SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
Net op tijd weer terug, Matthias
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Volendam
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou best kunnen. Deed me alleen even denken aan another one bites the dustquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is van Chic. Good times, toch, of ben ik gek?Welke trouwens een jaar later is uitgebracht.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Houzee, houzee, Hou moedig zee!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://kane.nl/kane-the-end/
Kane stopt ermee hoezee
Gij leus van onze Vad’ren,
Stort kracht en moed in d’ ad’ren:
Het loope tegen, ’t loope meê,
Houzee, houzee!![]()
Deze moet even extra hard via de koptelefoon, hoor
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Hast Du 'n Stich?Un dann rettet kein Kavallerie,
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Deutsch genuss.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het zijn wel de nummers waarbij je niet naar het cafe-beeld moet kijken
Dit is ook op de geleende baslijn van Chic - Good Times. Nile Rodgers heeft later ook diezelfde baslijn aan Sledge Sisters uitgeleend. Die hebben er 'We Are Family' van gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
We are family ....moest ik aan denken.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik ga me maar eens in de sneeuw storten voor een feestje in Nederland, tot vanavond of tot morgen
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nu heb ik zin om naar de Kartoffel in Utrecht te gaan en een grote schnitzel te bestellen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Volgende topic moet gewoon geopend worden door degene die hem sloot.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Goede reis!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga me maar eens in de sneeuw storten voor een feestje in Nederland, tot vanavond of tot morgen![]()
Nu je het zegt, klinkt idd hetzelfdequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit is ook op de geleende baslijn van Chic - Good Times. Nile Rodgers heeft later ook diezelfde baslijn aan Sledge Sisters uitgeleend. Die hebben er 'We Are Family' van gemaakt.
Weer wat geleerd!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
lekker gitaartje wel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Succes!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga me maar eens in de sneeuw storten voor een feestje in Nederland, tot vanavond of tot morgen![]()
Qua bas kun je niet om Nile heenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, klinkt idd hetzelfde
Weer wat geleerd!![]()
Tja, dit moet er ook in staan. Blijkbaar...
Ik snap dit liedje niet?
Wrm zou je een man willen zijn?
En daarbij zou ik toch hele andere dingen gaan doen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat voor mensen stemt dit?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Is er geen brug?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Qua bas kun je niet om Nile heenI love music |Ajax forever
Zou je dan gaan rukken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap dit liedje niet?
En daarbij zou ik toch hele andere dingen gaan doen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Fappen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap dit liedje niet?
En daarbij zou ik toch hele andere dingen gaan doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
stop nou eens met Skyradio danquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef Sked het volgende:
Ik vraag me af waarom ik deze tekst zo goed ken![]()
Jij had liever nog een liedje van the beatles/stones gehad?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef Jane het volgende:
Tja, dit moet er ook in staan. Blijkbaar...![]()
Mensen met een persoonlijkheidscrisis?quote:Trotste mama van Ambar
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij had liever nog een liedje van the beatles/stones gehad?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op Serious Request en Top 2000 na heb ik de radio het hele jaar uitstaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stop nou eens met Skyradio dan![]()
Ik heb héél veel dingen liever dan dit. Héél veel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij had liever nog een liedje van the beatles/stones gehad?Lying awake, wondering if there is a Dog...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij had liever nog een liedje van the beatles/stones gehad?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat doet de naam van de voorzitter van Heracles in de topictitel ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is Dinand Woesthoff al dood?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kane stopt ermee. Ik heb gehoord dat jij groot fan bent van Kane.![]()
Zwakke vorm van je topic promoten dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kane stopt ermee. Ik heb gehoord dat jij groot fan bent van Kane."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
gelukkig hebben ze dat niet tijdens de stemweek laten weten..quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kane stopt ermee. Ik heb gehoord dat jij groot fan bent van Kane.
I love music |Ajax forever
Heb je ook niet veel aan gemist....quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef Eska het volgende:
Ik geloof niet dat ik dit ooit eerder gehoord heb.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kane stopt ermee. Ik heb gehoord dat jij groot fan bent van Kane.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gekke bui heb jij vandaagquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
If she was a boy dan was ze nooit iets van beroemd geweest. Sufkut.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze dat niet tijdens de stemweek laten weten..
fijn he. onder de steen? ik heb pech met een zusje die bagger luistertquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef Eska het volgende:
Ik geloof niet dat ik dit ooit eerder gehoord heb.![]()
Je bedoelt bestuurder bij FC Volendam?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef Pedroso het volgende:
Wat doet de naam van de voorzitter van Heracles in de topictitel ?![]()
![]()
Nee joh, dat is meer Katy Perry-volk.quote:
Ik verdenk homo's...aangezien degene die ik ken ook helemaal wous zijn van Beyoncé.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat het nu pas bekend wordt. Anders 40-45 noteringen in de top 2000"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nog meer SkyRadio[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moeten we overal /s voor je bijzetten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet gaan zitten doen alsof je sarcastisch was.
![]()
ja godver, dat sabbatical van Kane is dus over een paar dagen weer over
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Niet het beste gedeelte in de top 2000, Skyradio light.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
waaaaaaaaaaaaaaar is die brug?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ja godver, dat sabbatical van Kane is dus over een paar dagen weer over![]()
Deze trek ik ook slecht, maar goed, ff doorbijten maar.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Zo komt Davequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:25 schreef Jane het volgende:
Deze trek ik ook slecht, maar goed, ff doorbijten maar.
Wel beter dan die cover van Bob DylanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ken deze niet eens, maar het klinkt net als de rest, dus ik heb er niets aan gemist.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:25 schreef Jane het volgende:
Deze trek ik ook slecht, maar goed, ff doorbijten maar.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kings of Leon idem ditoquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef cafca het volgende:
Ilse had, net als Coldplay, Acda en de Munnik, moeten stoppen na het 2e album.I love music |Ajax forever
Nog geen ringo grapjes gehoord. Ongehoord dit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Smullen toch?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wie?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
Nog geen ringo grapjes gehoord. Ongehoord dit.I love music |Ajax forever
Is ook een beetje raar bij Ilse.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
Nog geen ringo grapjes gehoord. Ongehoord dit.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb ook nog geen grappen over Stevie Wonder gezien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
Nog geen ringo grapjes gehoord. Ongehoord dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1ste album al. Debuutplaat en daarna in de vergetelheid raken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef cafca het volgende:
Ilse had, net als Coldplay, Acda en de Munnik, moeten stoppen na het 2e album.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Hij ook n.. te makkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen grappen over Stevie Wonder gezien.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vandaag besloten begin januari rondreis Canada te gaan boeken. 22 dagen door West Canada![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Zo zijn er velen ja. Maar ja, bekendheid en geld doen gekke dingen met een mens / band.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef cafca het volgende:
Ilse had, net als Coldplay, Acda en de Munnik, moeten stoppen na het 2e album.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ik kop 'm niet in, ik doe het nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen grappen over Stevie Wonder gezien.![]()
Geen Wonderquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen grappen over Stevie Wonder gezien.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik trek ff een Rivella openWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nicequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag besloten begin januari rondreis Canada te gaan boeken. 22 dagen door West Canada![]()
Linkin park ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef cafca het volgende:
Ilse had, net als Coldplay, Acda en de Munnik, moeten stoppen na het 2e album."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Thanks. Kan nu al niet meer wachtenquote:
Mooi nummer dit!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Meh, die hadden nooit moeten beginnenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
preciesquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh, die hadden nooit moeten beginnen![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh, die hadden nooit moeten beginnen
You took the words left out of my mouthquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh, die hadden nooit moeten beginnenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, The Bee Gees!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
You took the words left out of my mouthquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat moet Mani aanspreken...quote:
Dit is niet gay, dit is hooguit BeeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit vind ik wel een goede van de Bees.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Loopt gewoon een kut drinken uit haar tas te pakken, vol op camera dus hopelijk komen de Blokhuijs-Uitsmijters snel!![]()
The Bees is een andere band. Wel een leuke band trouwens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel een goede van de Bees.
Ja dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef waxmask het volgende:
Loopt gewoon een kut drinken uit haar tas te pakken, vol op camera dus hopelijk komen de Blokhuijs-Uitsmijters snel!![]()
Leo Blokhuisquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef waxmask het volgende:
![]()
Gelijk tegen de muur.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef waxmask het volgende:
Loopt gewoon een kut drinken uit haar tas te pakken, vol op camera dus hopelijk komen de Blokhuijs-Uitsmijters snel!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Leuk. In stereo opgenomen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Altijd lekker , een uitsmijter bij je meegebrachte drinksquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef waxmask het volgende:
Loopt gewoon een kut drinken uit haar tas te pakken, vol op camera dus hopelijk komen de Blokhuijs-Uitsmijters snel!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Altijd lekker , een uitsmijter bij je meegebrachte drinks
ietwat overdreven, maar ik mag hem wel graag horen vertellen.quote:I love music |Ajax forever
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:34 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
Zijn dat de Bee Gees met broertje Andy er bij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:34 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Lying awake, wondering if there is a Dog...
Oke Trudy"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
haar 18-jarige dochter welquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit nummer van de Cats komt me toch niet erg bekend voor. Hoe kan dat?
Als je palingvisser was wel...quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:37 schreef Jane het volgende:
Dit nummer van de Cats komt me toch niet erg bekend voor. Hoe kan dat?![]()
Alzheimerquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:37 schreef Jane het volgende:
Dit nummer van de Cats komt me toch niet erg bekend voor. Hoe kan dat?![]()
Zo ben ik weer
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Verdringing, denk ik.quote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:37 schreef Jane het volgende:
Dit nummer van de Cats komt me toch niet erg bekend voor. Hoe kan dat?
Terwijl mijn tante hier dol op isNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Kattengejammer
Ik mis de linkquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Terwijl mijn tante hier dol op isWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Besmettelijk hoor, Alzheimerquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Terwijl mijn tante hier dol op is![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef waxmask het volgende:
Wel toepasselijke band naam, tis net kattegejank...quote:
Zijn dit de enige Palingboeren in de lijst eigenlijk ? Niet te hopen dat Sick & Nimon en dat soort ongein ook nog ergens in de lijst staat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Katzenjammer
quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die staan er ongetwijfeld inquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Zijn dit de enige Palingboeren in de lijst eigenlijk ? Niet te hopen dat Sick & Nimon en dat soort ongein ook nog ergens in de lijst staat.![]()
Pik en Piemelquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Zijn dit de enige Palingboeren in de lijst eigenlijk ? Niet te hopen dat Sick & Nimon en dat soort ongein ook nog ergens in de lijst staat.
Komen er nu leuke liedjes?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bzn ook nog ergensquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Zijn dit de enige Palingboeren in de lijst eigenlijk ? Niet te hopen dat Sick & Nimon en dat soort ongein ook nog ergens in de lijst staat.
Neen.quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:![]()
Zie je wel, ze moeten me hebben vandaag
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
25 jaar BZN en geen enkele hit in de Top 2000? Skande! En Little Green Bag?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Zijn dit de enige Palingboeren in de lijst eigenlijk ? Niet te hopen dat Sick & Nimon en dat soort ongein ook nog ergens in de lijst staat.![]()
Ik vind dit wel mooi
Komend uur is beterquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Zie je wel, ze moeten me hebben vandaag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ja, daar heb ik dan weer wat minder moeite mee ook al zijn het mijn favo's niet.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Deze van Chris DeBurgh vind ik niet eens zo erg.
Dit is gewoon je reinste Muzikale FruitmandWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Chris de Burgh is
BZN met maar 1 notering (Mon Amour) valt me ook wel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
25 jaar BZN en geen enkele hit in de Top 2000?George Baker staat daarmee gewoon op #600quote:En Little Green Bag?![]()
![]()
![]()
Little Green Bag is van George Baker en dat is alles behalve een palingboer. Dan zou ik er ook een zijn (en ik lust niet eens paling).quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
25 jaar BZN en geen enkele hit in de Top 2000? Skande! En Little Green Bag?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ik hou niet meer van jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is gewoon je reinste Muzikale Fruitmand![]()
Toch Volendammert?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Little Green Bag is van George Baker en dat is alles behalve een palingboer. Dan zou ik er ook een zijn (en ik lust niet eens paling).![]()
Klopt George is van Hoorn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Little Green Bag is van George Baker en dat is alles behalve een palingboer. Dan zou ik er ook een zijn (en ik lust niet eens paling).Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee. Ik vind Chris de Burgh best wel gaaf eigenlijk. Behalve Lady in Red. Doe me geen Lady in Red, help.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Wanneer komen er weer leuke vrolijke liedjes?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
In zijn hoogtijdagen zat-ie in Zaandam, in Volendam zat ie nooitquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Middagquote:
Oh, woont al jaren in Waddinxveen. Dacht niet dat het een geboren Volendammer is,,,uit Hoorn dus.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat vind ik een leuk liedjequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:43 schreef Sked het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar Ellen ten Damme en 3JS om 18.00Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Family Portrait vind ik wel aardig eigenlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend uur vette discoquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:43 schreef essnhills het volgende:
Wanneer komen er weer leuke vrolijke liedjes?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:43 schreef Sked het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar Ellen ten Damme en 3JS om 18.00
Ik heb goed nieuws voor je. Adgod is er vanmiddag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:43 schreef Sked het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar Ellen ten Damme en 3JS om 18.00![]()
ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Family Portrait vind ik wel aardig eigenlijk.I love music |Ajax forever
Hmm, overslaan dus.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ah een van haar betere nummersFor you, there'll be no more crying.
Ik vind dit een mooi liedje, maar het helpt niet mijn humeur te verbeteren nuquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Family Portrait vind ik wel aardig eigenlijk.![]()
Dit snap ik dus niet wat dit doet in de lijst.Trotste mama van Ambar
Echt?quote:
Zal wel weer net komen als ik zit te eten ofzo
Even gekeken, maar: Valse tussenstand, ban!quote:
Nickxs disco. Goed uur
Edit: behalve Blof natuurlijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
De post-kerst dip is toegeslagen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooi liedje, maar het helpt niet mijn humeur te verbeteren nu
Aardig nummertje wel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ken alleen post-kerst vrolijkheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De post-kerst dip is toegeslagen?Trotste mama van Ambar
Bon Joviquote:
quote:
Geen idee, maar ik was al moe, heb kut geslapen, m'n radio doet het niet, m'n laptop is traag, de hartige taarten maken voor vanavond ging ook al niet soepelquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De post-kerst dip is toegeslagen?
Ik ook niet.quote:Lying awake, wondering if there is a Dog...
Doet mij ook pijn, mijn ouders zijn nog bijelkaar.... Geen 2 cadeaus voor mij, geen uitspelen tegen elkaar, geen geile nieuwe stiefmoeder....Trauma's!
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:47 schreef waxmask het volgende:
Doet mij ook pijn, mijn ouders zijn nog bijelkaar.... Geen 2 cadeaus voor mij, geen uitspelen tegen elkaar, geen geile nieuwe stiefmoeder....Trauma's!
Oh, en dan Sade ook nog.
Marquis de SadeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
27 december * 13:00-14:00 uur
1349 The Rolling Stones Lady Jane
1348 Shirley Bassey This Is My Life
1347 George Michael & E. John Don't Let The Sun Go Down…
1346 Blof Hou Vol Hou Vast
1345 The Trammps Shout
1344 Status Quo Rockin' All Over The World
1343 Kid Rock All Summer Long
1342 Paul Simon Late In The Evening
1341 Billy Joel Honesty
1340 ZZ en de Maskers La Comparsa
1339 Madonna Live To Tell
1338 Carpenters (They Long To Be) Close To You![]()
1349 Lady Jane The Rolling Stones 1966
1348 This Is My Life Shirley Bassey 1979
1347 Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John 1991
1346 Hou Vol Hou Vast Blof 2011
1345 Shout The Trammps 1975
1344 Rockin' All Over The World Status Quo 1977
1343 All Summer Long Kid Rock 2008
1342 Late In The Evening Paul Simon 1980
1341 Honesty Billy Joel 1979
1340 La Comparsa ZZ en de Maskers 1964
1339 Live To Tell Madonna 1986
1338 (They Long To Be) Close To You Carpenters 1970[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sade kan ik wel waarderenFor you, there'll be no more crying.
Aardige nummers volgend uur. Maar ja, ookBlof
.
Neuken doe je opquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:49 schreef waxmask het volgende:
Lekker neuken op Sade als je Barry hebt grijs gedraait!
Hou vol! Hou vast!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:51 schreef Jane het volgende:
Aardige nummers volgend uur. Maar ja, ookBlof
.
Ik normaal ook, maar vandaag niet.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ga woef en waf uitlaten in het hondenweer buiten.Trotste mama van Ambar
Redelijk uurtje welquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
1338 (They Long To Be) Close To You Carpenters 1970"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sade-nessquote:
Aan Paskal, liever niet.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
1349 Lady Jane The Rolling Stones 1966![]()
1346 Hou Vol Hou Vast Blof 2011![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1343 All Summer Long Kid Rock 2008![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1341 Honesty Billy Joel 1979![]()
![]()
1339 Live To Tell Madonna 1986![]()
1338 (They Long To Be) Close To You Carpenters 1970
1348 This Is My Life Shirley Bassey 1979![]()
1347 Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John 1991![]()
1345 Shout The Trammps 1975![]()
![]()
1344 Rockin' All Over The World Status Quo 1977![]()
1342 Late In The Evening Paul Simon 1980![]()
1340 La Comparsa ZZ en de Maskers 1964![]()
Joh Kid Rock is best leukquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shirley Basseyquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Robert Cray![]()
![]()
Tijdens Blof ga ik maar even douchen, boodschappen doen en een wasje draaien, zodat het uitgesloten is dat ik ze hoor![]()
Kan wel zijn maar vind dat toch wel een leuk nummerquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kid Rock is een kneus eersteklas
Dit ja. Cover van Lynyrd Skynyrd is wel beterquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geef eens aanleiding?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Waaaaaaaaaar blijven de grappen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jij denkt toch niet dat je Robert Cray...quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Waaaaaaaaaar blijven de grappen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komen nog, hou vol, hou vast.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Waaaaaaaaaar blijven de grappen?Un dann rettet kein Kavallerie,
Eens. Met een ontiegelijk kutnummer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kid Rock is een kneus eersteklas[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat je Robert Cray...![]()
![]()
U jelly?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Met een ontiegelijk kutnummer.
Sippin' whisky out the buttholequote:
Die Driving Home for Christmas reclame is ook vrij kutje.
Het is in elk geval George Clooneyquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Maar effe het eerste pintje van de dag opentrekken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tis pas 2 uurquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:58 schreef Dven het volgende:
Maar effe het eerste pintje van de dag opentrekken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dat moet gevierd wordenquote:
Het is trouwens 1 uur. Ik leef FOK!tijd
Conclusie: 16 to 30 jarigen zijn het meest beinvloedbaar door reclame. Met hun Piano Man.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef hhh38 het volgende:
Dit al voorbij gekomen?
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6105-leeftijd-stemmers.htmlUn dann rettet kein Kavallerie,
Ze zei Brabrant
Ik zie liever vrouwen scharen dan vrachtwagens."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En der is heul geen Brand. Dat komt uit Limburg.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Leuken grapjequote:Op zaterdag 27 december 2014 13:02 schreef Jovatov het volgende:
Mooi uurtje komt eraan, Blur 2
Edit: Grapje zit compleet verkeerd te kijken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
STONES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag het volgende topic een andere titel?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Graag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mag het volgende topic een andere titel?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jan Smit is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mag het volgende topic een andere titel?For you, there'll be no more crying.
JanCees ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Jan Smit is het hier niet mee eens"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die zit al tijden te wachtenquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |