abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2014 @ 15:19:58 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148049404
Originele OP:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:
PVV-leider Geert Wilders heeft geprobeerd zijn advocaatkosten, een bedrag van tussen 500- en 600 duizend euro, vergoed te krijgen van de Tweede Kamer.

Dat meldt de Volkskrant zaterdag.

Volgens betrokkenen ging het om een rekening van Bram Moszkowicz voor het proces in 2010 en 2011 waarin Wilders werd beschuldigd van onder meer haatzaaien.

De claim is echter vorige jaar na felle discussies achter gesloten deuren afgewezen door het bestuur van de Kamer, het presidium, zo meldt de krant. Het presidium beoordeelde de advocaatkosten als privékosten.

Ook vonden ze de declaratie niet erg concreet, omdat deze niet was uitgesplitst naar kosten per dag. Het bedrag zou niet zijn onderbouwd.

Wilders stelde dat hij terechtstond wegens het uiten van zijn mening als Kamerlid en vond dus dat de kamer moest betalen.

http://www.nu.nl/politiek(...)ljoen-bij-kamer.html
Ook een mooi kijkje in het salaris van Moszkowicz. Moszkowicz die ondanks al zijn inkomsten (advocatuur, tv-werk) allemaal schulden blijkt te hebben.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier verder over gekke Geertje, die in de achterkamertjes van de politiek zijn advocaatkosten wou declareren.

[ Bericht 90% gewijzigd door Specularium op 28-12-2014 16:10:21 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 28 december 2014 @ 15:20:35 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148049430
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:18 schreef Kloon7 het volgende:
Zal opzich wel een grote partij kunnen worden, een Moslimpartij, met al die stemmen die vrijkomen door de slachting van Moslims mede mogelijk gemaakt door de PvdA.
Dit gaat nooit gebeuren net zoals die afschuwelijke moslimstaat in het Midden Oosten, waar de PVV zo bang voor is. Er is teveel verdeeldheid binnen de moslimwereld en als puntje bij paaltje komt vechten ze elkaar de tent uit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_148051092
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probeer je nou grappig te zijn?

Indien dat het geval is: het gaat je slecht af.
Kerel, wat in de wereld moet daar grappig aan zijn?

PVDA en de steun aan interventies in het Midden - Oosten waar honderduizenden moslims zijn omgekomen is verre van grappig.

Ik zeg dit niet om de schuld bij de PvdA te leggen, maar hier kunnen het de moslims in Nederland onmogelijk mee eens zijn.
  zondag 28 december 2014 @ 15:57:00 #4
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148051137
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:56 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

PVDA en de steun aan interventies in het Midden - Oosten waar honderduizenden moslims zijn omgekomen is verre van grappig.

Ik zeg dit niet om de schuld bij de PvdA te leggen, maar hier kunnen het de moslims in Nederland onmogelijk mee eens zijn.
Denken dat moslims een homogene groep vormen :')
pi_148051138
Als een gewone ambtenaar aangeklaagd wordt voor wat dan ook, dan worden zijn advocaat kosten ook niet door de werkgever vergoed. Dus de kosten voor Demmink en Wilders mogen ook niet vergoed worden.
pi_148051185
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 15:57 schreef polderturk het volgende:
Als een gewone ambtenaar aangeklaagd wordt voor wat dan ook, dan worden zijn advocaat kosten ook niet door de werkgever vergoed. Dus de kosten voor Demmink en Wilders mogen ook niet vergoed worden.
Alsof de advocaat van Demmink ook maar 1 uur werkt aan die zaak, iedereen is al op de hoogte van het feit dat hij nooit aangeklaagd gaat worden.
pi_148051227
quote:

[..]

Waarom leg je jouw beeld over moslims op aan moslims?

Blijkbaar vonden ze het prima. Dit is niet de eerste interventie in het Midden-Oosten. En veel moslimlanden doen ook mee aan de interventies.
pi_148051246
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Alsof de advocaat van Demmink ook maar 1 uur werkt aan die zaak, iedereen is al op de hoogte van het feit dat hij nooit aangeklaagt gaat worden.
Overigens: aangeklaagd en PvdA
pi_148051264
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 15:57 schreef polderturk het volgende:
Open anders je eigen Demmink topic.
pi_148051318
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:59 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Waarom leg je jouw beeld over moslims op aan moslims?

Blijkbaar vonden ze het prima. Dit is niet de eerste interventie in het Midden-Oosten. En veel moslimlanden doen ook mee aan de interventies.
Ik leg niks op kerel, ik vraag mij dat af.

Ga nu niet doen alsof ik generaliseer, want dat doe je toch echt zelf. :W
pi_148051338
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2014 15:57 schreef Falco het volgende:

[..]

Denken dat moslims een homogene groep vormen :')
Jazeker. Zie het Midden Oosten, iedereen is vriendjes.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_148051379
quote:

[..]

Jij denkt dat Nederlandse moslims de PvdA massaal de rug toekeren omdat de partij heeft ingestemd met acties tegen IS?

Want Nederlandse moslims zijn allemaal aanhanger van deze terreurgroep?

Overigens is de kans groot dat veel moslims PvdA de volgende verkiezingen de wacht aanzetten, maar dat heeft dan weer weinig te maken met de interventie in Irak.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148051408
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:01 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Beweren dat je niet generaliseert, maakt natuurlijk dat dat ook zo is.
pi_148051422
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:01 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Je vragen zitten vol aannames. Maar goed, als je dat niet bewust doet, kan je daar ook niks aan doen natuurlijk.
pi_148051727
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:22 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

150 zetels minstens. Iedereen weet dat 99% van Nederland islamitisch is. Toch?

Zoals ik al zei, moslims in Nederland vertegenwoordigen 4 á 5 zetels in de Kamer hooguit en ze stemmen steeds gemengder en steeds minder allemaal op één partij.
Wat is dit nu weer voor een reactie, je zou er ook inhoudelijk op in kunnen gaan.. :?
pi_148051769
quote:
13s.gif Op zondag 28 december 2014 16:09 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor een reactie, je zou er ook inhoudelijk op in kunnen gaan.. :?
Ik ga er niet inhoudelijk op in in de Tweede Alinea?
pi_148051778
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef Jigzoz het volgende:
Het zou trouwens wel grappig zijn als die moslimpartij met allerlei anti-PVV-punten zou komen. De PVV-taks, geen nieuwe PVV-vergaderplaatsen, geen PVV'ers meer laten werken bij Schiphol, enzovoort.
Kunnen we die ook gelijk allemaal onder 1 noemer plaatsen, zoals ze ook bij de PVV doen. _O-
pi_148051795
quote:
13s.gif Op zondag 28 december 2014 16:09 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Wat is er precies niet inhoudelijk aan die post?
pi_148051856
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 16:10 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Kunnen we die ook gelijk allemaal onder 1 noemer plaatsen, zoals ze ook bij de PVV doen. _O-
Als alle moslims op de moslimpartij stemmen zoals alle PVV'ers op de PVV stemmen, dan kan dat inderdaad ja.
pi_148052047
Laat die linkse bloedhonden maar betalen...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_148052163
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij denkt dat Nederlandse moslims de PvdA massaal de rug toekeren omdat de partij heeft ingestemd met acties tegen IS?

Want Nederlandse moslims zijn allemaal aanhanger van deze terreurgroep?

Overigens is de kans groot dat veel moslims PvdA de volgende verkiezingen de wacht aanzetten, maar dat heeft dan weer weinig te maken met de interventie in Irak.
Waar haal je die onzin nu weer vandaan dat ik zeg dat Nederlandse moslims allemaal aanhangers zijn van IS? :?

Daar heb ik het toch helemaal niet over, dus ga geen dingen erbij halen of mij in de mond leggen.

Ik heb het over het hypocriete beleid van de PvdA m.b.t. interventies in souverreine landen in het Midden - Oosten/Azië.

Ik heb het over de steun van de Nederlandse overheid (waar de PvdA deel van uitmaakte) aan de Amerikaanse oorlog tegen de islam.
pi_148052255
quote:
4s.gif Op zondag 28 december 2014 16:20 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Waar haal je die onzin nu weer vandaan dat ik zeg dat Nederlandse moslims allemaal aanhangers zijn van IS? :?

Daar heb ik het toch helemaal niet over, dus ga geen dingen erbij halen of mij in de mond leggen.

Ik heb het over het hypocriete beleid van de PvdA m.b.t. interventies in souverreine landen in het Midden - Oosten/Azië.

Ik heb het over de steun van de Nederlandse overheid (waar de PvdA deel van uitmaakte) aan de Amerikaanse oorlog tegen de islam.

Er is een Amerikaanse oorlog tegen de islam? Volgens mij niet hoor.

pi_148052382
Vooral Bush was daar stellig over, grappig gezien.
pi_148052438
Dit is net zoiets als van mijn buurman op no`1 proceskosten vergoed willen hebben terwijl no 52 mij aangeklaagd heeft.

Zou mooi zijn. Rutte zomaar even aanklagen. Terecht dat hij dan de proceskosten op mij zou verhalen. Beetje onlogisch om dat bij de tweede kamer te doen dus.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_148052451
Zullen we het ontopic proberen?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')