Als je palingvisser was wel...quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:37 schreef Jane het volgende:
Dit nummer van de Cats komt me toch niet erg bekend voor. Hoe kan dat?
Alzheimerquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:37 schreef Jane het volgende:
Verdringing, denk ik.quote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:37 schreef Jane het volgende:
Ik mis de linkquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Terwijl mijn tante hier dol op is
Besmettelijk hoor, Alzheimerquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Terwijl mijn tante hier dol op is
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef waxmask het volgende:
Wel toepasselijke band naam, tis net kattegejank...
quote:
quote:
Die staan er ongetwijfeld inquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Zijn dit de enige Palingboeren in de lijst eigenlijk ? Niet te hopen dat Sick & Nimon en dat soort ongein ook nog ergens in de lijst staat.
Pik en Piemelquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Zijn dit de enige Palingboeren in de lijst eigenlijk ? Niet te hopen dat Sick & Nimon en dat soort ongein ook nog ergens in de lijst staat.
Bzn ook nog ergensquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Neen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |