Hou jij het maar bij schreeuwerige koeienletters knul.quote:
Ik vraag me af waar jij dit op baseert. Deze ervaring deel ik totaal niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. PVV'ers zijn vaak dom. Mensen die klagen op de PVV zijn meestal nog vele malen dommer.
Klagen op?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. PVV'ers zijn vaak dom. Mensen die klagen op de PVV zijn meestal nog vele malen dommer.
Correct, daarom zeg ik ook altijd dat ze elkaar qua journalistiek niet veel ontlopenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, indien zij de kans krijgt, neemt de Volkskrant de PVV te grazen.
Net zoals de Telegraaf zich geen twee keer bedenkt wanneer zij de PvdA kan beschimpen.
Natuurlijk vind jij dat, Piet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Correct, daarom zeg ik ook altijd dat ze elkaar qua journalistiek niet veel ontlopen
Op basis van anonieme bronnen wordt dit gepresenteerd als feit, zie de kop alleen al. http://www.volkskrant.nl/(...)-bij-kamer~a3818374/quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is er precies 'propaganda' aan het artikel in de Volkskrant dan? Het enige wat ik lees is een verhaal dat van alle mogelijke kanten belicht wordt.
Het zijn geen ad-hominems, in tegenstelling tot al jouw reacties op mij, overigens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer speel je op de man.
Voor iemand die claimt zo tegen facisme te zijn maak je nogal gebruik van hun methodieken.
In verhalen over de politiek is het soms noodzakelijk om anonieme bronnen te gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef waxxx het volgende:
[..]
Op basis van anonieme bronnen wordt dit gepresenteerd als feit, zie de kop alleen al. http://www.volkskrant.nl/(...)-bij-kamer~a3818374/
Het is natuurlijk ook hilarisch dat Piet, of all people, klaagt over op de man spelen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het zijn geen ad-hominems, in tegenstelling tot al jouw reacties op mij, overigens.
Tja, je zegt niet dat het niet klopt, je zegt enkel dat het grappig is dat ik wat van zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook hilarisch dat Piet, of all people, klaagt over op de man spelen.
Ja, het is xenofobisch en racistisch als je wil dat er in sommige wijken nog autochtone Nederlanders overblijven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:40 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel makkelijk hoe PVV-stemmers weggezet worden als racisten en xenofoben (vooral door Lord_Vetinari).
Waarom stemmen veel mensen dan niet op de fatsoenlijke partijen? Mensen zijn het er gewoon mee oneens dat er hele wijken zijn ontstaan waar nauwelijks autochtone Nederlanders wonen. Mensen zijn het ermee oneens dat er dagelijks nog vele niet-westerse immigranten bijkomen. Veel Nederlanders zijn de huidige gang van zaken zat en stemmen als protest op Wilders.
Daarnaast houden veel mensen zich helemaal niet zo bezig met de politiek. Niet alles dat Wilders zegt kom dan ook aan bij het publiek.
Mochten PVV-stemmers allemaal racisten zijn. Dan zijn er dus één à twee miljoen xenofoben/racisten in Nederland. En dan hebben we de racisten en xenofoben onder de allochtonen niet eens meegeteld.
Opvallend trouwens hoe xenofoben en racisten op één hoop gegooid worden. Het zijn duidelijk twee aparte dingen.
En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Daarnaast is FN heel erg anti-Israël.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt dat 'andere punten' er dus helemaal niks mee te maken hebben, maar dat het pure xenofobie is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:40 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel makkelijk hoe PVV-stemmers weggezet worden als racisten en xenofoben (vooral door Lord_Vetinari).
Waarom stemmen veel mensen dan niet op de fatsoenlijke partijen? Mensen zijn het er gewoon mee oneens dat er hele wijken zijn ontstaan waar nauwelijks autochtone Nederlanders wonen. Mensen zijn het ermee oneens dat er dagelijks nog vele niet-westerse immigranten bijkomen. Veel Nederlanders zijn de huidige gang van zaken zat en stemmen als protest op Wilders.
Daarnaast houden veel mensen zich helemaal niet zo bezig met de politiek. Niet alles dat Wilders zegt kom dan ook aan bij het publiek.
Het punt van de multiculturele samenleving is het belangrijkst. Daar laat de PVV zich meer dan elke andere partij over uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt dat 'andere punten' er dus helemaal niks mee te maken hebben, maar dat het pure xenofobie is.
Nee, het gaat alleen over moslims. Over geimporteerde Amerikanen of Belgen hoor je ze niet. Niks multiculturele samenleving, pure xenofobie t.o.v. Moslims.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het punt van de multiculturele samenleving is het belangrijkst. Daar laat de PVV zich meer dan elke andere partij over uit.
Kritiek hebben op multiculturalisme is natuurlijk xenofobie. Domme linkspraat van je.
Het gaat vooral over moslims. Niet alleen. Ben je het polenmeldpunt of de discussie over Zwarte Piet vergeten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, het gaat alleen over moslims. Over geimporteerde Amerikanen of Belgen hoor je ze niet. Niks multiculturele samenleving, pure xenofobie t.o.v. Moslims.
Goed, pure xenofobie t.o.v. Mensen die niet roomblank en westers zijn, dan. Wat Zwarte Piet met multiculturele samenleving te maken heeft, ontgaat me even.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het gaat vooral over moslims. Niet alleen. Ben je het polenmeldpunt of de discussie over Zwarte Piet vergeten?
Zonder een grote groep mensen met Afrikaans bloed (vooral Surinamers) was deze hele discussie over de huidskleur van dit fantasiefiguur nooit zo opgelaaid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goed, pure xenofobie t.o.v. Mensen die niet roomblank en westers zijn, dan. Wat Zwarte Piet met multiculturele samenleving te maken heeft, ontgaat me even.
http://daskapital.nl/2014/12/volkskrant_hoaxt_erop_los_om_w.htmlquote:Volkskrant hoaxt erop los om Wilders te beschadigen
Bij de Volkskrant heeft men zich de wijn met kerst goed laten smaken, zo blijkt vandaag bij het openslaan ervan. De krant gaat terug naar de vorige rechtszaak die tegen het Vrije Woord Geert Wilders werd aangespannen en de proceskosten die de blonde PVV-leider daarin maakte. Hoewel die zaak al in 2011 werd afgerond in het voordeel van Wilders, zou hij vorig jaar nog gemaakte kosten hebben gedeclareerd bij het presidium. Dat kwam op een totaal 'van tussen 500- en 600 duizend euro', aldus de Volkskrant, die beweert dit bevestigd te hebben gekregen bij het presidium van de Tweede Kamer. Nu zou dat inderdaad kwalijk zijn als het waar is. Tonnen voor een belachelijk rechtszaakje betalen is een volstrekte verkwisting van publieke middelen. Jammer genoeg voor de Volkskrant liggen de meeste details rondom de financiering van het Wilders-proces allang op tafel, en die wijzen helemaal niet in de richting van een constructie waarbij de Tweede Kamer een groot deel van de kosten voor zijn rekening neemt. Allereerst heeft de Amerikaanse ideoloog Daniel Pipes zo'n 125 duizend euro afgetikt en dat bedrag is verdubbeld door verzekeraar DAS (kerncitaat uit NRC). Hoe dat kon? Wilders had een polis voor zijn rechtsbijstandverzekering die nog in de jaren '80 was opgemaakt. Die dekte ook strafzaken. Nu zou zoiets niet meer denkbaar zijn. Officieel dekte die verzekering alle kosten, maar Wilders vond dat wat gortig en heeft het geld bijgelegd dat hij al toegezegd had gekregen uit de Verenigde Staten. Wat wel klopt van het verhaal van de Volkskrant, is het gedeelte over de rommelige boekhouding van Moszkowicz en de mondelinge afspraken. Dat had de kosten lelijk kunnen opdrijven, mocht Wilders veroordeeld zijn en in hoger beroep gegaan (quod non). Moszkowicz beweerde achteraf namelijk dat dit - vooraf afgesproken - bedrag alleen voor de eerste aanleg gold, en niet voor een eventueel vervolg. Zo ver kwam het niet, dus beweren dat deze rechtszaak de belastingbetaler vijf tot zes ton zou hebben gekost, slaat nergens op. De Volkskrant had dit prima kunnen checken door bijvoorbeeld de broers Anker te vragen wat zo'n rechtszaak in totaal ongeveer schuift. In plaats daarvan zet ze op basis van anonieme bronnen Wilders neer als iemand die onverantwoord omgaat met belastinggeld. Da's een laffe backstabbers-streek en brengt toch de zure smaak van martelhoax in het geheugen - eveneens een productie van de gewaardeerd parlementair verslaggever Jan Hoedeman. TOEVAL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |