SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik hoorde iedereen bazelen dat hij 2015 niet zou halen. Bij zijn laatste TV-optreden zag hij er best gezond uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef Zaktabak het volgende:
Thé Lau kondigt heel leuk zijn dood aan, maar dat deed Aad van Toor (Adriaantje!) ook 10 jaar geleden. En die is nog steeds niet dood.![]()
Altijd een genot met dit nummerFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
alles voor de platenverkoopquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef Zaktabak het volgende:
Thé Lau kondigt wel heel leuk zijn naderende dood aan, maar dat deed Aad van Toor (Adriaantje!) ook 10 jaar geleden. En die is nog steeds niet dood.![]()
Eens. Al was dat ook een hype door van Goghquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:42 schreef laxus13 het volgende:
Zinloos vond ik nog best aardig, de rest is niks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
hihiquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
er zit nog te weinig zoete witte wijn inquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:45 schreef Evertjan het volgende:
nog geen dansende huisvrouwen op de tafels gezien vandaagWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Komende nacht net voor 2 uur gaan ze weer los.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Kan hard gaan hoor, denk niet dat ie het voorjaar gaat halen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoorde iedereen bazelen dat hij 2015 niet zou halen. Bij zijn laatste TV-optreden zag hij er best gezond uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Te weinig research gedaan dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:45 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
The Scene - Blauw
The Scene - Iedereen Is Van De Wereld![]()
![]()
Mijn vader is binnen 4 maanden ook van "ziet er prima uit" naar crematorium gegaan. Kan best snel gaan idd.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Moggequote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Lidwoorden kennen ze niet in het NPO muzieksysteemquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te weinig research gedaan dus.
[ afbeelding ][b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Dat is zeker zo. Heb genoeg mensen gehad waarbij ze eerst werd verteld dat het nog ong. een jaartje zou zijn en de volgende week waren ze op zoek naar Jezus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan hard gaan hoor, denk niet dat ie het voorjaar gaat halen.![]()
Ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Lidwoorden kennen ze niet in het NPO muzieksysteem![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te weinig research gedaan dus.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit vind ik ook mwah[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ZeikplaatFor you, there'll be no more crying.
quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Neen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stiekem zou je best Anouk willen zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb liever de Rock nummers van Anouk ipv BalladsFor you, there'll be no more crying.
Over 3 uur gaat het pas echt los hier, ik heb nu al vlinders in mijn buik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik wil meer Deep Purple in de voorkeuzelijst.
Als je Highway Star kan kiezen staat die zeker top 200!My friends all drive horses![]()
Heb je al zin in Lee Towers? Gouden microfoonquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Over 3 uur gaat het pas echt los hier, ik heb nu al vlinders in mijn buik.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil meer Deep Purple in de voorkeuzelijst.
Als je Highway Star kan kiezen staat die zeker top 200!Highway Star
![]()
![]()
moet max dan darten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Over 3 uur gaat het pas echt los hier, ik heb nu al vlinders in mijn buik.When I was a child I had a fever.
Kan ook een lintworm zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Over 3 uur gaat het pas echt los hier, ik heb nu al vlinders in mijn buik.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geen probleem dat Anouk in de lijst staat, maar mag allemaal wel wat lager..I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
I'll do anything for love van Meat loaf op 3FM
Trotste mama van Ambar
Leen, een goudeerlijke jongen. Begin over de brand in Antwerpen en de tranen schieten spontaan in zijn ogen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al zin in Lee Towers? Gouden microfoonReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1272 Knowing Me Knowing You ABBA 1977
1271 Burning Love Elvis Presley 1972
1270 Run To The Water Live 2000
1269 You Don't Bring Me Flowers Barbra Streisand & Neil Diamond 1978
1268 Do It Again Steely Dan 1972
1267 Father Figure George Michael 1988
1266 Fairground Simply Red 1995
1265 Green Green Grass Of Home Tom Jones 1966
1264 Too Much Love Will Kill You Brian May 1992
1263 Nathalie Gilbert Becaud 1964
1262 Does Your Mother Know ABBA 1979
1261 Lucky Man Emerson, Lake & Palmer 1971
1260 Go Now The Moody Blues 1965[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The King komt het volgende uur pasquote:
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ach zelfs een minder nummer van hem is nog altijd om te genietenFor you, there'll be no more crying.
ik heb een beter gevoel voor ritme dan Bert en dat zegt heel veel over hemWhen I was a child I had a fever.
welke plaat van Lee staat er in de top 2000? Die nieuwe van hem?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al zin in Lee Towers? Gouden microfoon![]()
1267 Father Figure George Michael 1988 :M
1264 Too Much Love Will Kill You Brian May 1992![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1262 Does Your Mother Know ABBA 1979*O
![]()
![]()
1261 Lucky Man Emerson, Lake & Palmer 1971![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1260 Go Now The Moody Blues 1965
Goed uur op komst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2x ABBAquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
1260 Go Now The Moody Blues 1965![]()
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
De jaren '90 waren niet de beste periode van Michael maar deze vind ik toch wel goed te pruimen.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Er is maar één Kingquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
The King komt het volgende uur pas
-XOXO-![]()
Does Your Mother Knowquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
1260 Go Now The Moody Blues 1965Uit de punkperiode van ABBA.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
You'll never walk alonequote:Op zaterdag 27 december 2014 18:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
welke plaat van Lee staat er in de top 2000? Die nieuwe van hem?![]()
![]()
Juist, Elvis Presley.quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
272 Knowing Me Knowing You ABBA 1977![]()
![]()
1271 Burning Love Elvis Presley 1972![]()
1270 Run To The Water Live 2000![]()
1269 You Don't Bring Me Flowers Barbra Streisand & Neil Diamond 1978![]()
1268 Do It Again Steely Dan 1972![]()
1267 Father Figure George Michael 1988![]()
1266 Fairground Simply Red 1995![]()
1265 Green Green Grass Of Home Tom Jones 1966![]()
1264 Too Much Love Will Kill You Brian May 1992![]()
1263 Nathalie Gilbert Becaud 1964![]()
![]()
1262 Does Your Mother Know ABBA 1979![]()
1261 Lucky Man Emerson, Lake & Palmer 1971![]()
1260 Go Now The Moody Blues 1965![]()
I love music |Ajax forever
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Does Your Mother KnowUit de punkperiode van ABBA.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:55 schreef peaceman het volgende:
1264 Too Much Love Will Kill You Brian May 1992?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
moet the mighty mouse wel vanavond?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopp zien we maandag pas terug.When I was a child I had a fever.
Eindelijk mocht Bjorn losgaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Does Your Mother KnowUit de punkperiode van ABBA.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Is ook een zaadnummerquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Chisnall v Van de Pasquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moet the mighty mouse wel vanavond?
Van Gerwen v Stein
Anderson v Klaasen
Genot.![]()
Omdat cuntry kutmuziek is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:56 schreef Jovatov het volgende:
Even tussendoor, maar waarom staat Johnny Cash maar een schamele vier keer in de lijst?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
sorry, did it hurt your feelings?quote:I love music |Ajax forever
ik ga kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chisnall v Van de Pas
Van Gerwen v Stein
Anderson v Klaasen
Genot.
When I was a child I had a fever.
quote:_!
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Waarheid als een koe.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ook op Agnetha. Snap het nog steeds niet, zo'n lelijke vent op zo'n lekker wijf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:56 schreef Martinello het volgende:
[..]
Eindelijk mocht Bjorn losgaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nu de Rolling Stones nog.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:57 schreef Stickertje het volgende:
hallo![]()
Fok! openen en dan lezen dat kane ermee stopt
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:57 schreef Stickertje het volgende:
hallo![]()
Fok! openen en dan lezen dat kane ermee stopt![]()
![]()
![]()
Hahaha, ja omdat ik anouk gewon un lekker wijf vinddie appjes ook altijd
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Versie van Queen is natuurlijk beter, maar ik verbaas me er over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry, did it hurt your feelings?
En nee, want genoeg mensen die een hekel hebben aan wat ik normaal luister
Jammer van die tattoos alleen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:57 schreef LDS het volgende:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dan zijn wijf op de achtergrondquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:57 schreef LDS het volgende:
-XOXO-![]()
Bel de krant!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Big River stond in mijn lijstje. Crazy Old Soldier samen met Ray Charles had er ook wel in gemogen wmbquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Folsom Prison Blues/Man In Black/I Walk The Line zouden er wel in moeten imoIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Tis mij iets te over de top.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Versie van Queen is natuurlijk beter, maar ik verbaas me er over.
En nee, want genoeg mensen die een hekel hebben aan wat ik normaal luisterI love music |Ajax forever
Nederland was het niet met je eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Big River stond in mijn lijstje. Crazy Old Soldier samen met Ray Charles had er ook wel in gemogen wmbReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Too Much Hair Will Kill Youquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hij zal wel een leuke spaarrekening hebben gehad. Altijd hetzelfde liedje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook op Agnetha. Snap het nog steeds niet, zo'n lelijke vent op zo'n lekker wijf.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
KOEKOEKquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chisnall v Van de Pas
Van Gerwen v Stein
Anderson v Klaasen
Genot.![]()
![]()
Snap ik ook waarom n00bie het niks vindt..quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nederlandquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederland was het niet met je eens.![]()
![]()
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap ik ook waarom n00bie het niks vindt..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
er is niemand dood, dus waarom nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee hoor, maar daar plezier uithalen is wel triest.Ze smelten de kazen!![]()
ah, mijn groepsgenoot heeft TOCH gedaan wat hij zou doen. Wel enkele dagen te laat, maar ik wilde het net zelf gaan doen
Zo ook Barbara Drijfzand en Neil Diamond in een duet![]()
Afzonderlijk hebben ze best leuke dingen gedaan maar samen zou verboden moeten worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Typisch radiohoofd, kan beter geen camera op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:02 schreef patat het volgende:
De mimiek van Haandrikman is ook fantastisch, of doet ie dat alleen omdat er beeld bij is?Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ach het is wat zoet, maar kan nog net...quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Afzonderlijk hebben ze best leuke dingen gedaan maar samen zou verboden moeten worden.
Wil je nog meer met ons delen uit je dagboek?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, mijn groepsgenoot heeft TOCH gedaan wat hij zou doen. Wel enkele dagen te laat, maar ik wilde het net zelf gaan doenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
zelfde heb ik met liesbeth list en ramses shaffeyquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Afzonderlijk hebben ze best leuke dingen gedaan maar samen zou verboden moeten worden.
Ze smelten de kazen!![]()
Ja. Ik heb net mijn eten met jullie gedeeld, Hans.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je nog meer met ons delen uit je dagboek?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo'n gaar projectje dus, waar een aantal meeliften met de rest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, mijn groepsgenoot heeft TOCH gedaan wat hij zou doen. Wel enkele dagen te laat, maar ik wilde het net zelf gaan doen
Gelukkig heb ik die tijd gehad.![]()
![]()
Ok, wat was het?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ik heb net mijn eten met jullie gedeeld, Hans.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
zelfde heb ik met nick & simonquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zelfde heb ik met liesbeth list en ramses shaffey
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ho Ho... Pastoralequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zelfde heb ik met liesbeth list en ramses shaffey
Nahhh nee, die twee hebben toch leuke dingen gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zelfde heb ik met liesbeth list en ramses shaffey![]()
Hoe die in de top 100 terecht is gekomenquote:
Broodjes hamburger en aardappeltjes, met aardappelsalade.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Formidabel!quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broodjes hamburger en aardappeltjes, met aardappelsalade.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die zijn van The Sun Always Shines on TV hoor.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wowquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broodjes hamburger en aardappeltjes, met aardappelsalade.![]()
![]()
ze zeggen door een gedeelte van de 3,8 mil stemmenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe die in de top 100 terecht is gekomenI love music |Ajax forever
ABBAAAAAA![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Verhipquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze zeggen door een gedeelte van de 3,8 mil stemmenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Als Claudia de Breij het kan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe die in de top 100 terecht is gekomenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dagboek postsquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ik heb net mijn eten met jullie gedeeld, Hans.
Trotste mama van Ambar
Niets mis mee.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben net naar de wc geweest.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geil nummertje ditWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat heb ik altijd bij AC/DC.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Al die ABBA-liedjes lijken trouwens wel op elkaar.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Abba blijft geweldigFor you, there'll be no more crying.
Idd. Anders is Fok! ook geen reet meer aan.quote:Trotste mama van Ambar
Volgens mij heb ik bij deze mijn broertje op Fok! gespotquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Al die ABBA-liedjes lijken trouwens wel op elkaar.Die zei precies hetzelfde.
Trotste mama van Ambar
Ok, heb jij nog wat gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd. Anders is Fok! ook geen reet meer aan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb je de sneeuwstorm des doods overleefd?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, heb jij nog wat gedaan vandaag?![]()
Wat een bagger man. Word er depressief van.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de sneeuwstorm des doods overleefd?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
is zij niet een soort van kluizenaar geworden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Pedroso het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er ook op oudere leeftijd niet verkeerd uit.Ze smelten de kazen!![]()
Ook de muziek zelf zit geniaal in elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
meerstemmige gedeeltes zijn altijd geniaal gedaan![]()
Ben je dan ver heen, als je de slechtste DJ van Nederland probeert te kopiëren.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat krijg je met die Nederlandse stalkersquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is zij niet een soort van kluizenaar geworden?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hoi zusjequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bij deze mijn broertje op Fok! gespotDie zei precies hetzelfde.
![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je dan ver heen, als je de slechtste DJ van Nederland probeert te kopiëren.niet overdrijven
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
oh ja, die nederlandse stalkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat krijg je met die Nederlandse stalkers
Ze smelten de kazen!![]()
Tijdje geweest volgens mij. Is jarenlang gestalkt door een Nederlander die wat met haar gehad heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is zij niet een soort van kluizenaar geworden?
Tegenwoordig is weer in het openbaar te bezichtigen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Annafrid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is zij niet een soort van kluizenaar geworden?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
HAKKA HAKKA BURNING LOVEAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ik heb op dit nummer gestemd omdat het herinneringen oproept aan mijn eerste chlamydia
Oh dit is wel een van z'n lekkerste nummers
For you, there'll be no more crying.
Dat valt dan ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je dan ver heen, als je de slechtste DJ van Nederland probeert te kopiëren.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
quote:
Steely Dan zometeen
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Mijn zolderkamer is lichtgroen gesausd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke kleur heeft je kamer?![]()
Mijn wereld stort in,quote:
Mss moeten we er Elwas van maken.Trotste mama van Ambar
Bah, Rickroll is morgen moeilijk vroeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben alles aan het opsparen voor 21:50.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tof, Zijn we toch geen familie van elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mijn zolderkamer is lichtgroen gesausd.Trotste mama van Ambar
Gaan we doen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn wereld stort in,
Mss moeten we er Elwas van maken.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof, Zijn we toch geen familie van elkaar.![]()
![]()
backstreet boys?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben alles aan het opsparen voor 21:50.Ze smelten de kazen!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Live moet zo ongeveer de slechtste band ooit zijn.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit is ook wel een lekker nummertje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Live zijn ze wel goedFor you, there'll be no more crying.
Oké Jan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Live moet zo ongeveer de slechtste band ooit zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zometeen iedereen nog naar de Top2000 a gogo kijken ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja dat nummer had van mij gerust thuis mogen blijven...I love music |Ajax forever
Live zijn ze primaquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Live moet zo ongeveer de slechtste band ooit zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is dit nu live?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Live opgenomen in de zomer (juli)quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee Live met een hoofdletterquote:For you, there'll be no more crying.
Dat vreselijke I alone zal ook nog wel langskomen.quote:
Blijf van m'n Livequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Live moet zo ongeveer de slechtste band ooit zijn.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik weet dat mijn aanwezigheid in dit topic al voldoende is.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je piekt een dag te vroeg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben alles aan het opsparen voor 21:50.![]()
Die show met Matthijs en Blokman?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:14 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen iedereen nog naar de Top2000 a gogo kijken ?
Laat maar zitten..over een paar minuten begint het dartsen.![]()
Die zanger heeft wel een strak live, zit geen grammetje vet aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
20.00 uur toch ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die show met Matthijs en Blokman?
Laat maar zitten..over een paar minuten begint het dartsen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is dit nu de broer van die zusjes van Pussycat?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik ben Leo Blokhuismoe.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:14 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen iedereen nog naar de Top2000 a gogo kijken ?![]()
Ik kijk eigenlijk alleen nog voor de quiz en de docu's, de rest is kutWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Leo begon zijn betoog gister in 1975 en eindigde in 1864. Ik kwam niet meer bij. Wat een idioot.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ah dit kan ik ook wel waarderen
Neil. Maar dit, mwahhhh.
Forza Eniesee!![]()
Leo begint zijn betoog in 1975. Hoe verrassend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Leo begon zijn betoog gister in 1975 en eindigde in 1864. Ik kwam niet meer bij. Wat een idioot.![]()
Leo Blokfluit valt toch wel mee ? Jullie zijn gewoon jaloers op zijn feitenkennis...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Barbara Streisand is heel erg .. joods.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wij kijken weer na afloop van de top2000... dus op 1 januari en dan zoveel mogelijk achter elkaar. Doen we eigenlijk elk jaar.Make love, not war ☮![]()
Dus omdat jij hem niet leuk vindt, is het een idioot?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Leo begon zijn betoog gister in 1975 en eindigde in 1864. Ik kwam niet meer bij. Wat een idioot.
Niks mis met Don Leo Blokhuis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zal wel een generatiekloof zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Leo Blokfluit valt toch wel mee ? Jullie zijn gewoon jaloers op zijn feitenkennis...![]()
![]()
en ik weet nog steeds waarom ze dat lied zingen tijdens het rugby in Engelandquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Leo begon zijn betoog gister in 1975 en eindigde in 1864. Ik kwam niet meer bij. Wat een idioot.![]()
zijn feiten kennis klopt soms niet, ik kan hem niet serieus nemenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Leo Blokfluit valt toch wel mee ? Jullie zijn gewoon jaloers op zijn feitenkennis...Ze smelten de kazen!![]()
Neil ook, niks mis mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Barbara Streisand is heel erg .. joods.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Same. Al ga ik ze denk ik pas kijken als ik mijn tentamen ed heb gehadquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
Wij kijken weer na afloop van de top2000... dus op 1 januari en dan zoveel mogelijk achter elkaar. Doen we eigenlijk elk jaar.Dus dat wordt op zn vroegst 13 januari.
Vind het ook altijd wel leuke weetjes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus omdat jij hem niet leuk vindt, is het een idioot?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja ik vind het een idioot. Dat mag jij ook vinden, of niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus omdat jij hem niet leuk vindt, is het een idioot?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ook. En hoe hij aan zijn informatie komt, vind ik niet zo belangrijk. Hij vertelt mij vaak nieuwe dingen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vind het ook altijd wel leuke weetjes.I love music |Ajax forever
Denk ook niet dat hij door jou genomen wil worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn feiten kennis klopt soms niet, ik kan hem niet serieus nemenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Pure ebolaquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:20 schreef Cee het volgende:
Ben weer even terug maar godsgloeiende wat is dit.![]()
Drijfzand en Diamantquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:20 schreef Cee het volgende:
Ben weer even terug maar godsgloeiende wat is dit.
Darude - Sandstormquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:20 schreef Cee het volgende:
Ben weer even terug maar godsgloeiende wat is dit.![]()
Dit nummer
Ow dat duurt nog wat langer... Succes met je tentamen alvast.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Same. Al ga ik ze denk ik pas kijken als ik mijn tentamen ed heb gehadDus dat wordt op zn vroegst 13 januari.
Make love, not war ☮![]()
Na dit nummer gaan we allemaal OEWOHEHOEOE'en!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Steely Dan, wat een band
Het feit dat ik nu al wat voorwerk moet doen om ervoor te zorgen dat ik de komende week mn studie haal zegt genoegquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat duurt nog wat langer... Succes met je tentamen alvast.
1e jaar? Of laatste?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het feit dat ik nu al wat voorwerk moet doen om ervoor te zorgen dat ik de komende week mn studie haal zegt genoeg![]()
Owh jammerquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
In het cafe, alleen zijn het niet de mensen die je laten kwijlenTrotste mama van Ambar
Dat had ik niet helemaal mee gekregen. Maar inderdaad....quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het feit dat ik nu al wat voorwerk moet doen om ervoor te zorgen dat ik de komende week mn studie haal zegt genoegMake love, not war ☮![]()
Laatste. Maar ik ga door studeren. Denk een hele andere richting, merk dat dit toch niet helemaal is wat ik zoek.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had mezelf nog wel top 2000 vrij gegevenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat had ik niet helemaal mee gekregen. Maar inderdaad....Maar helaas.
Welke studie doe je nu en ga je dan doen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste. Maar ik ga door studeren. Denk een hele andere richting, merk dat dit toch niet helemaal is wat ik zoek.Make love, not war ☮![]()
We're Going Black Jack, Do It Again
Ah, straks dat nummer over ter dood veroordeelde ontbijtkoekWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Een hond.quote:Sociale Geografie, vermoedelijk ga ik natuurkunde doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke studie doe je nu en ga je dan doen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel de beste helft, uit de onderste 1000 ken ik amper nummers.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
morgen alweer op de helft, top 2000 gaat te snel voorbij![]()
![]()
Studie gaat voor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had mezelf nog wel top 2000 vrij gegevenMaar helaas.
Bij ons ook regel: Twan mag en doet veel, maar school gaat voor. Hij moet vanaf eind januari elke donderdag tot 16:20 uur naar school en om 17:00 uur trainen en er om 16:45 uur zijn. Dat gaat niet lukken.Dus dan maar wat later naar training.
Moet je leren kennen. Vijf jaar geleden kende ik niks, nu bijna alles.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel de beste helft, uit de onderste 1000 ken ik amper nummers.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat moet ik me bij sociale geografie voorstellen? Het zegt me niets.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sociale Geografie, vermoedelijk ga ik natuurkunde doen.
Natuurkunde, vreselijk vond ik dat vroeger.
Hoe heb jij de nummers eigenlijk leren kennen? Top 2000 luisteren? Youtube? Spotify?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je leren kennen. Vijf jaar geleden kende ik niks, nu bijna alles.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Ontdekken is toch leuk?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel de beste helft, uit de onderste 1000 ken ik amper nummers.
Was een goede plaat dat Faith!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |