abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148007371
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Volkskrant :') niet gelezen.
Hou jij het maar bij schreeuwerige koeienletters knul.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_148007398
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Klopt. PVV'ers zijn vaak dom. Mensen die klagen op de PVV zijn meestal nog vele malen dommer.
Ik vraag me af waar jij dit op baseert. Deze ervaring deel ik totaal niet. :o
pi_148007605
Ach, indien zij de kans krijgt, neemt de Volkskrant de PVV te grazen.

Net zoals de Telegraaf zich geen twee keer bedenkt wanneer zij de PvdA kan beschimpen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148007625
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Klopt. PVV'ers zijn vaak dom. Mensen die klagen op de PVV zijn meestal nog vele malen dommer.
Klagen op?
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:15:40 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148007660
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, indien zij de kans krijgt, neemt de Volkskrant de PVV te grazen.

Net zoals de Telegraaf zich geen twee keer bedenkt wanneer zij de PvdA kan beschimpen.
Correct, daarom zeg ik ook altijd dat ze elkaar qua journalistiek niet veel ontlopen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148007821
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Correct, daarom zeg ik ook altijd dat ze elkaar qua journalistiek niet veel ontlopen
Natuurlijk vind jij dat, Piet.
pi_148007931
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat is er precies 'propaganda' aan het artikel in de Volkskrant dan? Het enige wat ik lees is een verhaal dat van alle mogelijke kanten belicht wordt.
Op basis van anonieme bronnen wordt dit gepresenteerd als feit, zie de kop alleen al. http://www.volkskrant.nl/(...)-bij-kamer~a3818374/
pi_148007964
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En weer speel je op de man.
Voor iemand die claimt zo tegen facisme te zijn maak je nogal gebruik van hun methodieken.
Het zijn geen ad-hominems, in tegenstelling tot al jouw reacties op mij, overigens.
pi_148008212
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef waxxx het volgende:

[..]

Op basis van anonieme bronnen wordt dit gepresenteerd als feit, zie de kop alleen al. http://www.volkskrant.nl/(...)-bij-kamer~a3818374/
In verhalen over de politiek is het soms noodzakelijk om anonieme bronnen te gebruiken.
pi_148008236
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:22 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Het zijn geen ad-hominems, in tegenstelling tot al jouw reacties op mij, overigens.
Het is natuurlijk ook hilarisch dat Piet, of all people, klaagt over op de man spelen.
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:30:18 #136
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148008353
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook hilarisch dat Piet, of all people, klaagt over op de man spelen.
Tja, je zegt niet dat het niet klopt, je zegt enkel dat het grappig is dat ik wat van zeg.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148008781
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:40 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel makkelijk hoe PVV-stemmers weggezet worden als racisten en xenofoben (vooral door Lord_Vetinari).

Waarom stemmen veel mensen dan niet op de fatsoenlijke partijen? Mensen zijn het er gewoon mee oneens dat er hele wijken zijn ontstaan waar nauwelijks autochtone Nederlanders wonen. Mensen zijn het ermee oneens dat er dagelijks nog vele niet-westerse immigranten bijkomen. Veel Nederlanders zijn de huidige gang van zaken zat en stemmen als protest op Wilders.

Daarnaast houden veel mensen zich helemaal niet zo bezig met de politiek. Niet alles dat Wilders zegt kom dan ook aan bij het publiek.

Mochten PVV-stemmers allemaal racisten zijn. Dan zijn er dus één à twee miljoen xenofoben/racisten in Nederland. En dan hebben we de racisten en xenofoben onder de allochtonen niet eens meegeteld.

Opvallend trouwens hoe xenofoben en racisten op één hoop gegooid worden. Het zijn duidelijk twee aparte dingen.
Ja, het is xenofobisch en racistisch als je wil dat er in sommige wijken nog autochtone Nederlanders overblijven.
Grenzen bestaan niet, de wereld is van ons allemaal *O*
pi_148009039
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Daarnaast is FN heel erg anti-Israël.
En wat is daar mis mee?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:00:47 #139
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_148009455
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:40 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel makkelijk hoe PVV-stemmers weggezet worden als racisten en xenofoben (vooral door Lord_Vetinari).

Waarom stemmen veel mensen dan niet op de fatsoenlijke partijen? Mensen zijn het er gewoon mee oneens dat er hele wijken zijn ontstaan waar nauwelijks autochtone Nederlanders wonen. Mensen zijn het ermee oneens dat er dagelijks nog vele niet-westerse immigranten bijkomen. Veel Nederlanders zijn de huidige gang van zaken zat en stemmen als protest op Wilders.

Daarnaast houden veel mensen zich helemaal niet zo bezig met de politiek. Niet alles dat Wilders zegt kom dan ook aan bij het publiek.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt dat 'andere punten' er dus helemaal niks mee te maken hebben, maar dat het pure xenofobie is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_148009513
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt dat 'andere punten' er dus helemaal niks mee te maken hebben, maar dat het pure xenofobie is.
Het punt van de multiculturele samenleving is het belangrijkst. Daar laat de PVV zich meer dan elke andere partij over uit.

Kritiek hebben op multiculturalisme is natuurlijk xenofobie. Domme linkspraat van je.
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:06:25 #141
66444 Lord_Vetinari
pi_148009637
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het punt van de multiculturele samenleving is het belangrijkst. Daar laat de PVV zich meer dan elke andere partij over uit.

Kritiek hebben op multiculturalisme is natuurlijk xenofobie. Domme linkspraat van je.
Nee, het gaat alleen over moslims. Over geimporteerde Amerikanen of Belgen hoor je ze niet. Niks multiculturele samenleving, pure xenofobie t.o.v. Moslims.
pi_148009683
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, het gaat alleen over moslims. Over geimporteerde Amerikanen of Belgen hoor je ze niet. Niks multiculturele samenleving, pure xenofobie t.o.v. Moslims.
Het gaat vooral over moslims. Niet alleen. Ben je het polenmeldpunt of de discussie over Zwarte Piet vergeten?
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:09:15 #143
66444 Lord_Vetinari
pi_148009739
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het gaat vooral over moslims. Niet alleen. Ben je het polenmeldpunt of de discussie over Zwarte Piet vergeten?
Goed, pure xenofobie t.o.v. Mensen die niet roomblank en westers zijn, dan. Wat Zwarte Piet met multiculturele samenleving te maken heeft, ontgaat me even.
pi_148009914
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Goed, pure xenofobie t.o.v. Mensen die niet roomblank en westers zijn, dan. Wat Zwarte Piet met multiculturele samenleving te maken heeft, ontgaat me even.
Zonder een grote groep mensen met Afrikaans bloed (vooral Surinamers) was deze hele discussie over de huidskleur van dit fantasiefiguur nooit zo opgelaaid.

Dat mensen PVV stemmen heeft ook met de andere politieke partijen en de tegenstanders van Wilders te maken. De negatieve reacties van andere partijen levert Wilders weer publiciteit en sympathie op. En de tegenstanders die dit proces tegen Wilders wilden hebben ook een aandeel in de populariteit van Wilders.
pi_148010124
Domme lui die van de PVV, gaan ze geld inzamelen terwijl ze niet eens proberen de rekening bij de kamer neer te leggen.
pi_148026927
quote:
Volkskrant hoaxt erop los om Wilders te beschadigen

Bij de Volkskrant heeft men zich de wijn met kerst goed laten smaken, zo blijkt vandaag bij het openslaan ervan. De krant gaat terug naar de vorige rechtszaak die tegen het Vrije Woord Geert Wilders werd aangespannen en de proceskosten die de blonde PVV-leider daarin maakte. Hoewel die zaak al in 2011 werd afgerond in het voordeel van Wilders, zou hij vorig jaar nog gemaakte kosten hebben gedeclareerd bij het presidium. Dat kwam op een totaal 'van tussen 500- en 600 duizend euro', aldus de Volkskrant, die beweert dit bevestigd te hebben gekregen bij het presidium van de Tweede Kamer. Nu zou dat inderdaad kwalijk zijn als het waar is. Tonnen voor een belachelijk rechtszaakje betalen is een volstrekte verkwisting van publieke middelen. Jammer genoeg voor de Volkskrant liggen de meeste details rondom de financiering van het Wilders-proces allang op tafel, en die wijzen helemaal niet in de richting van een constructie waarbij de Tweede Kamer een groot deel van de kosten voor zijn rekening neemt. Allereerst heeft de Amerikaanse ideoloog Daniel Pipes zo'n 125 duizend euro afgetikt en dat bedrag is verdubbeld door verzekeraar DAS (kerncitaat uit NRC). Hoe dat kon? Wilders had een polis voor zijn rechtsbijstandverzekering die nog in de jaren '80 was opgemaakt. Die dekte ook strafzaken. Nu zou zoiets niet meer denkbaar zijn. Officieel dekte die verzekering alle kosten, maar Wilders vond dat wat gortig en heeft het geld bijgelegd dat hij al toegezegd had gekregen uit de Verenigde Staten. Wat wel klopt van het verhaal van de Volkskrant, is het gedeelte over de rommelige boekhouding van Moszkowicz en de mondelinge afspraken. Dat had de kosten lelijk kunnen opdrijven, mocht Wilders veroordeeld zijn en in hoger beroep gegaan (quod non). Moszkowicz beweerde achteraf namelijk dat dit - vooraf afgesproken - bedrag alleen voor de eerste aanleg gold, en niet voor een eventueel vervolg. Zo ver kwam het niet, dus beweren dat deze rechtszaak de belastingbetaler vijf tot zes ton zou hebben gekost, slaat nergens op. De Volkskrant had dit prima kunnen checken door bijvoorbeeld de broers Anker te vragen wat zo'n rechtszaak in totaal ongeveer schuift. In plaats daarvan zet ze op basis van anonieme bronnen Wilders neer als iemand die onverantwoord omgaat met belastinggeld. Da's een laffe backstabbers-streek en brengt toch de zure smaak van martelhoax in het geheugen - eveneens een productie van de gewaardeerd parlementair verslaggever Jan Hoedeman. TOEVAL?
http://daskapital.nl/2014/12/volkskrant_hoaxt_erop_los_om_w.html
pi_148027153
Daskapital :')
pi_148027184
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
Daskapital :')
Volkskrant :')
pi_148027243
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Volkskrant :')
Beter dan Geenstijl-diarree.
pi_148027250
Om het nog ingewikkelder te maken. Daskapital beweert dat het verhaal van de Volkskrant niet klopt. Ze citeren het NRC. Terwijl het NRC weer niet weet waar een ton van betalende burgers gebleven is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')