Nee. Er zijn geen leuke kroegen in Utrecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:01 schreef -handigeharry- het volgende:
Iemand tips voor een leuke kroeg om op zondagmiddag wat te gaan drinken?
Ik vond het ook gezelligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Bedankt nog voor de adviezen heb veel plezier gehad, en ook een baas mogen ontmoeten. Deze baas had een paarse hoed en zeer aparte kledij, weet niet of hij een bekend figuur in Utrecht is maar wat een man.
Aus der reihe Derrickquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:01 schreef -handigeharry- het volgende:
Iemand tips voor een leuke kroeg om op zondagmiddag wat te gaan drinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:34 schreef Ireth het volgende:
Het heeft een beetje gewaaid
[ afbeelding ]Zo daar moet veel kracht op hebben gestaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik weet het zekerquote:Op maandag 12 januari 2015 12:33 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet je dat zeker? De lichten zelf lijken namelijk gewoon haaks op de weg te staan. M.a.w. dan zouden de lichten zelf anders zijn gedraaid zodat ze zichtbaar blijven.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:32 schreef Q. het volgende:
En ter herinnering, toen zag dat gebied er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik moest vanavond met Marnixbrug af op de fiets gewoon volle kracht meetrappenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:20 schreef zatoichi het volgende:
Pfff ik moest vandaag de hele brug op richting leidsche rijn. Pal wind tegen, heb het nog nooit zo warm gehad in januari
Even huilen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:42 schreef Q. het volgende:
Daarna was het gelukkig een stuk beter:
[ afbeelding ]
Vooruitgang FTW!
Het komt goed.quote:
Oh ik heb het een paar jaar geleden ook wel eens gezien, qua filmpjes enzo zag dat er wel heel tof uit. Daarna wel een beetje gevolgd enzo maar niet meer specifiek voorlichting over gekregen oid.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het komt goed.
Was vanmiddag in het stadskantoor en heb daar een beetje rondgelopen bij die maquette. Het wordt echt heel mooi. Als het geen luchtkastelen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |