Dagboek postsquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ik heb net mijn eten met jullie gedeeld, Hans.
Niets mis mee.quote:
Ik ben net naar de wc geweest.quote:
Dat heb ik altijd bij AC/DC.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Al die ABBA-liedjes lijken trouwens wel op elkaar.
Idd. Anders is Fok! ook geen reet meer aan.quote:
Volgens mij heb ik bij deze mijn broertje op Fok! gespotquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Al die ABBA-liedjes lijken trouwens wel op elkaar.
Ok, heb jij nog wat gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd. Anders is Fok! ook geen reet meer aan.
Heb je de sneeuwstorm des doods overleefd?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, heb jij nog wat gedaan vandaag?
Wat een bagger man. Word er depressief van.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de sneeuwstorm des doods overleefd?
is zij niet een soort van kluizenaar geworden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Pedroso het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er ook op oudere leeftijd niet verkeerd uit.
Ook de muziek zelf zit geniaal in elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
meerstemmige gedeeltes zijn altijd geniaal gedaan
Ben je dan ver heen, als je de slechtste DJ van Nederland probeert te kopiëren.quote:
Dat krijg je met die Nederlandse stalkersquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is zij niet een soort van kluizenaar geworden?
Hoi zusjequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bij deze mijn broertje op Fok! gespotDie zei precies hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |