Ow dat duurt nog wat langer... Succes met je tentamen alvast.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Same. Al ga ik ze denk ik pas kijken als ik mijn tentamen ed heb gehadDus dat wordt op zn vroegst 13 januari.
Het feit dat ik nu al wat voorwerk moet doen om ervoor te zorgen dat ik de komende week mn studie haal zegt genoegquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat duurt nog wat langer... Succes met je tentamen alvast.
1e jaar? Of laatste?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het feit dat ik nu al wat voorwerk moet doen om ervoor te zorgen dat ik de komende week mn studie haal zegt genoeg
Owh jammerquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
In het cafe, alleen zijn het niet de mensen die je laten kwijlen
Dat had ik niet helemaal mee gekregen. Maar inderdaad....quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het feit dat ik nu al wat voorwerk moet doen om ervoor te zorgen dat ik de komende week mn studie haal zegt genoeg
Laatste. Maar ik ga door studeren. Denk een hele andere richting, merk dat dit toch niet helemaal is wat ik zoek.quote:
Ik had mezelf nog wel top 2000 vrij gegevenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat had ik niet helemaal mee gekregen. Maar inderdaad....
Welke studie doe je nu en ga je dan doen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste. Maar ik ga door studeren. Denk een hele andere richting, merk dat dit toch niet helemaal is wat ik zoek.
Een hond.quote:
Sociale Geografie, vermoedelijk ga ik natuurkunde doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke studie doe je nu en ga je dan doen?
Wel de beste helft, uit de onderste 1000 ken ik amper nummers.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
morgen alweer op de helft, top 2000 gaat te snel voorbij
Studie gaat voor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had mezelf nog wel top 2000 vrij gegevenMaar helaas.
Moet je leren kennen. Vijf jaar geleden kende ik niks, nu bijna alles.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel de beste helft, uit de onderste 1000 ken ik amper nummers.
Wat moet ik me bij sociale geografie voorstellen? Het zegt me niets.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sociale Geografie, vermoedelijk ga ik natuurkunde doen.
Hoe heb jij de nummers eigenlijk leren kennen? Top 2000 luisteren? Youtube? Spotify?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je leren kennen. Vijf jaar geleden kende ik niks, nu bijna alles.
Ontdekken is toch leuk?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel de beste helft, uit de onderste 1000 ken ik amper nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |