abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148466021
Goede UI
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:54:11 #103
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_148466065
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ja echt he... vol met gegrilde groenten enzo :9 Normaliter wantrouw ik horeca op dat soort locaties in de binnenstad altijd omdat ze, dankzij hun ligging toch wel klandizie krijgen maar die zaak is gewoon echt goed.
Alleen het is niet te eten zonder de helft op de grond te zien vallen en overal tzadziki te hebben zitten :P
pi_148466100
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Alleen het is niet te eten zonder de helft op de grond te zien vallen en overal tzadziki te hebben zitten :P
:D
pi_148466121
quote:

[..]

Ja klopt. Ik ga altijd in dat hofje er tegenover zitten in de hoop dat niemand me ziet schranzen :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:17:36 #106
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_148466860
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef d4v1d het volgende:
Waar haal je nou goede kapsalon, Vind die van Food Imperium via thuisbezorgd lekker maar had laatst die van Döner company op centraal en die was niet lekker :')
Ik wil alleen van de Piramide op de ASW :9 :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_148467022
quote:

[..]

Het is volstrekt onmogelijk dat op te eten ja _O- Ik haal er ook heel vaak een broodje (je bent ook echt in 5 seconden geholpen) en ook het restaurant is fantatisch en sfeervol. Gelukkig, als ik een broodje haal, woon ik om de hoek en kan ik het daar met mes en vork opeten :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:53:48 #108
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_148468342
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef d4v1d het volgende:
Waar haal je nou goede kapsalon, Vind die van Food Imperium via thuisbezorgd lekker maar had laatst die van Döner company op centraal en die was niet lekker :')
Die ene bij de frontrunner in de binnenstad. Of bij 't Goy Laan, daar krijg je heel veel salade er bovenop. Die ene op Centraal toen dat schuin omhoog lopende pad er was, die maakte goeie grote goedgevulde Turkse pizza's :9
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 8 januari 2015 @ 15:36:02 #109
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148469894
Hallo,

Ik ga morgen naar Utrecht en zoek eigenlijk nog naar een tent waar ik kan eten veel voor weinig. Geen culinaire onzin, maar gewoon eten om de honger te stillen voor weinig dus.

Heeft iemand tips of suggesties, laatste keer was ik bij Mr Jacks maar dat was een grote gore boel. De tent stortte bijna in elkaar. De pizza was gauw koud. We liepen bijna weg zonder te betalen.

Hebben jullie suggesties? Alvast bedankt.
Liefde voor God
pi_148470150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mr Jacks
Daar moet je niet heen nee :')

Le Connaisseur is wel aardig.
pi_148470174
Cafe Belgie? Of anders gewoon een andere pizzeria?
  donderdag 8 januari 2015 @ 15:43:14 #112
62913 Blik
The one and Only!
pi_148470192
quote:
Hallo,

Ik ga morgen naar Utrecht en zoek eigenlijk nog naar een tent waar ik kan eten veel voor weinig. Geen culinaire onzin, maar gewoon eten om de honger te stillen voor weinig dus.

Heeft iemand tips of suggesties, laatste keer was ik bij Mr Jacks maar dat was een grote gore boel. De tent stortte bijna in elkaar. De pizza was gauw koud. We liepen bijna weg zonder te betalen.

Goede hamburgertent een optie?
  donderdag 8 januari 2015 @ 15:44:49 #113
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148470262
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Blik het volgende:

[..]

Goede hamburgertent een optie?
Hmm dat zou wel kunnen ja ben zelf geen hamburger fan, hou meer van chinees, mexicaans of pizza's maar een hamburger kan ook wel ja.
Liefde voor God
pi_148470350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Hmm dat zou wel kunnen ja ben zelf geen hamburger fan, hou meer van chinees, mexicaans of pizza's maar een hamburger kan ook wel ja.
Sumo wellicht? Aziatisch en veel.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 8 januari 2015 @ 15:58:06 #115
62913 Blik
The one and Only!
pi_148470909
quote:

[..]

En sushi of Indiaas eten?

Voor burgers zou je kunnen kijken naar Pickles of Meneer Smakers?

[ Bericht 3% gewijzigd door Blik op 08-01-2015 16:17:46 ]
pi_148471414
Meneer Smakers of Popocatepetl in de Nobelstraat zou ik dan aanraden ja. :)

Of misschien Walden naast de Domtoren, heb je goedkoop menu.
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:31:57 #117
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_148472558
De ultieme prijs/kwaliteit-verhouding blijft de HEMA.. :Y
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:34:29 #118
62913 Blik
The one and Only!
pi_148472664
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef Rave_NL het volgende:
De ultieme prijs/kwaliteit-verhouding blijft de HEMA.. :Y
Wat zou je bij de HEMA kunnen eten dan? Ik vind die oh zo beroemde rookworst van ze bijvoorbeeld echt goor
pi_148472860
quote:
Hallo,

Wat is weinig in jouw ogen?

Ik zou de Eazie op de Voorstraat aanraden.
pi_148473516
Ik zie dat hierboven Smakers genoemd wordt. :9

Wij gaan vanavond na werk even snel een burger happen bij Smakers, en dan wellicht een afzakbiertje bij Ledig.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:02:14 #121
87680 Mirel
pi_148473735
quote:

[..]

De pubs hebben goede hamburgers, met friet en salade en je kan er gelijk een biertje bij nemen :9 Eentje bij de molen bij Merelstraat en deze bij Janskerkhof (Jansdam):
pi_148474641
De beste burgers haal je imo bij de burgerbar.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:32:26 #123
168777 Rave_NL
pi_148474781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef Blik het volgende:

[..]

Wat zou je bij de HEMA kunnen eten dan? Ik vind die oh zo beroemde rookworst van ze bijvoorbeeld echt goor
Bovenin het filiaal Oudegracht/steenweg is een 'restaurant' waar je voor volgens mij nog geen 5 eu een maaltijd hebt.

Volgens mij keuze uit stampot/zuurkool (mét worst :9 ), ķf een wisselende dagmaaltijd (denk aan fish & chips).

Blijft kantinevoer, maar komt soms wel goed uit. :Y

Edit: volgens mij tot 7 uur 's avonds.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rave_NL op 08-01-2015 17:41:38 ]
pi_148475837
Je kan toch gewoon patat halen bij manneke pis? Al die burgerbarren zijn nou niet bepaald goedkoop te noemen.
pi_148475892
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De beste burgers haal je imo bij de burgerbar.
Afgelopen weekend geweest, was erg lekker inderdaad!
pi_148476279
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef zatoichi het volgende:
Je kan toch gewoon patat halen bij manneke pis? Al die burgerbarren zijn nou niet bepaald goedkoop te noemen.
Bij de burgerbar valt dat reuze mee! Als je het niet te gek maakt heb je rond de 10 euro of minder echt een kekke burger ^O^

http://www.burger-bar.nl/Menu.html
pi_148476464
Proef je het verschil tussen irish en wagyu? Ga binnenkort maar eens halen daar want hoor er goede verhalen over.

Ik basseer me vooral op een ervaring met de burgemeester in Amsterdam. Voor een concert (old crow medicine show dus had energie nodig) daar gaan eten maar vind het veel geld voor weinig eten.

Maar ja Amsterdam is ook gewoon kut. Zodra daar iets en beetje populair wordt kost het twee keer zoveel en zit je tussen hipsters...
pi_148476523
En nou heb ik dus trek in een hamburger...
pi_148476737
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef zatoichi het volgende:
Proef je het verschil tussen irish en wagyu? Ga binnenkort maar eens halen daar want hoor er goede verhalen over.

Ik basseer me vooral op een ervaring met de burgemeester in Amsterdam. Voor een concert (old crow medicine show dus had energie nodig) daar gaan eten maar vind het veel geld voor weinig eten.

Maar ja Amsterdam is ook gewoon kut. Zodra daar iets en beetje populair wordt kost het twee keer zoveel en zit je tussen hipsters...
Hmmm, dunno ben daar altijd een beetje skeptisch over. Kijk, als je nou een mooie steak hebt van Wagyu dan snap ik het wel maar een hamburger? Ben er zelf van overtuigd dat de prijs het smaakverschil niet verantwoord.

En bedoel je de burgermeester? Aantal keren gegeten en je hebt er leuke, creatieve burgers voor veel geld... moet je ding zijn. De burgerbar zijn gewoon goede, verse burgers voor een normale prijs, nothing fancy.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:52:24 #130
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148477196
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef zatoichi het volgende:
Hmm heb het bekeken denk dat dit het gaat worden.

Bedankt allemaal. Overigens zijn er nog meer mensen dan die slechte ervaringen hebben bij Mr Jacks ik werd er zelfs geholpen waarna 3 minuten de zelfde jongen nog eens kwam vragen of ik al geholpen werd.
Liefde voor God
pi_148477239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Hmm heb het bekeken denk dat dit het gaat worden.

Bedankt allemaal. Overigens zijn er nog meer mensen dan die slechte ervaringen hebben bij Mr Jacks ik werd er zelfs geholpen waarna 3 minuten de zelfde jongen nog eens kwam vragen of ik al geholpen werd.
Voortaan eerst even googlen voor je ergens naar binnen loopt. Na het zien van de wedstrijd was je gillend weggevlucht :D

http://www.mrjacks.nl/
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_148477288
Mr Jacks staat algemeen bekend als de grootste en meest ranzige baggertent van Utrecht dus ik sta er niet zo van te kijken eerlijk gezegd.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:55:50 #133
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148477328
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mr Jacks staat algemeen bekend als de grootste en meest ranzige baggertent van Utrecht dus ik sta er niet zo van te kijken eerlijk gezegd.
Hoop niet dat ik er wat heb opgelopen, het personeel sprak ook niet echt Nederlands geloof ik.
Liefde voor God
pi_148477356
In de Voorstraat is yumca.nl wel leuk.
pi_148477371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Voortaan eerst even googlen voor je ergens naar binnen loopt. Na het zien van de wedstrijd was je gillend weggevlucht :D

http://www.mrjacks.nl/
Omg die website, hij is briljant _O_ De foto's van het eten zien er ook echt heerlijk uit!!

[ Bericht 10% gewijzigd door Miauw_Zedong op 08-01-2015 19:02:59 ]
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:05:50 #136
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148477718
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Omg die website, hij is briljant _O_ De foto's van het eten zien er ook echt heerlijk uit!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo ziet het ook echt uit daar, op je bord.
Liefde voor God
pi_148477860
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik verbaas me er ook altijd over dat die tent gewoon nog stééds bestaat _O-
Ik heb er 9 jaar geleden 1 keer gegeten en toen was het ook al verschrikkelijk :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:34:53 #138
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148478801
quote:
11s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:10 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Ik heb er 9 jaar geleden 1 keer gegeten en toen was het ook al verschrikkelijk :')
Wel goedkope pizza's daar, zijn er nog andere goedkope pizzaria's in de buurt?
Liefde voor God
pi_148478956
Haha toen ik 10 jaar geleden naar Utrecht verhuisde werden me 3 dingen uitgelegd:
- Het is de Neude
- Zeg geen Utrechtenaar maar Utrechter (of je moet ruzie willen :P)
- Ga nooit eten bij mr. Jacks
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:11:08 #140
168777 Rave_NL
pi_148487625
quote:

[..]

geen betere witwastoko dan een horecagelegenheid waar niemand komt

Nog op de ASW geweest de laatste jaren?
:')
pi_148487763
Criminelen zitten toch alleen in 010 en 020, in Utrecht heb je die helemaal niet :{w
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 januari 2015 @ 23:15:05 #142
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_148487815
Huh waardoor krijgen we strepen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 januari 2015 @ 23:17:40 #143
80791 crew  Paul
pi_148487939
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Recensie:

Pizza smaakt naar zeep. Bier wordt nieuw leven ingeblazen met een melkopschuimer (geen grap helaas)!

Recensie:

In mijn studententijd aten we hier regelmatig: grote porties en niet duur. Het zat altijd stampvol. Nu is het eng leeg, het ruikt (echt) naar mottenballen en zelden heeft een zaak er meer op zijn retour uitgezien. Het zou zo als filmdecor kunnen dienen. De ober is heel vriendelijk maar niet terzake kundig. Hij heeft mijn flesje witbier al elders ingeschonken; wil ik zelf doen (kan ik gelijk even de datum op het flesje controleren). We zijn met een groep van vijf; ik ben de enige vegetariër. De anderen durven het zowaar aan om gerechten met vlees te bestellen: lasagne, mousaka, Griekse grillschotel. Ik neem de vegetarische Griekse specialiteiten. De spinakopita is zwart van binnen en niet herkenbaar als spinazievulling. Hij wordt - na klacht - wel omgewisseld voor een ander flapje. Ook niet vers, maar nu wel met een vulling die er donkergroen uitziet. De rest van de schotel is vet, zout en voor 15 euro veel te duur. Gelukkig zijn mijn disgenoten tevreden over hun maaltijd. Het toetje besluiten we elders te nemen....
Hier moet echt de bezem doorheen!

Recensie:

We gingen de dag voor kerst naar Mr.Jacks om een lekker en goedkoop pizza'tje te eten. Ik kende het restaurant nog van een tiental jaren geleden, toen zat het bijna elke avond vol met studenten en andere liefhebbers van een goedkope maar prima maaltijd.
Toen we binnenkwamen bekroop ons een huiveringwekkend gevoel, het restaurant leek uitgestorven: geen personeel, geen klanten, geen muziek....
Nadat we toch maar verder naar binnen waren gelopen bleken er wel degelijk klanten aanwezig te zijn, twee van de tafels waren bezet. Na een kwartiertje wachten waren we inmiddels al een keer in lachen uitgebarsten na wat korte gesprekjes met de andere klanten over de doodse stilte en het volledig ontbreken van personeel. We hadden zelf ondertussen maar vast een kaart gepakt om tijd te besparen (de parkeermeter liep tenslotte door). Ik ben vervolgens naar de keuken gelopen, waar twee in een ondefinieerbare taal debatterende personeelsleden zich ophielden, om een van hen naar onze tafel te roepen om de bestelling op te nemen. De ober leek op een icoon uit onze jeugd, Wally Tax (maar dan met zijn haar in een paardenstaart).
"You want drink" was zijn openingszin, en wij bestelden een bier en een rose.
"White wine and beer" herhaalde ons talenwonder plechtig, en pas na enige uitleg kreeg hij door wat we bedoelden. Toen hij de drankjes kwam brengen wilden we meteen de maaltijd bestellen, maar dat overviel hem blijkbaar nogal. Hij rende weg om een notitieblokje te zoeken maar kon dat niet vinden, dus deed het toen maar zonder.
We bestelden twee pizza's en vooraf wat brood met kruidenboter, en nog maar een rondje drank, ter verhoging van de feestvreugde. De ober is nog twee keer terug geweest om de bestelling nogmaals te checken, en de laatste keer liep hij hardop "pizza,pizza,wine,beer" herhalend terug naar de keuken.
Toen hij de tweede ronde drankjes kwam brengen, vroegen we hem waarom er geen muziek was. Hij antwoordde: "musicman come six o'clock, ok you wait" ?
Wij lagen inmiddels nog net niet onder de tafel van het lachen, en de rest van de gasten was er niet veel beter aan toe, vooral toen een van hen droogjes opmerkte "lekkere salade, maar die dressing doet me denken aan afgewerkte motor-olie...."
Na verloop van tijd werden de pizza's geserveerd, het brood met kruidenboter was kennelijk niet leverbaar. De pizza's smaakten beter dan verwacht, en we proefden ze nog tot de volgende ochtend, dus in ieder geval waar voor ons geld.
Gelukkig mochten we bij het afrekenen zelf opnoemen wat we gehad hadden, dus daarover geen misverstand. Alleen het optellen van de diverse prijzen was een probleem omdat - we hadden het kunnen weten - hij geen pen en papier had. Toen ik mijn pasje pakte om te pinnen begon de ober druk te gebaren en zei: "oh no boy, big problem, not possible, only cash" en ik was te verbijsterd om boos te worden op de ondanks alles zeer welwillende horecatijger. Naar we later begrepen was de arme man in de steek gelaten door zowel de kok als de ober, en had hij geprobeerd om er maar het beste van te maken. We hadden gewoon medelijden met hem, omdat hij plotseling voor allerlei problemen kwam te staan waar hij ook niets aan kon doen.
Al met al was het net als of we in het theater van de lach hadden gegeten, een maaltijd voor twee personen, inclusief komisch optreden voor 25 euro, waar vind je dat nog tegenwoordig?

[ Bericht 36% gewijzigd door Paul op 08-01-2015 23:24:12 ]
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:30:31 #144
62913 Blik
The one and Only!
pi_148488602
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

geen betere witwastoko dan een horecagelegenheid waar niemand komt

Nog op de ASW geweest de laatste jaren?
Ik heb dat altijd met dat Chinese restaurant bij het Julianapark. Zo'n enorm pand en er zit nooit iemand, maar de kwaliteit van het eten is wel prima (we bestellen wel eens wat daar)
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:39:15 #145
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_148489038
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb dat altijd met dat Chinese restaurant bij het Julianapark. Zo'n enorm pand en er zit nooit iemand, maar de kwaliteit van het eten is wel prima (we bestellen wel eens wat daar)
De keren dat ik daar (langs) kom zitten er toch altijd wel aardig wat mensen hoor! Geen volle bak, maar wel lekker druk :)
pi_148489658
quote:

[..]

Ik heb er 15 jaar geleden gegeten en het was.... Tja wat ik ervan verwachtte.

Eigenlijk is Mr jacks utrechts cultureel erfgoed...
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:59:42 #147
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_148489927
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:02 schreef Mirel het volgende:

[..]

De pubs hebben goede hamburgers, met friet en salade en je kan er gelijk een biertje bij nemen :9 Eentje bij de molen bij Merelstraat en deze bij Janskerkhof (Jansdam):
[ afbeelding ]
Mick was een fijne tent, ze hebben daar een andere leverancier en misschien een andere kok? De laatste keer, al het eten terug gestuurd en weggegaan. Fish and chips, chips waren koud, zat verder totaal geen smaak aan en erg bleek. Salade, wat, waar hoe? :'( en de fish toch wel het belangrijkste onderdeel voor een relatief dure pubhap vroeger perfekt bij Mick, dit ware bruine, gefrituurde crispino's ofzo :r . Zonde kwam er regelmatig met jr. en altijd op vaderdag voor ontbijt maar is voorbij, O'Leary's maar eens gaan proberen dan.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_148490320
Pickles, burgers & wines heeft erg goede burgers.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:53:10 #149
62913 Blik
The one and Only!
pi_148500019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

De keren dat ik daar (langs) kom zitten er toch altijd wel aardig wat mensen hoor! Geen volle bak, maar wel lekker druk :)
echt? Fiets er toch regelmatig langs, ook 's avonds en ik zie daar bijna nooit iemand
pi_148505216
Iemand tips voor een leuke kroeg om op zondagmiddag wat te gaan drinken?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:17:46 #151
141482 Q.
JurassiQ
pi_148505987
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:01 schreef -handigeharry- het volgende:
Nee. Er zijn geen leuke kroegen in Utrecht.
For great justice!
pi_148506984
Over kroegen gesproken, er komt dus een nieuwe cocktailtent waar de Carafon zat. De bedoeling is dat je er cheap cocktails kan drinken, dus niet van die belachelijke prijzen zoals bij Broers en eigenlijk alle andere cocktailtenten in Utrecht.

http://www.behindbarscocktailbar.com/

Lekker toepasselijk ook, dat 'behind bars' :P
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:44:17 #153
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148527002
Bedankt nog voor de adviezen heb veel plezier gehad, en ook een baas mogen ontmoeten. Deze baas had een paarse hoed en zeer aparte kledij, weet niet of hij een bekend figuur in Utrecht is maar wat een man. _O_
Liefde voor God
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:50:50 #154
62913 Blik
The one and Only!
pi_148527269
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Bedankt nog voor de adviezen heb veel plezier gehad, en ook een baas mogen ontmoeten. Deze baas had een paarse hoed en zeer aparte kledij, weet niet of hij een bekend figuur in Utrecht is maar wat een man. _O_
Ik vond het ook gezellig ;)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:58:30 #155
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148527561
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik vond het ook gezellig ;)
Gelukkig maar we hebben het goed gehad.
Liefde voor God
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 10 januari 2015 @ 07:28:15 #156
80791 crew  Paul
pi_148534078
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:01 schreef -handigeharry- het volgende:
Aus der reihe Derrick ^O^
  zaterdag 10 januari 2015 @ 10:32:59 #157
356891 Abed
hooggeleid
pi_148535378
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 07:28 schreef Paul het volgende:

[..]

Aus der reihe Derrick ^O^
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zaterdag 10 januari 2015 @ 11:05:21 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148535844
Brand op de drift, veel sirenes net.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 12 januari 2015 @ 11:34:21 #159
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_148599655
Het heeft een beetje gewaaid :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148599709
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:34 schreef Ireth het volgende:

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo daar moet veel kracht op hebben gestaan!
pi_148601319
Weet je dat zeker? De lichten zelf lijken namelijk gewoon haaks op de weg te staan. M.a.w. dan zouden de lichten zelf anders zijn gedraaid zodat ze zichtbaar blijven.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 12 januari 2015 @ 12:34:24 #162
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_148601360
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:33 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet je dat zeker? De lichten zelf lijken namelijk gewoon haaks op de weg te staan. M.a.w. dan zouden de lichten zelf anders zijn gedraaid zodat ze zichtbaar blijven.
Ja ik weet het zeker :) Ik heb namelijk zelf gezien dat ze de lichten daarna hebben bijgedraaid zodat ze voor de weggebruikers goed zichtbaar zouden zijn. Wanneer ze de paal weer terug gaan draaien weet ik dus niet :)

(Ik woon er hemelsbreed 300 meter vandaan, heb het bijna zien gebeuren :D )
pi_148601401
Alright, dan is het wel heftig ja. Maar goed, die wind is ook wel erg sterk zo heb ik op de fiets gemerkt de afgelopen dagen.

Altijd dat laatste stuk op de Oudenoord/Nijenoord. Tegen de wind in.. niet vooruit te komen.
pi_148602726
Pfff ik moest vandaag de hele brug op richting leidsche rijn. Pal wind tegen, heb het nog nooit zo warm gehad in januari :)
  maandag 12 januari 2015 @ 13:23:08 #165
141482 Q.
JurassiQ
pi_148602825
Lekkere valwind ook bij de Rabo aan de Croeselaan.
For great justice!
  maandag 12 januari 2015 @ 17:31:37 #166
141482 Q.
JurassiQ
pi_148610696
Feest! Vandaag precies 50 jaar geleden is er begonnen met de bouw van Hoog Catharijne. *O*
For great justice!
  maandag 12 januari 2015 @ 17:32:09 #167
141482 Q.
JurassiQ
pi_148610717
En ter herinnering, toen zag dat gebied er zo uit:

For great justice!
  maandag 12 januari 2015 @ 17:42:08 #168
141482 Q.
JurassiQ
pi_148611076
Daarna was het gelukkig een stuk beter:

Vooruitgang FTW! *O*
For great justice!
  maandag 12 januari 2015 @ 18:30:01 #169
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_148613188
Uithof in de ochtendmist met een Drone gefilmd.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_148618501
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:32 schreef Q. het volgende:
En ter herinnering, toen zag dat gebied er zo uit:

[ afbeelding ]
;( ;( :'( :'(
pi_148625087
Sinds een paar maanden Utrechter. Cafe Hofman, Olivier 👍
  maandag 12 januari 2015 @ 22:46:45 #172
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_148625218
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:20 schreef zatoichi het volgende:
Pfff ik moest vandaag de hele brug op richting leidsche rijn. Pal wind tegen, heb het nog nooit zo warm gehad in januari :)
Ik moest vanavond met Marnixbrug af op de fiets gewoon volle kracht meetrappen :D Anders ging ik zo achteruit weer de brug op :P
  Redactie Sport woensdag 14 januari 2015 @ 16:47:18 #173
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148679965
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:42 schreef Q. het volgende:
Daarna was het gelukkig een stuk beter:

[ afbeelding ]

Vooruitgang FTW! *O*
Even huilen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:49:21 #174
262211 hhh38
pi_148680044
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Even huilen.
Het komt goed.

Was vanmiddag in het stadskantoor en heb daar een beetje rondgelopen bij die maquette. Het wordt echt heel mooi. Als het geen luchtkastelen zijn ;(
  Redactie Sport woensdag 14 januari 2015 @ 16:51:25 #175
pi_148680138
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het komt goed.

Was vanmiddag in het stadskantoor en heb daar een beetje rondgelopen bij die maquette. Het wordt echt heel mooi. Als het geen luchtkastelen zijn ;(
Oh ik heb het een paar jaar geleden ook wel eens gezien, qua filmpjes enzo zag dat er wel heel tof uit. Daarna wel een beetje gevolgd enzo maar niet meer specifiek voorlichting over gekregen oid.

Maar ja, dan moet je het altijd nog maar zien. Alles beter dan de grijze jaren 60/70-cultuur though. :D
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:04:45 #176
262211 hhh38
pi_148680567
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Oh ik heb het een paar jaar geleden ook wel eens gezien, qua filmpjes enzo zag dat er wel heel tof uit. Daarna wel een beetje gevolgd enzo maar niet meer specifiek voorlichting over gekregen oid.

Maar ja, dan moet je het altijd nog maar zien. Alles beter dan de grijze jaren 60/70-cultuur though. :D
Dat zeker, ik vraag me altijd af hoe ze dat zelf ooit mooi hebben kunnen vinden. En of wij over 40 jaar moderne architectuur met veel staal, glas en spectaculaire vormen heel lelijk gaan vinden. Ik kan het me niet voorstellen :P
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:57:29 #177
87680 Mirel
pi_148694095
Gestopt met antikraak. Nu ben ik tijdelijk een vieze provinciaal :(

weet nog iemand een kamer van max 300 euro?
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:09:27 #178
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_148694541
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:34 schreef Ireth het volgende:

[ afbeelding ]

SPOILER
Hijs vandaag weer recht gezet :Y
pi_148702644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef Mirel het volgende:
Een bezemkast dus?

Voor 300 wordt 't lastig in Utrecht.
pi_148703021
Voor 350 Inc zit je in de Max. Moet je wel op de wachtlijst komen en daar willen wonen.
pi_148703644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef Mirel het volgende:
Gestopt met antikraak. Nu ben ik tijdelijk een vieze provinciaal :(

Ja: in Lutjebroek. :7
For great justice!
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:47:52 #182
87680 Mirel
pi_148707139
Onzin hoor, ik heb op tientallen kamers gereageerd van onder de 300. Sommige zelfs onder de 200 en die waren gewoon rond 10m˛ in wijken zoals Lombok :)
pi_148707183
10m is toch een veredelde bezemkast :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:55:26 #184
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148707377
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:47 schreef Mirel het volgende:
Onzin hoor, ik heb op tientallen kamers gereageerd van onder de 300. Sommige zelfs onder de 200 en die waren gewoon rond 10m˛ in wijken zoals Lombok :)
Als er blijkbaar tientallen van zijn, waarom vraag je nog hier of wij iets weten? :P

En als je verticaal kunt slapen is er inderdaad vast wel iets te vinden van onder de 300 euro. Maar normaal gesproken krijg je daar geen reet voor.
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:02:30 #185
87680 Mirel
pi_148707551
ik vind 10m˛ echt groot anders. :)
pi_148707627
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:02 schreef Mirel het volgende:
:{
pi_148707632
Wat is dan een kleine kamer volgens jou? 5m2?
pi_148707666
quote:
Maar even serieus... is onderhuur een optie?
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:26:44 #189
87680 Mirel
pi_148708201
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat is dan een kleine kamer volgens jou? 5m2?
Ja. In een kamer van ongeveer 5m˛ gewoond bij m'n ouders. Het bed pastte er niet 2x in :P Nu woonde ik 2 jaar antikraak en had dus een heel huis. Als ik een bureau en bed kan plaatsen in m'n volgende kamer dan ben ik daar gewoon tevreden mee. Alle kleine kamers die ik tot nu toe gezien heb waren 7m˛, groter dan bij m'n ouders.

En die van 10 kan dan een bankje bij. Met hoogslaper sowieso chiller. Nooit een kamer van 10m˛ gehad, vind dat wel groot :P Bankje, bureau en bed en kleine kast is toch alles wat je nodig hebt, wat zou er nog meer in moeten?
pi_148708271
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:26 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ja. In een kamer van ongeveer 5m˛ gewoond bij m'n ouders. Het bed pastte er niet 2x in :P Nu woonde ik 2 jaar antikraak en had dus een heel huis. Als ik een bureau en bed kan plaatsen in m'n volgende kamer dan ben ik daar gewoon tevreden mee. Alle kleine kamers die ik tot nu toe gezien heb waren 7m˛, groter dan bij m'n ouders.

En die van 10 kan dan een bankje bij. Met hoogslaper sowieso chiller. Nooit een kamer van 10m˛ gehad, vind dat wel groot :P Bankje, bureau en bed en kleine kast is toch alles wat je nodig hebt, wat zou er nog meer in moeten?
Hangt ook van je woonkamer en keuken af, maar lekker een filmpje kunnen kijken en vruenden uit kunnen nodigen thuis lijkt me wel een must.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_148708304
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hangt ook van je woonkamer en keuken af, maar lekker een filmpje kunnen kijken en vruenden uit kunnen nodigen thuis lijkt me wel een must.
Ik heb 2 jaar samengewoond op 12m2 :P

Je komt pas ruimte tekort als je van groot naar klein verhuist. Als je niets anders gewend bent dan lukt het vaak prima.
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:31:49 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148708349
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar samengewoond op 12m2 :P
Haha, damn...ik kreeg gewoon een rilling over mijn hele lijf.
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:31:56 #193
87680 Mirel
pi_148708352
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mij ook. Ik reageer wel op kamers waar sowieso een bankje in past en zo niet, waar een woonkamer is.
pi_148708405
quote:
_O- Jij komt vast uit een Katholieks gezin.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:07:30 #195
87680 Mirel
pi_148709425
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:34 schreef habitue het volgende:

[..]

_O- Jij komt vast uit een Katholieks gezin.
Oh, nee
pi_148709508
quote:
Ik heb ook een tijd op een kamer van 9 m2 gewoond, ging best aardig. :')
For great justice!
pi_148709578
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, damn...ik kreeg gewoon een rilling over mijn hele lijf.
Noodgedwongen veel tijd in bed doorbrengen met een studente van 20 was ook geen straf hoor :P
pi_148709666
Jezus jullie zijn hier echt niets gewend zeg _O-. Normale studenten (dus niet verwende moederskindjes) zitten gemiddeld op zo'n 10 vierkante meter en vaak minder. Ik had een huisgenoot die het volhield met 6 vierkante meter. Vereiste is dan vaak wel een hoogslaper en een gemeenschappelijke ruimte of badkamer met je medehuisgenoten. Maar ik vind 10 m2 ook best groot eigenlijk, zeker voor de prijzen die ik hierboven lees.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_148709761
Wat een onzin. Ik ken niemand die op minder dan 12 vierkante meter zit.

De gemiddelde studentenkamer in Utrecht zal zo rond de 14-16 zijn. Geen zin om 't te controleren op Kamernet.
pi_148709906
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:15 schreef Norrage het volgende:
Jezus jullie zijn hier echt niets gewend zeg _O-. Normale studenten (dus niet verwende moederskindjes) zitten gemiddeld op zo'n 10 vierkante meter en vaak minder. Ik had een huisgenoot die het volhield met 6 vierkante meter. Vereiste is dan vaak wel een hoogslaper en een gemeenschappelijke ruimte of badkamer met je medehuisgenoten. Maar ik vind 10 m2 ook best groot eigenlijk, zeker voor de prijzen die ik hierboven lees.
Punt wat hier vooral werd gemaakt is dat je voor de eis van max 300 euro in deze stad geen veel grotere kamer gaat vinden. Dat heeft weinig te maken met verwend zijn, meer met realisme. Als ik een huis had gevonden destijds met een fijne woonkamer en keuken icm een kleine kamer had ik dat ook best gevonden (mits chille huisgenoten). Ik had zelf wel het geluk om een grotere kamer te vinden dus heb ik uiteindelijk nooit echt voor die keuze gestaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:41:42 #201
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148710701
'Normale studenten' hebben juist de sociale capaciteiten om zich bij een fatsoenlijk studentenhuis met normale kamers naar binnen te lullen ipv in een kansloos washok in Kanaleneiland te moeten zitten natuurlijk. :+
  Redactie Sport donderdag 15 januari 2015 @ 14:44:55 #202
pi_148710844
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:15 schreef Norrage het volgende:
Eens met deze man en Knut.

Maar goed, het zal wel zijn dat het om een systeembeheerder/fokker/whatever gaat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')