Mooi die sla ik opquote:Op zondag 11 januari 2015 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zoiets?
[ afbeelding ]
Ik hou hiervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik ben benieuwd! Ja, het is dubbel zoveel kleuren natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:52 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ga het vanavond niet meer redden... Het nadeel van het A3 formaat is dat je dus ook een A3 vol moet kleuren en dat kost tijd. Morgenavond weer verder!! Ik ga hem nog wel showen hoor, zit te veel hard werk in. En veel blender-gebeuren en kleuren-overloopjes.
vind ik persoonlijk beter dan 'pauwen', wat algemener en toch duidelijk n themaquote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef Lijnloos het volgende:
Pauwen of uilen lijken mij wel geinig... Vogels is dan misschien wel een thema?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met bloemetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LandelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TwietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met priegelpauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TwiedeltwietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met huisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Art nouveau vogelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Moet maar een shortlist komen denk ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Begrijp ik goed dat we nu Thema Vogels hebben en zelf een plaat uitzoeken? (heeft net van het weekend een pauw en een uil af)
Fake it till you make it...![]()
Ja, dat vind ik ook een van de mooistenquote:
Idee was toch dat we wel allemaal dezelfde doen toch? Dat is juist leuk om te zien wat iedereen ervan maakt. Vinnikdan.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:44 schreef Nijna het volgende:
Begrijp ik goed dat we nu Thema Vogels hebben en zelf een plaat uitzoeken? (heeft net van het weekend een pauw en een uil af)
Ik open straks wel een poll met een stuk of vijf platen van bovenstaande.
Ja, die met de ballen in de bek.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef Biancavia het volgende:
CRE / Stemtopic 'Vogels' - creatief kleuren
Ja, lekker priegelen in de zomerquote:Op maandag 12 januari 2015 10:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geweldig!
Zullen we die voor de zomer bewaren?
Fake it till you make it...![]()
CRE / [Creatief kleuren] 7e ronde - Stemtopic 'Vogels'
Hier verder
Of hier nog showenCRE / Showtopic "Cartoonpriegel"
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: