Blijkbaar niet!quote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef Buurpoes het volgende:
Ik kan niet stemmen. Er schijnt al gestemd te zijn vanaf dit ip-adres. Terwijl ik de enige ben die kleurt in dit huis.
Je weet maar nooit met die kittens...quote:Op zondag 28 december 2014 17:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Buurkater fokt niet en buurkitten is te jong om te internetten.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die kittens...
Hier ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:25 schreef Nijna het volgende:
Ik heb die geometrische al afen redelijk naar tevredenheid ook nog!
^^quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wacht weer op het mooie pdf-je voor ik ga printen
Haha idd daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:05 schreef Buurpoes het volgende:
Het is de cartoonpriegel geworden. Ik sla een ronde over. Succes dames!
en post vooral hoeveel uur je eraan hebt besteedt.![]()
Bedankt! Ik ben gisteravond meteen begonnen met kleuren. Wat een heerlijke kleurplaat!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:18 schreef Blijdoener het volgende:
Hoorde ik daar iemand vragen om een pdf-bestand van de kleurplaat?
Ik heb er een gemaakt.
http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=54210747066419817783
Doodle invasion misschien niet hetzelfde maar het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ben gisteravond meteen begonnen met kleuren. Wat een heerlijke kleurplaat!Komt ie uit een bepaald boek waar meer van zulke tekeningen instaan? Want dan koop ik die meteen!
Aardbei??? Dat zou ik er ook niet van maken, weet ook niet of ik dat ervan ga maken... ik vind het wel een prutsplaat hoor. pfoeh. Daar zou ik geen heel boek van willen. Maar misschien ook gewoon even geen rust in voor zoiets op het moment. Dus hij ligt weer even aan de kant.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik zag te laat dat dat ding rechtsboven een aardbei moet voorstellen. Die is nu dus groen
.
Precies! Hij wordt alleen maar leuker!quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:26 schreef danic het volgende:
Ik ben er mee bezig en aan de linkerkant begonnen. Ik vind het grappig dat je door te kleuren steeds meer diepte in de plaat krijgt en je steeds weer nieuwe dingen ziet die eerst niet waren opgevallen.
Zo kleur ik ook. Ik begon met de hersenen links (mijn dochter vond dat te smerig dus die kleurt het als een meloen), daarna die ringen met lampjes en het gezicht zelf met de haren, toen even dat Chinese tempeltje, daarna de niet-aardbei etc.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:46 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zie steeds een bepaalde dingetje en kleur die zoals ik het leuk vind en ga dan op zoek naar een volgend leuk dingetje... En zo verder. Heb gister wel ook een poging met blender gedaan en das verdomd goed gelukt al zeg ik het zelf! Dat ga ik vaker doen...
quote:
Zo ben ik ook door de plaat gegaan, maar ik had vanmiddag zoiets van: ik moet door anders ga ik er niet meer mee verderquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:23 schreef mocha het volgende:
[..]![]()
Ik vrees dat dat bij mij nog lang gaat duren. Ik ga ook random door de plaat heen, met random kleur. Ik zie wel wat het wordt
ahquote:
Thanksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef Lijnloos het volgende:
Oh wauw BrandX... ik had dit echt niet kunnen verzinnen, ik kan echt niks met een plaat waar zoveel is getekend en waar je overal over de lijntjes moet
Heel erg mooi!!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:57 schreef BrandX het volgende:
En hij is klaar
Ben er erg blij mee, zeker van n klein afstandje vind ik m tof
Alles met promarkers
[ afbeelding ]
Jeetje BXquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:57 schreef BrandX het volgende:
En hij is klaar
Ben er erg blij mee, zeker van n klein afstandje vind ik m tof
Alles met promarkers
[ afbeelding ]
Ik doe even een luie +1quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef Lijnloos het volgende:
Oh wauw BrandX... ik had dit echt niet kunnen verzinnen, ik kan echt niks met een plaat waar zoveel is getekend en waar je overal over de lijntjes moet
Ja die poppetjes kijken bijna allemaal bang of verdrietig of boos. Dus zo heb ik er ook aan gezeten en heb hem dus maar in een keer af gekleurd omdat ik bang was dat ik anders er niet meer verder mee zou gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow! Echt knap dat je er iets van hebt kunnen maken..
Ik ga nu weer een poging doen op de priegelplaat. Mijn streven is hem wel af te maken, vind ik wel zo sportief, maar ik vind hem echt niet leuk.nog afgezien van het gepriegel vind ik de poppetjes niet mooi getekend..
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:50 schreef Nijna het volgende:
Gaaf BrandX!
Ik heb volgens mij de andere helft van die cartoonpriegel gevonden...
[ afbeelding ]
Ik zat in mn mapje te kijken met kleurplaten die ik ooit van internet heb geplukt en dacht eerst nog dat het het spiegelbeeld was, maar dat is het niet...
Dapperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Misschien had ik 'em beter niet kunnen posten...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet m doen vrees ik. En dan naast elkaar in een mapje. Ik hoop dat ik nog kan zien welke kleuren ik waar heb gebruikt, zodat de overlopen wel goed worden.
Die hele plaat is dubieus, op de andere helft komt het getal 666 voor (voor de bijgelovigen onder ons het vermeende duivelsgetal) en doet die ''aardbei'' en verkapte hitlergroet. En ook op deze helft kijken de poppetjes heul raarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:05 schreef Burdie het volgende:
Ik vind de broek van die muis ietwat, erm, dubieus. Of ben ik de enige?.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:50 schreef Nijna het volgende:
Gaaf BrandX!
Ik heb volgens mij de andere helft van die cartoonpriegel gevonden...
[ afbeelding ]
Ik zat in mn mapje te kijken met kleurplaten die ik ooit van internet heb geplukt en dacht eerst nog dat het het spiegelbeeld was, maar dat is het niet...
Ja echt geweldig!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:12 schreef Lijnloos het volgende:
[..]zo gaaf!!! Die ga ik alsnog printen van de week op mijn werk! Die beer/robot ook! Geniaal!!!
Ik krijg al bijna nachtmerries van die tekening(en), laat staan dat ik behoefte heb om er een filmpje van te zien. En ik geloof direct dat het filmpje verontrustend isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben hem ook aan het doen, net een van die bloemenkleurplaten uit een eerder topic gedaan en ik had geen zin om te stoppen.
Het plaatje komt me trouwens bekend voor, heb allemaal het idee dat ik het ooit als filmpje heb gezien, of in elk geval iets wat me hier sterk aan doet denken, ik heb nog geprobeerd te zoeken, maar ik heb geen idee waar ik op zou moeten zoeken. Beetje een verontrustend tekenfilmpje was t.
edit: en hoe meer ik er naar kijk, hoe zekerder ik ben dat ik hier ooit een filmpje van heb gezien![]()
Nu wil ik ook weten welk dan, maar ik heb echt geen idee hoe te zoeken.
Nou ja, ik heb het nu in mn hoofd, dus nu wil ik het eigenlijk ook gewoon vindenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik krijg al bijna nachtmerries van die tekening(en), laat staan dat ik behoefte heb om er een filmpje van te zien. En ik geloof direct dat het filmpje verontrustend is
Volgens mij komt het dus uit een filmpje, ging over dat die poppetjes onderdrukt werden geloof ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoe langer je naar de plaatjes kijkt, hoe creepier ze wordenWaarom staan ze überhaupt op de lopende band met die sippe gezichten ?
Jij bent lijpquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Nijna het volgende:
Ik ga er niet al te hard over nadenken geloof ik, maar uh... ik ben overnieuw begonnen... en dat terwijl ik 'em eigenlijk gewoon niet zo leuk vindt...
Eerst 2 keer moeten printen voordat ik ze naar voldoening aan elkaar had geplakt, nu zit het redelijk naar tevredenheid...
Maar goed, nu kleuren dus...
JaniesBrownie, ik lees in die lettertjes iets van Das Kopf en studioburo ofzo... misschien kan je daar wat mee?
quote:Op zondag 4 januari 2015 00:12 schreef Biancavia het volgende:
Het zijn er vier!![]()
![]()
![]()
https://aireslibres.wordpress.com/?s=Big+city&submit=Recherche
Ja, had ik al op gezochtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Nijna het volgende:
Ik ga er niet al te hard over nadenken geloof ik, maar uh... ik ben overnieuw begonnen... en dat terwijl ik 'em eigenlijk gewoon niet zo leuk vindt...
Eerst 2 keer moeten printen voordat ik ze naar voldoening aan elkaar had geplakt, nu zit het redelijk naar tevredenheid...
Maar goed, nu kleuren dus...
JaniesBrownie, ik lees in die lettertjes iets van Das Kopf en studioburo ofzo... misschien kan je daar wat mee?
Geen filmpje dus!quote:Op zondag 4 januari 2015 00:12 schreef Biancavia het volgende:
Het zijn er vier!![]()
![]()
![]()
Filmpje van de maker:
Ff snel gekeken, maar die andere horen die hier nou bij dan? Want die zie ik niet in het filmpje... ik denk dat ik het bij 2 hou, past precies op het vel waar ik ze op geplakt hebquote:Op zondag 4 januari 2015 00:12 schreef Biancavia het volgende:
Het zijn er vier!![]()
![]()
![]()
Filmpje van de maker:
dat heb ik ook idd, t wordt n bendequote:Op zondag 4 januari 2015 10:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben begonnen maar vond t niet leuk dus ben gestopt, Vond de plaat wel ok maar tijdens het kleuren te onoverzichtelijk ofzo.
ik wílde ook niet echt structuur moet ik zeggenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef danic het volgende:
Grappig. Ik had dat juist andersom. Tijdens het kleuren kwam er meer diepte en kon ik meer werken met groepen kleuren, waardoor er meer structuur in kwam.
Als je hem ziet zie je die structuur niet gelijk, maar hij is er wel
Ik had gegoogled, maar de plaatjes die je vindt, komen van dezelfde pagina af. Met jouw zoekterm vind je m idd, maar je kan m niet openen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:29 schreef Biancavia het volgende:
Google even op 'postics big city', dan kom je hem ook tegen.
dm mequote:Op zondag 4 januari 2015 13:22 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb hem af en hij is precies geworden zoals ik van tevoren in mijn hoofd had van hoe ik het wilde doen.
Zelfs m'n man vindt hem mooi geworden.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:17 schreef Nijna het volgende:
Hij is af, gelukkig, ik was er klaar mee zeg maar. Maar wel de dubbele gedaan
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef BrandX het volgende:
[..]nu wil ik de vierdubbele van je zien ook!
Had jij wel een goede print van de tweede dan? Die lijnen waren bij mij grijs en vaag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:17 schreef Nijna het volgende:
Hij is af, gelukkig, ik was er klaar mee zeg maar. Maar wel de dubbele gedaan
Ik heb die andere 2 niet gevonden en uh... goed voorbeeld doet goed volgen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef BrandX het volgende:
[..]nu wil ik de vierdubbele van je zien ook!
Ze waren niet zo duidelijk als die oorspronkelijke, maar toch nog wel te doen zeg maar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Had jij wel een goede print van de tweede dan? Die lijnen waren bij mij grijs en vaag.
https://s-media-cache-ak0(...)43ede873be1efef1.jpgquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Had jij wel een goede print van de tweede dan? Die lijnen waren bij mij grijs en vaag.
Hey, die lijkt er stukken beter uit te zien! Waar haal je die nou vandaan? Ik heb me suf gezochtquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
https://s-media-cache-ak0(...)43ede873be1efef1.jpg
Google afbeeldingen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hey, die lijkt er stukken beter uit te zien! Waar haal je die nou vandaan? Ik heb me suf gezocht.
Ja, die had ik ook gevonden, maar de site waar ie op stond, wilde niet laden. Welke zoekterm dan?quote:
Ik heb gewoon op de afbeelding gezocht, dus geen zoekterm.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook gevonden, maar de site waar ie op stond, wilde niet laden. Welke zoekterm dan?
Daarom: foto bij daglicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:35 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind scannen wel echt mooier dan een foto. Maar dat komt ook deels omdat ik foto's altijd 's avonds onder kunstlicht doe, dat wordt gewoon niet zo mooi als ik bedoel. Het felle van de scan vind ik juist wel weer tof. Dat knalt zo lekker.
Thema vind ik een leuk ideequote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:09 schreef Biancavia het volgende:
We kunnen ook eens een thema kiezen? Ik zie bijvoorbeeld heel veel verschillende kleurplaten van pauwen op Pinterest voorbij komen. Van simpel tot priegel en van cartoonig tot realistisch.
Of een keer verschillende mandala's. Of geometrische figuren. Of mensen. Of bomen. Of uilen.
ik ook niet! Vind het nog lastig om leuke/goede te vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef Nijna het volgende:
Je hebt de vaart erin Xcuz_me.
Gaan we al ideeën voor de volgende ronde spuien? Ik heb nog geen suggesties hoor, maar gewoon ff nieuwsgierig.
Ik vind het een goed ideequote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:09 schreef Biancavia het volgende:
We kunnen ook eens een thema kiezen? Ik zie bijvoorbeeld heel veel verschillende kleurplaten van pauwen op Pinterest voorbij komen. Van simpel tot priegel en van cartoonig tot realistisch.
Of een keer verschillende mandala's. Of geometrische figuren. Of mensen. Of bomen. Of uilen.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het een goed idee
Maar moeten we dan eerst over het thema gaan stemmen?
Goed idee!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Dat dacht ik ook! Platen in 1 thema maar dan daaruit 1 kiezen die we allemaal doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:53 schreef Sarabi het volgende:
Ow ik dacht dat we wel platen kozen voor het thema en dan stemmen op een plaat
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Platen in 1 thema maar dan daaruit 1 kiezen die we allemaal doen.
Verslavend hequote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:55 schreef danic het volgende:
Oh per thema kleuren os ook wel grappig. Dan kleur je toch eens buiten je comfortzone.
En wie begon nou over platen op pinterest?
Ik was nieuwsgierig en toen moest ik eerst een account aanmaken en dat liep mobiel steeds vast, dus de app gedownload en toen weer leuke platen pinnen.....
En toen was het middernacht
Wat is je nick op Pinterest? Is ook een topic van hé?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:55 schreef danic het volgende:
Oh per thema kleuren os ook wel grappig. Dan kleur je toch eens buiten je comfortzone.
En wie begon nou over platen op pinterest?
Ik was nieuwsgierig en toen moest ik eerst een account aanmaken en dat liep mobiel steeds vast, dus de app gedownload en toen weer leuke platen pinnen.....
En toen was het middernacht
Ik vind het juist het leuke dat iedereen 1 plaat verschillend kleurt, vind ik altijd erg inspirerendquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vond het idee van een thema en dan dat iedereen daar gewoon een plaat uit zou kleuren, uit dat thema dus, ook wel een leuk idee dan heb je toch iets gezamelijks maar heb je wat meer keuze mogelijkheden
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het juist het leuke dat iedereen 1 plaat verschillend kleurt, vind ik altijd erg inspirerend
Mooi die sla ik opquote:Op zondag 11 januari 2015 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zoiets?
[ afbeelding ]
Ik hou hiervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik ben benieuwd! Ja, het is dubbel zoveel kleuren natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:52 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ga het vanavond niet meer redden... Het nadeel van het A3 formaat is dat je dus ook een A3 vol moet kleuren en dat kost tijd. Morgenavond weer verder!! Ik ga hem nog wel showen hoor, zit te veel hard werk in. En veel blender-gebeuren en kleuren-overloopjes.
vind ik persoonlijk beter dan 'pauwen', wat algemener en toch duidelijk n themaquote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef Lijnloos het volgende:
Pauwen of uilen lijken mij wel geinig... Vogels is dan misschien wel een thema?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met bloemetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LandelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TwietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met priegelpauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TwiedeltwietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met huisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Art nouveau vogelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Moet maar een shortlist komen denk ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Begrijp ik goed dat we nu Thema Vogels hebben en zelf een plaat uitzoeken? (heeft net van het weekend een pauw en een uil af)
Fake it till you make it...![]()
Ja, dat vind ik ook een van de mooistenquote:
Idee was toch dat we wel allemaal dezelfde doen toch? Dat is juist leuk om te zien wat iedereen ervan maakt. Vinnikdan.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:44 schreef Nijna het volgende:
Begrijp ik goed dat we nu Thema Vogels hebben en zelf een plaat uitzoeken? (heeft net van het weekend een pauw en een uil af)
Ik open straks wel een poll met een stuk of vijf platen van bovenstaande.
Ja, die met de ballen in de bek.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef Biancavia het volgende:
CRE / Stemtopic 'Vogels' - creatief kleuren
Ja, lekker priegelen in de zomerquote:Op maandag 12 januari 2015 10:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geweldig!
Zullen we die voor de zomer bewaren?
Fake it till you make it...![]()
CRE / [Creatief kleuren] 7e ronde - Stemtopic 'Vogels'
Hier verder
Of hier nog showenCRE / Showtopic "Cartoonpriegel"
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: