abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147997637
quote:
PVV-leider Geert Wilders heeft geprobeerd zijn advocaatkosten, een bedrag van tussen 500- en 600 duizend euro, vergoed te krijgen van de Tweede Kamer.

Dat meldt de Volkskrant zaterdag.

Volgens betrokkenen ging het om een rekening van Bram Moszkowicz voor het proces in 2010 en 2011 waarin Wilders werd beschuldigd van onder meer haatzaaien.

De claim is echter vorige jaar na felle discussies achter gesloten deuren afgewezen door het bestuur van de Kamer, het presidium, zo meldt de krant. Het presidium beoordeelde de advocaatkosten als privékosten.

Ook vonden ze de declaratie niet erg concreet, omdat deze niet was uitgesplitst naar kosten per dag. Het bedrag zou niet zijn onderbouwd.

Wilders stelde dat hij terechtstond wegens het uiten van zijn mening als Kamerlid en vond dus dat de kamer moest betalen.

http://www.nu.nl/politiek(...)ljoen-bij-kamer.html
Ook een mooi kijkje in het salaris van Moszkowicz. Moszkowicz die ondanks al zijn inkomsten (advocatuur, tv-werk) allemaal schulden blijkt te hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Specularium op 27-12-2014 10:37:24 ]
pi_147997669
Huh, ik dacht dat de kosten sowieso vergoed werden wanneer je wint??
pi_147997764
quote:
Op zaterdag 27 december 2014 04:23 schreef LelijKnap het volgende:
Huh, ik dacht dat de kosten sowieso vergoed werden wanneer je wint??
Nee, da's forfaitair. Niet de werkelijke kosten.
pi_147997773
Mja idd, hij heeft die zaak gewonnen dus ik begrijp sowieso niet waarom dit nu aangehaald wordt??
Daarnaast is het ook erg vreemd dat hij als politicus al dan niet voor eventuele kosten zou komen te staan terwijl die smerige pedo Demmink dat soort kosten jarenlang vergoed heeft gekregen terwijl hij daar juist helemáál geen recht op had, iets zegt me dan ook dat dit gewoon de zoveelste streek is om Wilders dwars te liggen :( .
pi_147998157
Waarom komt dit in het nieuws??????

Linkse media die onze Geertje niet aanbidden. Bah.
  zaterdag 27 december 2014 @ 06:28:05 #6
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147998258
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 04:35 schreef Garfield1985 het volgende:
Mja idd, hij heeft die zaak gewonnen dus ik begrijp sowieso niet waarom dit nu aangehaald wordt??
Daarnaast is het ook erg vreemd dat hij als politicus al dan niet voor eventuele kosten zou komen te staan terwijl die smerige pedo Demmink dat soort kosten jarenlang vergoed heeft gekregen terwijl hij daar juist helemáál geen recht op had, iets zegt me dan ook dat dit gewoon de zoveelste streek is om Wilders dwars te liggen :( .
Als pipo Moszkowicz nog niet eens een fatsoenlijke rekening kan indienen maar slechts een totaalbedrag op papier plempt, lijkt het me volledig terecht dat er geen cent betaald wordt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147998349
Racistische Geertje die dacht samen met de advocaat van de duivel de belastingbetaler op te lichten ..... :')
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_147998419
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 04:18 schreef luxerobots het volgende:

Ook een mooi kijkje in het salaris van Moszkowicz. Moszkowicz die ondanks al zijn inkomsten (advocatuur, tv-werk) allemaal schulden blijkt te hebben.
Los van dat is interessanter om te zien hoe gemakkelijk Wilders probeert allerlei kosten op grond van het feit dat hij kamerlid is te declareren terwijl het niets te maken heeft met zijn functie als kamerlid maar meer als privé persoon.

En dat Bram Moszkowicz schulden blijkt te hebben vind ik niet zo verbazend getuige zijn manier van gedragingen = de grote advocaat uithangen voor de buitenwereld en overal in het duurste van het duurste zich ophouden.

Dat wreekt zich dus nu.
  zaterdag 27 december 2014 @ 07:22:40 #9
225540 Pugg
Friends forever
pi_147998429
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 07:02 schreef Old_Pal het volgende:
Racistische Geertje die dacht samen met de advocaat van de duivel de belastingbetaler op te lichten ..... :')
_O_ _O_ _O_
pi_147998448
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 07:02 schreef Old_Pal het volgende:
Jezelf zand in de ogen laten strooien :')
pi_147998467
Terecht dat het is afgewezen, maar het is wel non-nieuws natuurlijk.
  zaterdag 27 december 2014 @ 08:03:57 #12
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_147998604
Als iedere politici zijn eigen advocaat kosten zou moeten betalen omdat men iets roept dan zouden ze zo kapot gemaakt kunnen worden door allerlei groeperingen die ze kapot gaan produceren.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_147998613
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 08:03 schreef -Kadesh- het volgende:
Als iedere politici zijn eigen advocaat kosten zou moeten betalen omdat men iets roept dan zouden ze zo kapot gemaakt kunnen worden door allerlei groeperingen die ze kapot gaan produceren.
Kapot produceren ja?
  zaterdag 27 december 2014 @ 08:06:51 #14
276646 -Kadesh-
pi_147998621
Ja
pi_147998658
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 08:06 schreef -Kadesh- het volgende:
Jax
Nemen ze dan met die advocaten muziek op om te produceren?

Ik hoop toch dat ze gaan procederen dat is hun vakgebied.
  zaterdag 27 december 2014 @ 08:20:01 #16
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_147998670
De wereld is te klein als er in Brussel een paar koppen koffie te veel gedeclareerd worden, maar dit moet natuurlijk gewoon door de belastingbetaler worden vergoed. Ik denk dat de staat al aardig wat bijdraagt met de beveiligingskosten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_147998676
Sowieso Bram als advocaat nemen :')
pi_147998707
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 08:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sowieso Bram als advocaat nemen :')
idd als advocaten vergoed worden dan alleen dezelfde pro deo advocaten waar mensen met weinig inkomsten gebruik van maken.
pi_147998928
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 04:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat denk je van zijn nu vanwege het terugvallen van zijn inkomsten ex-vriendin ;)
Die golddigger heeft zowel zijn klabanus als zijn bankrekening leeggezogen :P
  zaterdag 27 december 2014 @ 09:08:45 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147999029
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 06:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom komt dit in het nieuws??????

Linkse media die onze Geertje niet aanbidden. Bah.
Tja het toont alleen aan dat Wilders een echte politicus is die net als een linkse of rechtse politicus vooral aan de eigen portemonnee denkt. Zie derhalve ook geen nieuwswaarde verder in dit bericht.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 27 december 2014 @ 09:15:52 #21
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147999096
quote:
@Martinbosma_pvv: Onzin in Volkskrant. De rekening van Moszkowicz: nooit ingediend bij de Kamer. Nooit besproken in Presidium.

Had ik die krant ook gemeld.

Alle bronnen liegen, de rest is gek! En de slaafse volgelingen slikken het vast als zoete koek.
pi_147999450
Op zich is het een steengoede advocaat, jammer dat ie nu niet zuiver op de graad blijkt te zijn. Je vraagt je af waarom iemand met zulke talenten zo afglijdt.
Misschien kwam ie té 'rechtvaardig' en als een goed mens over, dat is soms een waarschuwing. Heb je ook met Henk Krol.
  zaterdag 27 december 2014 @ 09:54:06 #23
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147999590
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 09:44 schreef Loekie1 het volgende:
Op zich is het een steengoede advocaat, jammer dat ie nu niet zuiver op de graad blijkt te zijn. Je vraagt je af waarom iemand met zulke talenten zo afglijdt.
Misschien kwam ie té 'rechtvaardig' en als een goed mens over, dat is soms een waarschuwing. Heb je ook met Henk Krol.
Graat
pi_147999649
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 09:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja het toont alleen aan dat Wilders een echte politicus is die net als een linkse of rechtse politicus vooral aan de eigen portemonnee denkt. Zie derhalve ook geen nieuwswaarde verder in dit bericht.
Ik ben géén politicus, maar ik zou dergelijke kosten ook ergens proberen te claimen. Het is immers niet aan mij te wijten dat ik ze moet maken, maar aan anderen.

Ben ik nu een slecht mens?
pi_147999650
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 09:15 schreef Szura het volgende:

[..]

Alle bronnen liegen, de rest is gek! En de slaafse volgelingen slikken het vast als zoete koek.
Ik weet niet hoeveel bronnen de Volkskrant heeft. Vooralsnog is het een beetje 'he said, she said'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147999655
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 09:44 schreef Loekie1 het volgende:
Heeft Bram wel meer dan een zaak gewonnen dan :')
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 27 december 2014 @ 09:59:23 #27
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147999671
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 09:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel bronnen de Volkskrant heeft. Vooralsnog is het een beetje 'he said, she said'.
http://www.volkskrant.nl/(...)-bij-kamer~a3818374/
quote:
Een lid van het presidium over de rekening die Wilders vergoed wilde hebben: 'Ik zag die rekening en dacht: zo zo, die man weet van declareren. Er waren geen onderliggende stukken. Het ging om een bedrag van tussen de vijf en zes ton.' Drie andere presidiumleden bevestigen de gang van zaken. Moszkowicz was niet bereikbaar voor commentaar, ook niet via zijn advocaat
.
pi_147999726
Het was toneelspel en het ging hem alleen om het geld.
Fraai toneelspel, dat wel.
Een ander voorbeeld is die Hamza Belhadj, die voor AT5 een toneelstukje opvoerde hoe hij een overvaller had overmeesterd. Hij werd nog net niet de Amsterdammer van het jaar.
pi_147999798
quote:
Dan hebben we dus één lid van het presidium dat beweert dat het wel zo is en één lid dat beweert dat het niet zo is.
Overigens wordt de claim van Bosma in de Volkskrant geciteerd als 'Ik kan me dat niet herinneren'. Dat is wel zo'n typisch juristenverweer waar ik gelijk m'n vraagtekens bij heb. :P
pi_147999799
Waarheid zal wel ergens in het midden liggen

http://daskapital.nl/2014/12/volkskrant_hoaxt_erop_los_om_w.html
Hell To The Liars
  zaterdag 27 december 2014 @ 10:11:03 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147999896
Nou gooi die bonnetjes maar online dan VK :P
  zaterdag 27 december 2014 @ 10:12:11 #32
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_147999921
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 december 2014 08:56 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:

[..]
... als zijn bankrekening leeggezogen :P
Zou een goede advocaat niet zijn overkomen. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_148000032
Ik vraag me af of je met een uurloon van 500 euro per uur überhaupt wel aan de 500.000 kan komen. Dat zou betekenen dat meneer Moszkowicz 1000 uur aan werk er in heeft gestoken. Niemand die dat geloofd :')
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
  zaterdag 27 december 2014 @ 10:19:50 #34
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_148000053
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 09:57 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik ben géén politicus, maar ik zou dergelijke kosten ook ergens proberen te claimen. Het is immers niet aan mij te wijten dat ik ze moet maken, maar aan anderen.

Ben ik nu een slecht mens?
Wilders is een slim en sluw politicus die de gevolgen zeker voorzien heeft van zijn handelen en uitspraken. En zo niet dan toch zeer dom. De rekening daarvan vervolgens proberen neer te leggen bij de belastingbetaler is denk ik dan nogal dubieus. Maar een politicus zeker waardig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 27-12-2014 10:26:07 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_148000111
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 10:18 schreef Bomzor het volgende:
Ik vraag me af of je met een uurloon van 500 euro per uur überhaupt wel aan de 500.000 kan komen. Dat zou betekenen dat meneer Moszkowicz 1000 uur aan werk er in heeft gestoken. Niemand die dat geloofd :')
Hij zal ongetwijfeld niet in z'n eentje aan zo'n zaak werken.
pi_148000190
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 10:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij zal ongetwijfeld niet in z'n eentje aan zo'n zaak werken.
Dan lijkt het me nog steeds sterk dat ze aan zo'n bedrag komen.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_148000256
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 10:25 schreef Bomzor het volgende:

[..]

Dan lijkt het me nog steeds sterk dat ze aan zo'n bedrag komen.
Dat mag je sterk lijken.
Advocatenkosten lopen altijd vrij snel op in ieder geval. Nou is het administratieve werk sowieso niet het sterke punt gebleken van de heer Moszkowicz, dus een duidelijke gespecificeerde rekening hoeven we niet te verwachten.
pi_148000346
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 10:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat mag je sterk lijken.
Advocatenkosten lopen altijd vrij snel op in ieder geval. Nou is het administratieve werk sowieso niet het sterke punt gebleken van de heer Moszkowicz, dus een duidelijke gespecificeerde rekening hoeven we niet te verwachten.
Een half miljoen is zelfs voor een dure advocaat vrij veel uren, uitgaande van 500 per uur, kom je dan op 1000 manuur of wel 25 weken, kortom dit bedrag lijkt me verre van reeel zeker omdat in zo een zaak vooral de tijd zal gaan zitten in het pleidooi en niet zoveel in het research.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 27 december 2014 @ 10:35:03 #39
276646 -Kadesh-
pi_148000408
Oh nu zie ik het, Volkskrant. :')
pi_148000470
Wilders bekritiseerde de naheffing die NL aan de EU moest afdragen.
Behalve de denkwijze over de Islam heeft de heer Wilders heel veel punten die ik wel steun.
Ben ik dan een racist als ik op de PVV ga stemmen?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_148000476
desinformatie, maakt niet uit of ie geclaimd heeft of niet, de smet blijft hangen.
ga lekker vvd stemmen, kost je wel miljarden maar het is je blijkbaar wel waard :)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zaterdag 27 december 2014 @ 10:42:18 #42
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_148000556
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 10:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Behalve de denkwijze over de Islam heeft de heer Wilders heel veel punten die ik wel steun.
In ieder geval een xenofoob, aangezien dat nadrukkelijk Wilders hoofdpunt is, zijn andere punten daaraan ondergeschikt zijn en er genoeg andere, fatsoenlijke, manieren zijn om die punten die jou wel aanspreken, te ondersteunen.

Al die mensen die zeggen geen xenofoob te zijn, maar Wilders te steunen voor zijn 'andere punten', veeg ik zonder meer op de hoop 'wel xenofoben', om precies dezelfde reden en die verwijs ik naar Wilders opstelling m.b.t. de AOW. Hetzelfde zal met al die andere punten gebeuren. Het zijn lokkertjes, alleen bedoeld om mensen binnen te halen, maar op geen enkele manier bedoeld om ooit uitgevoerd te worden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_148000950
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 10:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

In ieder geval een xenofoob, aangezien dat nadrukkelijk Wilders hoofdpunt is, zijn andere punten daaraan ondergeschikt zijn en er genoeg andere, fatsoenlijke, manieren zijn om die punten die jou wel aanspreken, te ondersteunen.

Al die mensen die zeggen geen xenofoob te zijn, maar Wilders te steunen voor zijn 'andere punten', veeg ik zonder meer op de hoop 'wel xenofoben', om precies dezelfde reden en die verwijs ik naar Wilders opstelling m.b.t. de AOW. Hetzelfde zal met al die andere punten gebeuren. Het zijn lokkertjes, alleen bedoeld om mensen binnen te halen, maar op geen enkele manier bedoeld om ooit uitgevoerd te worden.
Wil jij beweren dat de burgers die op Wilders stemmen allemaal racisten/xenofoben(Polenmeldpunt) zijn en/of Islamofoben?
Zo ja, dit bevestigt dat NL niet incidenteel racistisch(xenofobisch) is.
Dit bevestigt mede de uitspraken van de Turkse minister over racisme in NL!
99% van de comments op dit nieuwsbericht van de Turkse minister in de NL media werd ontkend door de reauguurders zoals jij en ik, wat maakt, dat het woord 'hypocriet' niet genoeg is en wij een nieuwe woord moeten uitvinden die zoiets moet kunnen definiëren.Of weet jij een ander woord?

Of ben jij toch van mening dat burgers vanwege andere standpunten op Wilders stemmen?
(Vergeet Pim Fortuyn niet!
Als deze niet vermoord zou zijn was de kans heel groot dat hij minister-president zou zijn.)

[ Bericht 0% gewijzigd door W.H.I.S.T.L.E op 27-12-2014 12:38:19 ]
Ik ben geen robot.
  zaterdag 27 december 2014 @ 11:03:56 #44
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_148001066
Zo hé, daar kun je veel bejaarden van in de douche stoppen.
pi_148001093
Waarom declareert hij die kosten? Hij heeft dat geld volgens Brinkman in koffers uit de USA gekregen. Waren dat soms leningen?

quote:
Volgens Brinkman krijgt Wilders tonnen aan donaties uit Amerika. Toen de ex-PVV’er Wilders vroeg waar het geld voor werd gebruikt, antwoordde hij ‘waar dacht je dat ik Moszkowicz van kon betalen?’
http://www.elsevier.nl/Ne(...)ash-ELSEVIER343795W/
pi_148001095
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zo hé, daar kun je veel bejaarden van in de douche stoppen.
Vertel dat maar aan de aanklagers.
Ik ben geen robot.
pi_148001120
Hoop PVV-huilies hier.

:D
  zaterdag 27 december 2014 @ 11:05:58 #48
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_148001126
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Vertel dat maar aan de aanklagers.
Waarom? Die hebben vrijwel niets te maken met dat half miljoen.
pi_148001491
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 04:35 schreef Garfield1985 het volgende:
Dit komt van de Volkertkrant die altijd een hetze voert als er verkiezingen aankomen. Vooral in de laatste 4 weken voor de verkiezingen gaat ze samen met de publieke omroepen helemaal los en gaan ze een enorme anti PVV show opvoeren in combinatie met een pro PVDA show. Op 18 maart zijn de provinciale verkiezingen en let maar op vanaf begin februari gaan we overspoeld worden met dit soort berichtgeving. Ondanks dat het inmiddels een leven heeft gekost (Fortuyn) gaat het demoniseren gewoon door.
De bange linkse elite is zo voorspelbaar.
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_148001523
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom? Die hebben vrijwel niets te maken met dat half miljoen.
Haha, wie heeft Wilders dan aangeklaagd, zodat Wilders kosten moest maken om zich te verdedigen.
Alsof dit niet genoeg was heeft hij de rechtszaak nog eens gewonnen.
Ik begrijp niet waarom Wilders de kosten zelf moest betalen, aangezien hij de rechtszaak heeft gewonnen.
Ik denk ook dat de heer Moszkowicz hierom(omdat hij Wilders ging verdedigen) zwaar benadeeld is in zijn leven , zodat hij nu financiële problemen heeft.
Ik ben geen robot.
pi_148001627
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoop PVV-huilies hier.

Deze bijdragende informatieve reactie heeft mij de ogen geopend.Dank je wel Guido.Ik zou bijna op de PVV gaan stemmen, gelukkig heb jij mij wakker gemaakt. Moge Allah Wilders straffen!
Ik ben geen robot.
pi_148001772
Als een partij met fluwelen handschoenen wordt behandeld door de media is het de PVV wel.

In ieder land zou een dergelijke fascistische partij hevige kritiek te verduren hebben.
pi_148001922
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als een partij met fluwelen handschoenen wordt behandeld door de media is het de PVV wel.
Je bent in de war. Je haalt de moskee partij PVDA en de PVV door elkaar.
pi_148002008
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:33 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Je bent in de war. Je haalt de moskee partij PVDA en de PVV door elkaar.
Nee, de PVV wordt zeer mild behandeld als je bekijkt wat voor extremistische uitspraken er gedaan worden.
pi_148002239
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:28 schreef Kosmoproleet het volgende:

In ieder land zou een dergelijke fascistische partij hevige kritiek te verduren hebben.
De PVV wordt alleen maar onderuit gehaald door de media en wordt beschilderd als een racistische partij.
Zelfs een burger zoals de heer Moszkowicz, die gewoon zijn werk deed is onderuit gehaald , alleen omdat deze de PVV heeft proberen te beschermen. Zelfs iemand als de heer Moszkowicz, waarvan we dachten dat deze man heer en meester was in zijn vakgebied.

Advies aan de burgers is om de overige standpunten(behalve die over de Islam) van de PVV te bestuderen en te gaan kijken of er ook andere partijen zijn die deze vertegenwoordigen.Zo ja, stem dan op deze andere partij. Zo niet, beschilder burgers niet die op de PVV stemmen als racisten o.i.d.
Ik ben geen robot.
pi_148002251
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:04 schreef Ceberut het volgende:
Waarom declareert hij die kosten? Hij heeft dat geld volgens Brinkman in koffers uit de USA gekregen. Waren dat soms leningen?

[..]

http://www.elsevier.nl/Ne(...)ash-ELSEVIER343795W/
pi_148002415
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 08:03 schreef -Kadesh- het volgende:
De basisschool was moeilijk hè?
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_148002520
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee, de PVV wordt zeer mild behandeld als je bekijkt wat voor extremistische uitspraken er gedaan worden.
Extremistisch zijn de partijen, journalisten en andere muppets die geen andere mening dulden. Het extremisme van de politiek correcten en de multiculturelen kent geen grenzen. Ze duwen ons de massa-immigratie en daarmee dus ook de bekende horror-religie door de strot zonder referendum. En ieder die kritiek durft te uiten wordt geïntimideerd dmv demonisering en strafrechterlijke vervolging. Het probleem van het multicultureel extremisme is dat zo'n beetje alles beslist wordt door de elite en dat de burger nergens zeggenschap over heeft. En als je dan ziet dat partijen als de PVDA compleet geïnfiltreerd zijn door moskee besturen dan zou jij je toch even achter de oren moeten krabben en je afvragen waar nou het ware extremisme vandaan komt.
pi_148002532
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 10:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Alle PVV'ers stemmen voor de andere punten, maar wanneer Wilders vraagt hoeveel Marokkanen ze in Nederland willen scanderen ze wel allemaal "minder, minder minder".
pi_148002586
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Extremistisch zijn de partijen, journalisten en andere muppets die geen andere mening dulden. Het extremisme van de politiek correcten en de multiculturelen kent geen grenzen. Ze duwen ons de massa-immigratie en daarmee dus ook de bekende horror-religie door de strot zonder referendum. En ieder die kritiek durft te uiten wordt geïntimideerd dmv demonisering en strafrechterlijke vervolging. Het probleem van het multicultureel extremisme is dat zo'n beetje alles beslist wordt door de elite en dat de burger nergens zeggenschap over heeft. En als je dan ziet dat partijen als de PVDA compleet geïnfiltreerd zijn door moskee besturen dan zou je jij je toch even achter de oren moeten krabben en je afvragen waar nou het ware extremisme vandaan komt.
Zo, wat gebruik jij op de vroege ochtend?
pi_148002645
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zo, wat gebruik jij op de vroege ochtend?
In ieder geval geen simpele oneliners zoals jou. En vroege ochtend ?? Het is al 12:00.
pi_148002713
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:53 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

In ieder geval geen simpele oneliners zoals jou. En vroege ochtend ?? Het is al 12:00.
Ging er vanuit dat je verdovende middelen even tijd hadden gehad om in te werken.

Overigens kom je met niet meer dan een verzameling leuk verzonnen oneliners.
pi_148002795
Trouwens, als het niet de Kamer was die de rekening heeft betaald, wie dan wel?

De PVV had in 2013 officieel 100 euro aan inkomsten?

Toch weer die homohatende en drugshatende extreem-rechtse buitenlandse geldschieters?
pi_148002815
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ging er vanuit dat je verdovende middelen even tijd hadden gehad om in te werken.

Hij denkt zeker dat als hij heel vaak PvdA en moskeeën zegt dat het wel aan zal slaan. Heeft ie geleerd van Geert natuurlijk.
pi_148002849
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je hebt er blijkbaar ervaring mee. Maar ik ben eerlijk gezegd niet zo geïnteresseerd in jou drugprobleem. Kom nog maar eens terug als je het inhoudelijk aandurft.
Doei !
pi_148002895
quote:
18s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef TorroFernandes het volgende:

Alle PVV'ers stemmen voor de andere punten, maar wanneer Wilders vraagt hoeveel Marokkanen ze in Nederland willen scanderen ze wel allemaal "minder, minder minder".
Over hoeveel procent van de totale PVV stemmers hebben we het hierover. 0,0.. zoveel?
Ik vraag mij af op welke partij het gros van de gedetineerden stemt, als je het zo wil bekijken.
Heel veel burgers die niet op de PVV durven te stemmen,waaronder zelfs allochtonen omdat deze dan zich racist/gekwetst gaan voelen , omdat ze eigenlijk voor de overige standpunten willen stemmen.

Zonder overige standpunten zou de PVV , de CD gaan worden van vroeger. Dus helemaal niks voorstellen.
Ik ben geen robot.
pi_148002901
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Je hebt er blijkbaar ervaring mee. Maar ik ben eerlijk gezegd niet zo geïnteresseerd in jou drugprobleem. Kom nog maar eens terug als je het inhoudelijk aandurft.
Doei !
Het was meer dat je zo'n onsamenhangend verhaal hield dat ik daar de oorzaak zocht. Als je het meent dan zal je probleem nog wel wat dieper zitten -O-
pi_148003019
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Hij denkt zeker dat als hij heel vaak PvdA en moskeeën zegt dat het wel aan zal slaan. Heeft ie geleerd van Geert natuurlijk.
Je hebt blijkbaar een stukje nieuws gemist. De PVDA ronselt stemmen in moskeeën. In ruil krijgen de moskeebesturen invloed en mogen ze kandidaten op de kieslijsten zetten.

Filmpje:http://www.npo.nl/eenvandaag/20-12-2014/AT_2023871

[ Bericht 5% gewijzigd door Religieisfacisme op 27-12-2014 12:17:13 ]
pi_148003753
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar een stukje nieuws gemist. De PVDA ronselt stemmen in moskeeën. In ruil krijgen de moskeebesturen invloed en mogen ze kandidaten op de kieslijsten zetten.

En daarna huile huile doen over integratie.
Hoe krom ben je dan?
Ik ben geen robot.
  zaterdag 27 december 2014 @ 12:28:39 #70
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148003831
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

ja dus?, niet dat het iets te maken heeft met de declaratie van Wilders. Hij had ook op voorhand even kunnen checken of zijn proces declarabel was en niet met opgeheven handje om geld vragen voor een veel te dure advocaat.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_148004074
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Over hoeveel procent van de totale PVV stemmers hebben we het hierover. 0,0.. zoveel?
Ik vraag mij af op welke partij het gros van de gedetineerden stemt, als je het zo wil bekijken.
Heel veel burgers die niet op de PVV durven te stemmen,waaronder zelfs allochtonen omdat deze dan zich racist/gekwetst gaan voelen , omdat ze eigenlijk voor de overige standpunten willen stemmen.

Zonder overige standpunten zou de PVV , de CD gaan worden van vroeger. Dus helemaal niks voorstellen.
Overige standpunten zijn leuk, maar de basis van deze partij is gewoon xenofobie. Tenzij het vreemde Joods is natuurlijk. De partij heeft al meermaals aangetoond hoe inwisselbaar alle andere punten zijn, maar de stemmers blijven "voor de andere punten" natuurlijk.
pi_148004131
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:28 schreef Re het volgende:

[..]

ja dus?, niet dat het iets te maken heeft met de declaratie van Wilders. Hij had ook op voorhand even kunnen checken of zijn proces declarabel was en niet met opgeheven handje om geld vragen voor een veel te dure advocaat.
Dus wat ?? Ik reageerde op @Kosmoproleet die blijkbaar niet op de hoogte was van de ondemocratische praktijken van de PVDA en de moskeeën.
En ja hij had ook op voorhand kunnen checken. Maar declareren doe je normaal gesproken achteraf. Hij heeft gekeken of het kon en het kon niet, klaar. Voor de rest snap ik de ophef niet zo.

Vind je het trouwens niet vreemd dat men nu, een dikke 2 maanden voor de verkiezingen, ineens met dit komt ? Dit speelde zich in 2011 af

[ Bericht 4% gewijzigd door Religieisfacisme op 27-12-2014 12:43:25 ]
pi_148004152
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:35 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Overige standpunten zijn leuk, maar de basis van deze partij is gewoon xenofobie. Tenzij het vreemde Joods is natuurlijk. De partij heeft al meermaals aangetoond hoe inwisselbaar alle andere punten zijn, maar de stemmers blijven "voor de andere punten" natuurlijk.
Zie post 43
Ik ben geen robot.
pi_148004254
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Zie post 43
Mijn antwoord op jouw vraag is ja.
pi_148004404
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:40 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Mijn antwoord op jouw vraag is ja.
Dank je wel.
Ik ben geen robot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')