Bel de krant!quote:
Big River stond in mijn lijstje. Crazy Old Soldier samen met Ray Charles had er ook wel in gemogen wmbquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Folsom Prison Blues/Man In Black/I Walk The Line zouden er wel in moeten imo
Tis mij iets te over de top.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Versie van Queen is natuurlijk beter, maar ik verbaas me er over.
En nee, want genoeg mensen die een hekel hebben aan wat ik normaal luister
Nederland was het niet met je eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Big River stond in mijn lijstje. Crazy Old Soldier samen met Ray Charles had er ook wel in gemogen wmb
Too Much Hair Will Kill Youquote:
Hij zal wel een leuke spaarrekening hebben gehad. Altijd hetzelfde liedje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook op Agnetha. Snap het nog steeds niet, zo'n lelijke vent op zo'n lekker wijf.
KOEKOEKquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chisnall v Van de Pas
Van Gerwen v Stein
Anderson v Klaasen
Genot.
Snap ik ook waarom n00bie het niks vindt..quote:
Nederlandquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederland was het niet met je eens.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap ik ook waarom n00bie het niks vindt..
er is niemand dood, dus waarom nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee hoor, maar daar plezier uithalen is wel triest.
Typisch radiohoofd, kan beter geen camera op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:02 schreef patat het volgende:
De mimiek van Haandrikman is ook fantastisch, of doet ie dat alleen omdat er beeld bij is?
Ach het is wat zoet, maar kan nog net...quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Zo ook Barbara Drijfzand en Neil Diamond in een duet![]()
Afzonderlijk hebben ze best leuke dingen gedaan maar samen zou verboden moeten worden.
Wil je nog meer met ons delen uit je dagboek?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, mijn groepsgenoot heeft TOCH gedaan wat hij zou doen. Wel enkele dagen te laat, maar ik wilde het net zelf gaan doen
zelfde heb ik met liesbeth list en ramses shaffeyquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Zo ook Barbara Drijfzand en Neil Diamond in een duet![]()
Afzonderlijk hebben ze best leuke dingen gedaan maar samen zou verboden moeten worden.
Ja. Ik heb net mijn eten met jullie gedeeld, Hans.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je nog meer met ons delen uit je dagboek?
Zo'n gaar projectje dus, waar een aantal meeliften met de rest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, mijn groepsgenoot heeft TOCH gedaan wat hij zou doen. Wel enkele dagen te laat, maar ik wilde het net zelf gaan doen
Ok, wat was het?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ik heb net mijn eten met jullie gedeeld, Hans.
zelfde heb ik met nick & simonquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zelfde heb ik met liesbeth list en ramses shaffey
Ho Ho... Pastoralequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nahhh nee, die twee hebben toch leuke dingen gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoe die in de top 100 terecht is gekomenquote:
Broodjes hamburger en aardappeltjes, met aardappelsalade.quote:
Formidabel!quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broodjes hamburger en aardappeltjes, met aardappelsalade.
Die zijn van The Sun Always Shines on TV hoor.quote:
Wowquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broodjes hamburger en aardappeltjes, met aardappelsalade.
ze zeggen door een gedeelte van de 3,8 mil stemmenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe die in de top 100 terecht is gekomen
Verhipquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze zeggen door een gedeelte van de 3,8 mil stemmen
Als Claudia de Breij het kan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe die in de top 100 terecht is gekomen
Dagboek postsquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ik heb net mijn eten met jullie gedeeld, Hans.
Niets mis mee.quote:
Ik ben net naar de wc geweest.quote:
Dat heb ik altijd bij AC/DC.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Al die ABBA-liedjes lijken trouwens wel op elkaar.
Idd. Anders is Fok! ook geen reet meer aan.quote:
Volgens mij heb ik bij deze mijn broertje op Fok! gespotquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Al die ABBA-liedjes lijken trouwens wel op elkaar.
Ok, heb jij nog wat gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd. Anders is Fok! ook geen reet meer aan.
Heb je de sneeuwstorm des doods overleefd?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, heb jij nog wat gedaan vandaag?
Wat een bagger man. Word er depressief van.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de sneeuwstorm des doods overleefd?
is zij niet een soort van kluizenaar geworden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Pedroso het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er ook op oudere leeftijd niet verkeerd uit.
Ook de muziek zelf zit geniaal in elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
meerstemmige gedeeltes zijn altijd geniaal gedaan
Ben je dan ver heen, als je de slechtste DJ van Nederland probeert te kopiëren.quote:
Dat krijg je met die Nederlandse stalkersquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is zij niet een soort van kluizenaar geworden?
Hoi zusjequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bij deze mijn broertje op Fok! gespotDie zei precies hetzelfde.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je dan ver heen, als je de slechtste DJ van Nederland probeert te kopiëren.
oh ja, die nederlandse stalkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat krijg je met die Nederlandse stalkers
Tijdje geweest volgens mij. Is jarenlang gestalkt door een Nederlander die wat met haar gehad heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Annafrid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je dan ver heen, als je de slechtste DJ van Nederland probeert te kopiëren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |