Deze bijdragende informatieve reactie heeft mij de ogen geopend.Dank je wel Guido.Ik zou bijna op de PVV gaan stemmen, gelukkig heb jij mij wakker gemaakt. Moge Allah Wilders straffen!quote:
Je bent in de war. Je haalt de moskee partij PVDA en de PVV door elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als een partij met fluwelen handschoenen wordt behandeld door de media is het de PVV wel.
Nee, de PVV wordt zeer mild behandeld als je bekijkt wat voor extremistische uitspraken er gedaan worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:33 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Je bent in de war. Je haalt de moskee partij PVDA en de PVV door elkaar.
De PVV wordt alleen maar onderuit gehaald door de media en wordt beschilderd als een racistische partij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als een partij met fluwelen handschoenen wordt behandeld door de media is het de PVV wel.
In ieder land zou een dergelijke fascistische partij hevige kritiek te verduren hebben.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:04 schreef Ceberut het volgende:
Waarom declareert hij die kosten? Hij heeft dat geld volgens Brinkman in koffers uit de USA gekregen. Waren dat soms leningen?
[..]
http://www.elsevier.nl/Ne(...)ash-ELSEVIER343795W/
De basisschool was moeilijk hè?quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:03 schreef -Kadesh- het volgende:
Als iedere politici zijn eigen advocaat kosten zou moeten betalen omdat men iets roept dan zouden ze zo kapot gemaakt kunnen worden door allerlei groeperingen die ze kapot gaan produceren.
Extremistisch zijn de partijen, journalisten en andere muppets die geen andere mening dulden. Het extremisme van de politiek correcten en de multiculturelen kent geen grenzen. Ze duwen ons de massa-immigratie en daarmee dus ook de bekende horror-religie door de strot zonder referendum. En ieder die kritiek durft te uiten wordt geïntimideerd dmv demonisering en strafrechterlijke vervolging. Het probleem van het multicultureel extremisme is dat zo'n beetje alles beslist wordt door de elite en dat de burger nergens zeggenschap over heeft. En als je dan ziet dat partijen als de PVDA compleet geïnfiltreerd zijn door moskee besturen dan zou jij je toch even achter de oren moeten krabben en je afvragen waar nou het ware extremisme vandaan komt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, de PVV wordt zeer mild behandeld als je bekijkt wat voor extremistische uitspraken er gedaan worden.
Alle PVV'ers stemmen voor de andere punten, maar wanneer Wilders vraagt hoeveel Marokkanen ze in Nederland willen scanderen ze wel allemaal "minder, minder minder".quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wilders bekritiseerde de naheffing die NL aan de EU moest afdragen.
Behalve de denkwijze over de Islam heeft de heer Wilders heel veel punten die ik wel steun.
Ben ik dan een racist als ik op de PVV ga stemmen?
Zo, wat gebruik jij op de vroege ochtend?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Extremistisch zijn de partijen, journalisten en andere muppets die geen andere mening dulden. Het extremisme van de politiek correcten en de multiculturelen kent geen grenzen. Ze duwen ons de massa-immigratie en daarmee dus ook de bekende horror-religie door de strot zonder referendum. En ieder die kritiek durft te uiten wordt geïntimideerd dmv demonisering en strafrechterlijke vervolging. Het probleem van het multicultureel extremisme is dat zo'n beetje alles beslist wordt door de elite en dat de burger nergens zeggenschap over heeft. En als je dan ziet dat partijen als de PVDA compleet geïnfiltreerd zijn door moskee besturen dan zou je jij je toch even achter de oren moeten krabben en je afvragen waar nou het ware extremisme vandaan komt.
In ieder geval geen simpele oneliners zoals jou. En vroege ochtend ?? Het is al 12:00.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo, wat gebruik jij op de vroege ochtend?
Ging er vanuit dat je verdovende middelen even tijd hadden gehad om in te werken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:53 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
In ieder geval geen simpele oneliners zoals jou. En vroege ochtend ?? Het is al 12:00.
Hij denkt zeker dat als hij heel vaak PvdA en moskeeën zegt dat het wel aan zal slaan. Heeft ie geleerd van Geert natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat je verdovende middelen even tijd hadden gehad om in te werken.
Overigens kom je met niet meer dan een verzameling leuk verzonnen oneliners.
Je hebt er blijkbaar ervaring mee. Maar ik ben eerlijk gezegd niet zo geïnteresseerd in jou drugprobleem. Kom nog maar eens terug als je het inhoudelijk aandurft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat je verdovende middelen even tijd hadden gehad om in te werken.
Overigens kom je met niet meer dan een verzameling leuk verzonnen oneliners.
Over hoeveel procent van de totale PVV stemmers hebben we het hierover. 0,0.. zoveel?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef TorroFernandes het volgende:
Alle PVV'ers stemmen voor de andere punten, maar wanneer Wilders vraagt hoeveel Marokkanen ze in Nederland willen scanderen ze wel allemaal "minder, minder minder".
Het was meer dat je zo'n onsamenhangend verhaal hield dat ik daar de oorzaak zocht. Als je het meent dan zal je probleem nog wel wat dieper zittenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Je hebt er blijkbaar ervaring mee. Maar ik ben eerlijk gezegd niet zo geïnteresseerd in jou drugprobleem. Kom nog maar eens terug als je het inhoudelijk aandurft.
Doei !
Je hebt blijkbaar een stukje nieuws gemist. De PVDA ronselt stemmen in moskeeën. In ruil krijgen de moskeebesturen invloed en mogen ze kandidaten op de kieslijsten zetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij denkt zeker dat als hij heel vaak PvdA en moskeeën zegt dat het wel aan zal slaan. Heeft ie geleerd van Geert natuurlijk.
En daarna huile huile doen over integratie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar een stukje nieuws gemist. De PVDA ronselt stemmen in moskeeën. In ruil krijgen de moskeebesturen invloed en mogen ze kandidaten op de kieslijsten zetten.
Filmpje:http://www.npo.nl/eenvandaag/20-12-2014/AT_2023871
ja dus?, niet dat het iets te maken heeft met de declaratie van Wilders. Hij had ook op voorhand even kunnen checken of zijn proces declarabel was en niet met opgeheven handje om geld vragen voor een veel te dure advocaat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar een stukje nieuws gemist. De PVDA ronselt stemmen in moskeeën. In ruil krijgen de moskeebesturen invloed en mogen ze kandidaten op de kieslijsten zetten.
Filmpje:http://www.npo.nl/eenvandaag/20-12-2014/AT_2023871
Overige standpunten zijn leuk, maar de basis van deze partij is gewoon xenofobie. Tenzij het vreemde Joods is natuurlijk. De partij heeft al meermaals aangetoond hoe inwisselbaar alle andere punten zijn, maar de stemmers blijven "voor de andere punten" natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Over hoeveel procent van de totale PVV stemmers hebben we het hierover. 0,0.. zoveel?
Ik vraag mij af op welke partij het gros van de gedetineerden stemt, als je het zo wil bekijken.
Heel veel burgers die niet op de PVV durven te stemmen,waaronder zelfs allochtonen omdat deze dan zich racist/gekwetst gaan voelen , omdat ze eigenlijk voor de overige standpunten willen stemmen.
Zonder overige standpunten zou de PVV , de CD gaan worden van vroeger. Dus helemaal niks voorstellen.
Dus wat ?? Ik reageerde op @Kosmoproleet die blijkbaar niet op de hoogte was van de ondemocratische praktijken van de PVDA en de moskeeën.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:28 schreef Re het volgende:
[..]
ja dus?, niet dat het iets te maken heeft met de declaratie van Wilders. Hij had ook op voorhand even kunnen checken of zijn proces declarabel was en niet met opgeheven handje om geld vragen voor een veel te dure advocaat.
Zie post 43quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:35 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Overige standpunten zijn leuk, maar de basis van deze partij is gewoon xenofobie. Tenzij het vreemde Joods is natuurlijk. De partij heeft al meermaals aangetoond hoe inwisselbaar alle andere punten zijn, maar de stemmers blijven "voor de andere punten" natuurlijk.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:40 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Mijn antwoord op jouw vraag is ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |