Ja, had ik al op gezochtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Nijna het volgende:
Ik ga er niet al te hard over nadenken geloof ik, maar uh... ik ben overnieuw begonnen... en dat terwijl ik 'em eigenlijk gewoon niet zo leuk vindt...
Eerst 2 keer moeten printen voordat ik ze naar voldoening aan elkaar had geplakt, nu zit het redelijk naar tevredenheid...
Maar goed, nu kleuren dus...
JaniesBrownie, ik lees in die lettertjes iets van Das Kopf en studioburo ofzo... misschien kan je daar wat mee?
Geen filmpje dus!quote:Op zondag 4 januari 2015 00:12 schreef Biancavia het volgende:
Het zijn er vier!![]()
![]()
![]()
https://aireslibres.wordpress.com/?s=Big+city&submit=Recherche
Filmpje van de maker:
Ff snel gekeken, maar die andere horen die hier nou bij dan? Want die zie ik niet in het filmpje... ik denk dat ik het bij 2 hou, past precies op het vel waar ik ze op geplakt hebquote:Op zondag 4 januari 2015 00:12 schreef Biancavia het volgende:
Het zijn er vier!![]()
![]()
![]()
https://aireslibres.wordpress.com/?s=Big+city&submit=Recherche
Filmpje van de maker:
dat heb ik ook idd, t wordt n bendequote:Op zondag 4 januari 2015 10:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben begonnen maar vond t niet leuk dus ben gestopt, Vond de plaat wel ok maar tijdens het kleuren te onoverzichtelijk ofzo.
ik wílde ook niet echt structuur moet ik zeggenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef danic het volgende:
Grappig. Ik had dat juist andersom. Tijdens het kleuren kwam er meer diepte en kon ik meer werken met groepen kleuren, waardoor er meer structuur in kwam.
Als je hem ziet zie je die structuur niet gelijk, maar hij is er wel
Ik had gegoogled, maar de plaatjes die je vindt, komen van dezelfde pagina af. Met jouw zoekterm vind je m idd, maar je kan m niet openen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:29 schreef Biancavia het volgende:
Google even op 'postics big city', dan kom je hem ook tegen.
dm mequote:Op zondag 4 januari 2015 13:22 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb hem af en hij is precies geworden zoals ik van tevoren in mijn hoofd had van hoe ik het wilde doen.
Zelfs m'n man vindt hem mooi geworden.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:17 schreef Nijna het volgende:
Hij is af, gelukkig, ik was er klaar mee zeg maar. Maar wel de dubbele gedaan
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef BrandX het volgende:
[..]nu wil ik de vierdubbele van je zien ook!
Had jij wel een goede print van de tweede dan? Die lijnen waren bij mij grijs en vaag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:17 schreef Nijna het volgende:
Hij is af, gelukkig, ik was er klaar mee zeg maar. Maar wel de dubbele gedaan
Ik heb die andere 2 niet gevonden en uh... goed voorbeeld doet goed volgen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef BrandX het volgende:
[..]nu wil ik de vierdubbele van je zien ook!
Ze waren niet zo duidelijk als die oorspronkelijke, maar toch nog wel te doen zeg maar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Had jij wel een goede print van de tweede dan? Die lijnen waren bij mij grijs en vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |