vijand is van de moslims, terwijl de coalitie van VVD en PvdA bommen zit te gooien op moslims.![]()
Ohja, vanaf komende jaar moeten we maar aangifte doen via internet want er zijn te weinig mensen om de politiebureau's te bemannen.![]()
Dat gaat om ILLEGALE Armeniers die in Turkije wonen. Nederland zet toch ook illegalen uit? Of is dat ook etnische zuivering?quote:Op zondag 28 december 2014 17:19 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De coalitie, gesteund door de voltallige TK muv de SP, gooit bommen op doorgeflipte extremisten.quote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nu moeten ze wel vervolgen omdat er zoveel aangiftes zijn, is de onderbouwing.
Nou dat is niet gek want:
1. De politiebureau's waren zelfs tot na 18.00 open.
2. Er waren voorbedrukte aangiftes die je alleen hoefde te tekenen.
3. Ook mensen die hier al jaren wonen maar nog geen Nederlands kunnen werden opgeroepen aangifte te doen.
En maar doen alsof Wilders de vijand is van de moslims, terwijl de coalitie van VVD en PvdA bommen zit te gooien op moslims.![]()
Ohja, vanaf komende jaar moeten we maar aangifte doen via internet want er zijn te weinig mensen om de politiebureau's te bemannen.![]()
Hoe kom je bij dit gevoel? Van de 17.000.000 mensen in dit land is 1.997.584 een niet-westerse allochtoon. Veel van deze mensen voelen zich ook Nederlands. Maar de rest is dus westers allochtoon of autochtoon.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik voel mij een buitenlander in eigen land
Zijn dat niet gewoon etnische Turken of Koerden uit Armenië op de vlucht voor het repressieve regime in Armenië?quote:Op zondag 28 december 2014 17:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat gaat om ILLEGALE Armeniers die in Turkije wonen. Nederland zet toch ook illegaleb uit? Of is dat ook etnische zuivering?
Standaard afleidingstechniek.quote:Op zondag 28 december 2014 17:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom gaat het nu over Turkije eigenlijk?
Nee. Dat zijn etnische Armeniers die het economische klimaat van Armenie ontvluchten, op zoek naar een beter leven. Armenie is een straatarm land. Zoek maar op google.quote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon etnische Turken of Koerden uit Armenië op de vlucht voor het repressieve regime in Armenië?
Dan zou ik ze onmiddellijk deporteren naar Syrië.quote:Op zondag 28 december 2014 17:59 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn etnische Armeniers die het economische klimaat van Armenie ontvluchten, op zoek naar een beter leven. Armenie is een straatarm land. Zoek maar op google.
Waarom wil jij zo graag de discussie afleiden van Wilders?quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan zou ik ze onmiddellijk deporteren naar Syrië.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |