Welke sterren?quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:12 schreef Burdie het volgende:
Hee, mijn sterrensuggestie staat er niet tussen.
Ik heb de sneeuwpoppen gestemd.
Deze, maar die had het vast niet gehaald tegen de sneeuwpoppenquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Welke sterren?Die heb ik gemist denk ik.
Is de stemming nu al over dan?quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Biancavia het volgende:
Met een nek-aan-nekrace heeft de boom op het plein gewonnen!![]()
Ik ga in elk geval ook de sneeuwpoppen doen.
Ehh ik dacht dat er altijd tot dinsdagavond gestemd kon worden? Zelf heb ik toevallig al gestemd hoor, maar ik vind dat er zo wel behoorlijk weinig stemtijd is. (Edit: Dat komt ook omdat ik hier pas vandaag weer keek omdat het de dag is van het showen van de laatste plaat. De vorige keren was er daarna nog een paar dagen tijd om te stemmen voor de nieuwe.)quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Biancavia het volgende:
Met een nek-aan-nekrace heeft de boom op het plein gewonnen!![]()
Ik ga in elk geval ook de sneeuwpoppen doen.
Ja, omdat deze vrijdag al geopend was en eerste kerstdag het showtopic al is.quote:Op zondag 14 december 2014 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ehh ik dacht dat er altijd tot dinsdagavond gestemd kon worden? Zelf heb ik toevallig al gestemd hoor, maar ik vind dat er zo wel behoorlijk weinig stemtijd is. (Edit: Dat komt ook omdat ik hier pas vandaag weer keek omdat het de dag is van het showen van de laatste plaat. De vorige keren was er daarna nog een paar dagen tijd om te stemmen voor de nieuwe.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |