Blijkbaar niet!quote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef Buurpoes het volgende:
Ik kan niet stemmen. Er schijnt al gestemd te zijn vanaf dit ip-adres. Terwijl ik de enige ben die kleurt in dit huis.
Je weet maar nooit met die kittens...quote:Op zondag 28 december 2014 17:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Buurkater fokt niet en buurkitten is te jong om te internetten.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die kittens...
Hier ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:25 schreef Nijna het volgende:
Ik heb die geometrische al afen redelijk naar tevredenheid ook nog!
^^quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wacht weer op het mooie pdf-je voor ik ga printen
Haha idd daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:05 schreef Buurpoes het volgende:
Het is de cartoonpriegel geworden. Ik sla een ronde over. Succes dames!
en post vooral hoeveel uur je eraan hebt besteedt.![]()
Bedankt! Ik ben gisteravond meteen begonnen met kleuren. Wat een heerlijke kleurplaat!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:18 schreef Blijdoener het volgende:
Hoorde ik daar iemand vragen om een pdf-bestand van de kleurplaat?
Ik heb er een gemaakt.
http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=54210747066419817783
Doodle invasion misschien niet hetzelfde maar het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ben gisteravond meteen begonnen met kleuren. Wat een heerlijke kleurplaat!Komt ie uit een bepaald boek waar meer van zulke tekeningen instaan? Want dan koop ik die meteen!
Aardbei??? Dat zou ik er ook niet van maken, weet ook niet of ik dat ervan ga maken... ik vind het wel een prutsplaat hoor. pfoeh. Daar zou ik geen heel boek van willen. Maar misschien ook gewoon even geen rust in voor zoiets op het moment. Dus hij ligt weer even aan de kant.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik zag te laat dat dat ding rechtsboven een aardbei moet voorstellen. Die is nu dus groen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |