SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nederland doen we niet aan achterlijke streepjes door letters. Kut Blofquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:05 schreef Zorro het volgende:
Jan Smit was dan tenminste nog goed geschreven.
Mijn ipad doet het automatischquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
In Nederland doen we niet aan achterlijke streepjes door letters. Kut Blof
Kut Applequote:Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn ipad doet het automatisch
Daar heb je dan wel een punt. Al zeg je dan wel "blof" natuurlijk, en niet "bluf".quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
In Nederland doen we niet aan achterlijke streepjes door letters. Kut Blof
Ja, handig! Op een gewoon toetsenbord, geen ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn ipad doet het automatisch
Ze hebben wel beter dan dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, soms waardeer ik de Stones wel
Stones moet je altijd waarderen. Behalve Undercover of the nightquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, soms waardeer ik de Stones wel
ik moet helemaal niksquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Stones moet je altijd waarderen. Behalve Undercover of the night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop