Ai, multitasken meid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2, zit niet veel verschil qua leeftijd tussen mijn kinderen.
quote:
Ow niet mijn lievelingsgeluid, dan taai ik afquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:56 schreef Koen66 het volgende:
met vlag en wimpel
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=115&reeks=
Ik heb er naast dit account nog twee. Monitor en T_Tquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
ik voel me een beetje sneu dat ik geen enkele kloon heb
Klopt, maar dat moest dan weer met andere dingen. En toen ze ouder waren en ik gamde, dan wilde zei het weer doen, schoot zo niet op.quote:
met vlag en wimpel
met vlag en wimpel
ah de Monitor die altijdquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb er naast dit account nog twee. Monitor en T_T
Ben jij ook monitor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb er naast dit account nog twee. Monitor en T_T
Als ze ouder worden krijg je weer wat meer tijd voor jezelf inderdaad. Natuurlijk ook al veel verschil als ze éénmaal naar school gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, maar dat moest dan weer met andere dingen. En toen ze ouder waren en ik gamde, dan wilde zei het weer doen, schoot zo niet op.
Ik speel de afgelopen weken voor het eerst een mmprog of hoe zo'n ding heet. Ik vind het geweldig.![]()
Ik kan eindelijk zeggen, maak zelf je boterham, zou ook wel tijd worden ook met hun leeftijd.![]()
Top die oudjes soms.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:58 schreef sig000 het volgende:
En dan de verjaardagen van ook de 100 kleinkinderen uit het hoofd weten.
Dat kan snelllllller. Wie zei dat ook al weer?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Val ik gelijk met mijn neus in de boter. Ik heb nooit records
Klopt. Alleen is Monitor een bot die automatisch post.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah de Monitor die altijdbij Essnhills zet
Op de lagere school moest ik dan mijn slaap inhalen, zover dat mogelijk was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ze ouder worden krijg je weer wat meer tijd voor jezelf inderdaad. Natuurlijk ook al veel verschil als ze éénmaal naar school gaan.
Andere tijden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben bij 2 gestopt. Gelukkig.
Slimme bot dusquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Alleen is Monitor een bot die automatisch post.
Geen ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat kan snelllllller. Wie zei dat ook al weer?
Valt tegen helaas. Had met iemand afgesproken eerste kerstdag maar dat ging helaas niet door en toen zat ik alleen thuis.quote:
Klopt, blij dat ik nu leef, na die 2 de pil gehad en later heb ik me laten steraliseren, beste beslissing ooit.quote:
Tja, ook huishouden enzo er nog bij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op de lagere school moest ik dan mijn slaap inhalen, zover dat mogelijk was.
Ja daar zijn wij nu met jou !!quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e kerstdag: drama, 2e kerstdag: erg geslaagd
Die 1e is minder dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e kerstdag: drama, 2e kerstdag: erg geslaagd
Ook nog en nog vele andere dingen. Iets met een bedrijf enz.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ook huishouden enzo er nog bij?
quote:
Ik wil zeggen schattig, maar het is grumpy cat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn1.theodysseyonline.com/files/2014/11/24/635524456958293951-259014469_comics-grumpy-cat-christmas-hat-516085[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Niet dusquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn1.theodysseyonline.com/files/2014/11/24/635524456958293951-259014469_comics-grumpy-cat-christmas-hat-516085[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Persoonlijk vind ik dat wel prettig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt tegen helaas. Had met iemand afgesproken eerste kerstdag maar dat ging helaas niet door en toen zat ik alleen thuis.
ja, een lang verhaal vol met oplopende spanning, puberende zoon, vrouw die zonder mij te vertellen meer meds slikt, en uiteindelijk een einde met een weglopende vrouw, die een uur later weer terugkwam en tot op heden het hele verhaal doodzweegquote:
Eerste kerstdag werd er voor me gekookt, vandaag niets bijzonder want er waren er 2 eindelijk weg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Eerste kerstdag aan mijn verplichten voldaan. De tweede heb ik geschrapt. Ben blij dat het voorbij is.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef chufi het volgende:
Ik deed niet aan Kerst maar al jaren niet ..
Ja weekend toch..quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef bondage het volgende:
Morgen gezellig naar ouders en broertje
Is ook helemaal niet mijn ding. Opgelegde gezelligheid en zoquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef chufi het volgende:
Ik deed niet aan Kerst maar al jaren niet ..
Kerst stress, blij dat het voorbij is, nu nog dat oud en nieuw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, een lang verhaal vol met oplopende spanning, puberende zoon, vrouw die zonder mij te vertellen meer meds slikt, en uiteindelijk een einde met een weglopende vrouw, die een uur later weer terugkwam en tot op heden het hele verhaal doodzweeg
Das minder leuk zeker deze dagenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, een lang verhaal vol met oplopende spanning, puberende zoon, vrouw die zonder mij te vertellen meer meds slikt, en uiteindelijk een einde met een weglopende vrouw, die een uur later weer terugkwam en tot op heden het hele verhaal doodzweeg
Ik ben maar aan het werk gegaan en 's avonds vroeg op bed. Had sowieso nog wat slaap in te halen. En nee, slaap kun je in principe niet inhalen, is echter wel lekker om ff lang te kunnen slapen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat wel prettig.
Kerstavond zet ik altijd mooie koormuziek op.
Ergens 1e kerstdag word ik dan weer wakker en geniet van alle rust om me heen dan.
Het kan wat uit de hand lopen op die familiebijeenkomsten, er komt nog een erg gevaarlijke dag aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wel. Werd om 8.00 uur vandaag wakker, had toen 6 uur geslapen. Om 11.00 uur ging ik weer naar bed en sliep nog eens 6 uur.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben maar aan het werk gegaan en 's avonds vroeg op bed. Had sowieso nog wat slaap in te halen. En nee, slaap kun je in principe niet inhalen, is echter wel lekker om ff lang te kunnen slapen.
Ah, had je het ook wel nodig blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wel. Werd om 8.00 uur vandaag wakker, had toen 6 uur geslapen. Om 11.00 uur ging ik weer naar bed en sliep nog eens 6 uur.
ze heeft al de pest aan kerst............ mja einde werd dus ingeluid door een emotionele maar domme opmerking van mij die dus niet goed viel. Hele geplande avonduitje naar Utrecht Light festival de mist inquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kerst stress, blij dat het voorbij is, nu nog dat oud en nieuw.![]()
Rot voor jullie in ieder geval.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is mooi. Die kop van die hond. Zo schuld bewust.
Nou, van teveel slapen word je ook zo suf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, had je het ook wel nodig blijkbaar.
Zoveel slapen is niet gezond.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, had je het ook wel nodig blijkbaar.
Daar hoef je inderdaad een Cesar Millan voor te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is mooi. Die kop van die hond. Zo schuld bewust.
alleen als ik ziek ben doe ik iets dergelijks nog wel eensquote:
Is een kerstbalquote:
Ha, stom beestquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Honden weten dat. Katten interesseert het allemaal geen moer
[ afbeelding ]
Hoe durven ze zijn nieuwe onderkomen te betreden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is bevestigd inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, van teveel slapen word je ook zo suf.
Maar je hebt iig iemand Koenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft al de pest aan kerst............ mja einde werd dus ingeluid door een emotionele maar domme opmerking van mij die dus niet goed viel. Hele geplande avonduitje naar Utrecht Light festival de mist in
maar 2e kerstdag reuze gezellig, en zaterdag en zondag moet ze werken![]()
Ik heb ook jaren de pest gehad aan kerst, dus herken het wel, dit jaar is het eindelijk wel een keer goed verlopen. Gewoon geen plannen gemaakt en per dag gekeken. En mijn tieners laten aanklooien, die wilde koken, dus ik heb me er niet mee bemoeid, alleen als ze wat vroegen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft al de pest aan kerst............ mja einde werd dus ingeluid door een emotionele maar domme opmerking van mij die dus niet goed viel. Hele geplande avonduitje naar Utrecht Light festival de mist in
maar 2e kerstdag reuze gezellig, en zaterdag en zondag moet ze werken![]()
Ja dan wel, net zolang tot het weer over is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen als ik ziek ben doe ik iets dergelijks nog wel eens
Echt he? Kattenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe durven ze zijn nieuwe onderkomen te betreden.
Klopt en blijven doorgaan. 2 rode katers hier die de boom iedere dag aanvallen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik droom wel altijd beter als ik een tweede keer slaap. Misschien omdat je dan lichter slaapt.quote:
Ik heb wel eens gehad dat een droom gewoon verder ging vanaf het punt waar ik was geblevenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik droom wel altijd beter als ik een tweede keer slaap. Misschien omdat je dan lichter slaapt.
Klopt. Mooi hoor, die katers hier kijken dan zo onschuldig, en dan smelt ik weer. En ja, de volgende keer dat ze dan de kans krijgen, vliegen er weer ballen uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar hoef je inderdaad een Cesar Millan voor te zijn.
dat hoop ik wel eens als ik irritant wakker wordt in een fijne droom maar lukt nooitquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat een droom gewoon verder ging vanaf het punt waar ik was gebleven
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Vanwaar jouw naam?
Kijk je veel TV?
Ja, je kunt dan ook gewoon niet boos wordenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. Mooi hoor, die katers hier kijken dan zo onschuldig, en dan smelt ik weer. En ja, de volgende keer dat ze dan de kans krijgen, vliegen er weer ballen uit.
Heb ik best wel vaak, heel bizar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat een droom gewoon verder ging vanaf het punt waar ik was gebleven
Dat lukt me nooit. Soms heb je wel eens een hele spannende of interessante droom en dan is het jammer als je wakker wordt en de afloop niet weet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een hele goede.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef sig000 het volgende:
Ik heb tegenwoordig het beste smoesje mogelijk om het kerstoffensief van schoonmoeder te weerstaan.
Ben opa nu en heb geen tijd.
Oeh, heb het al meerdere keren gehad. Als ik dan wakker ben kan ik me de droom niet meer goed herinneren maar als ik dan weer ga slapen en hij gaat verder beginnen de stukjes weer op hun plaats te vallen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat hoop ik wel eens als ik irritant wakker wordt in een fijne droom maar lukt nooit
Ikke niet. Ben een sukkel voor die koppies.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, je kunt dan ook gewoon niet boos worden
Ah, nice. Goede naam in dat geval.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Veel gelurkt in het begin. De kat uit de boom kijken. Je bent de eerste die het vraagt
Aangenaamquote:
Klopt, soms is het gewoon jammer dat de wekker dan gaan. Ik wil dan die droom graag uitdromenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit. Soms heb je wel eens een hele spannende of interessante droom en dan is het jammer als je wakker wordt en de afloop niet weet.
OK Midlife crises moet je overleefd hebben , dus ja maak er nog wat van en als het echt niets meer wordt, denk er nog een 2e keer over na...quote:
Komt door jou en sjoef en kt, ik dacht, ik kom er even bij. En dit is jullie stekkie volgens mij. Tenminste waar jullie het meest uithangen.quote:
Och, ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik word sowieso niet zo snel boos.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke niet. Ben een sukkel voor die koppies.
Hoor jij hier ook thuis?quote:
Ik ook niet en dat weten mijn tieners ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Och, ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik word sowieso niet zo snel boos.
en ik liep bij toeval ook langsquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt door jou en sjoef en kt, ik dacht, ik kom er even bij. En dit is jullie stekkie volgens mij. Tenminste waar jullie het meest uithangen.
Oei, dat is zuur. Kunnen ze misbruik van makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat weten mijn tieners ook.![]()
Waar dan wel?quote:
Dat doen ze ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Oei, dat is zuur. Kunnen ze misbruik van maken
Toen was het nog een schatjequote:
quote:
Klopt helemaal, ik herken zoveel dingen en dan moet ik vaak lachen in plaats van dat ik boos wordt. En dat schiet dus niet op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, geef ze eens ongelijkDeden wij vroeger toch ook? Ff uittesten wat wel en niet mag.
Pff is dat alles? Ik dacht dat je langdurig werd opgnomen of zoquote:
Die extra soppen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zielig.. Ik kan wel wat schoonmaaksterrs inhuren ..
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Boeiend, ik zal dan nog 10 maar moeten wachten.
quote:
Begrijpelijk. Ik pas wel eens op mijn nichtje van twee, die is ook echt van het proberen. Maar ja, moet je mij hebben, ik ben daar echt zo slecht inquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik herken zoveel dingen en dan moet ik vaak lachen in plaats van dat ik boos wordt. En dat schiet dus niet op.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Pff is dat alles? Ik dacht dat je langdurig werd opgnomen of zo
Om dat kleine pinkje heeft ze je gewikkeld. 2 jaar zijn ze zo schattig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik pas wel eens op mijn nichtje van twee, die is ook echt van het proberen. Maar ja, moet je mij hebben, ik ben daar echt zo slecht in
quote:
Mijn kleinzoon van 1 gooit alles op de grond en doet dan met vinger wijzen en uh uh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik pas wel eens op mijn nichtje van twee, die is ook echt van het proberen. Maar ja, moet je mij hebben, ik ben daar echt zo slecht in
dan is sjoef dronkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Je jokt. Chufizegt dat je hier woont
Luister je wel eens naar de nachtzuster?quote:
Is het geen meisje sig000?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon van 1 gooit alles op de grond en doet dan met vinger wijzen en uh uh.
Klopt, maar wel een eigen willetje. Op die leeftijd moet je juist duidelijk maken wat wel en niet mag. Dat vind ik dus beetje moeilijk, ze zijn immers zo schattigquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Om dat kleine pinkje heeft ze je gewikkeld. 2 jaar zijn ze zo schattig.
jou zat ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kwam hier omdat ze me zat waren in de uto sc en toen ik 40 werd kreeg ik een linkje.
Ik gaf gewoon mijn broertje overal de schuld vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon van 1 gooit alles op de grond en doet dan met vinger wijzen en uh uh.
Nee, maar ik fantaseer er wel eens over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Luister je wel eens naar de nachtzuster?
Een hintquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kwam hier omdat ze me zat waren in de uto sc en toen ik 40 werd kreeg ik een linkje.
Herkenbaar, maar wel doen want als ze 16 zijn, zijn ze anders een beetje verwend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een eigen willetje. Op die leeftijd moet je juist duidelijk maken wat wel en niet mag. Dat vind ik dus beetje moeilijk, ze zijn immers zo schattig
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik fantaseer er wel eens over.
Valt me mee dat je niet met een plaatje komtquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik fantaseer er wel eens over.
Iets met dat ik teveel bagger en te snel ga.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jou zat ?why ?
ik kom echt nooit in de sc
Snil.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef Koen66 het volgende:
hmmm herrie buiten, ff kijken of het regent of hagelt
Ja Maar Sjampoeh komt hier ook niet uit dr eentje..quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
Da's erg plaatselijk dan, hier is het rustig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef Koen66 het volgende:
hmmm herrie buiten, ff kijken of het regent of hagelt
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet met een plaatje komt
Een hele duidelijke en de afgelopen week weer, dus ik dacht, waarom niet, de meeste hier ken ik toch al een beetje, de nachtbrakers dan, dus hello, here i am.quote:
Owja, moet je mee oppassen. Voor je het weet willen ze om de paar maand de nieuwste iPhonequote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar wel doen want als ze 16 zijn, zijn ze anders een beetje verwend.
Een illustratie zou inderdaad goed zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet met een plaatje komt
ik heb dat bij een SC ook wel eens gehad, iets teveel hints, ik werd het zat en ben er nooit meer geweestquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een hele duidelijke en de afgelopen week weer, dus ik dacht, waarom niet, de meeste hier ken ik toch al een beetje, de nachtbrakers dan, dus hello, here i am.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, moet je mee oppassen. Voor je het weet willen ze om de paar maand de nieuwste iPhone
Getsie. Droge sneeuw is zoveel beter. En dan erdoor lopen als het er net ligt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef Koen66 het volgende:
hmmm natte sneeuw dus al
en harde wind
ik haat dit soort weerquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaaaa preppen![]()
hamsteren !!! doomsday is coming !!
Ja soms komen ze kijken of er Milfs zijn of hebben ze vragen ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij lopen er hier wel eens gastjes van 16 ook
Dat heb ik nu een beetje. Met de uto sc dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat bij een SC ook wel eens gehad, iets teveel hints, ik werd het zat en ben er nooit meer geweest
Ach ja, we zijn toch gewoon één FOK!quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een hele duidelijke en de afgelopen week weer, dus ik dacht, waarom niet, de meeste hier ken ik toch al een beetje, de nachtbrakers dan, dus hello, here i am.
als het maandag maar wat rustiger is, moet 80km rijdenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Getsie. Droge sneeuw is zoveel beter. En dan erdoor lopen als het er net ligt.
volgens mij zag ik Fylax hier ook een keerquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms komen ze kijken of er Milfs zijn of hebben ze vragen ..
Klopt. Maar ik zoek toch liever vrolijke mensen op. Ff klaar met zeurkousen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, we zijn toch gewoon één FOK!
Wie weet komt hij ook nog.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zag ik Fylax hier ook een keer
Moet je niet willen natuurlijk. Kost je ook klauwen vol geld. Bontjasje hier, telefoontje daar...quote:
Hoop dat maandag de treinen beetje fatsoenlijk rijden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het maandag maar wat rustiger is, moet 80km rijden
Good for you! Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik nu een beetje. Met de uto sc dan.
Gelukkig waren ze niet zo verwend en nu moeten ze alles zelf kopen en weten ze eindelijk hoe geld werkt, is ook wel weer fijn aan tieners. Ze begrijpen meer dan kleine kinderen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je niet willen natuurlijk. Kost je ook klauwen vol geld. Bontjasje hier, telefoontje daar...
winterdienstregelingquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop dat maandag de treinen beetje fatsoenlijk rijden.
Dat is wel handig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef sig000 het volgende:
Hints snap ik nooit, ben ik veel te bot voor.
Kan ik me wat bij voorstellen, vrolijke mensen zijn het gezelligste. Jij lijkt me ook wel van het vrolijke type.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zoek toch liever vrolijke mensen op. Ff klaar met zeurkousen.
SC slet noemde hij zichzelf ook een tijdje terug. Zo kwam hij in de uto sc.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is geen SC waar dat gastje niet komt volgens mij
quote:
Ik denk niet dat ze er van leren, ik denk dat ze eerder blij zijn. Kunnen ze weer 3 dagen met een topic doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Good for you! Dat zal ze leren
Ga er naar vanuit dat ze niet op tijd rijden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop dat maandag de treinen beetje fatsoenlijk rijden.
Het is dat Sherlock het niet doet maar volgens mij zoekt hij om de paar minuten op zijn eigen naam. Het is al een paar gebeurd dat iemand zijn naam noemde en dat hij meteen aanwezig was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die wil gewoon zoveel mogelijk posts op een dag scorenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder excuus om niet op tijd te rijden grijpen ze aanquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga er naar vanuit dat ze niet op tijd rijden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er van leren, ik denk dat ze eerder blij zijn. Kunnen ze weer 3 dagen met een topic doen.![]()
Volgens mij heeft bijna iedere fokker een hekel aan hem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is de boel wel weer compleet ja.
Met een beetje passie wel jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef Koen66 het volgende:
het vorige record moet er toch ook aan kunnen?
Jup, ze moeten weten wat geld eigenlijk waard is. Ik had vroeger nooit vakantie, altijd werken en eigen centen verdienen. Zo leer je wat je ervoor moet doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze niet zo verwend en nu moeten ze alles zelf kopen en weten ze eindelijk hoe geld werkt, is ook wel weer fijn aan tieners. Ze begrijpen meer dan kleine kinderen.
ik kreeg al wel een bericht van de ns om 17uquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
2 vlokken sneeuw. de helft treinen .. NS logica
er waren zelfs mensen elders die d8en dat hij met die DDOS te maken hadquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedere fokker een hekel aan hem.![]()
Ik zie gewoon een tienertje wat veel heel veel aandacht nodig heeft.
Dunno. Hoeveel tijd hebben we nog?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef Koen66 het volgende:
het vorige record moet er toch ook aan kunnen?
En met de Fyra wouden ze wel normaal doorgaan terwijl die bijna uit elkaar viel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch lijkt me treinmachinist wel wat, volgas wanneer er weer zo'n dwaas voor de trein springt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
v orige was 55 min, deze loopt nu pas 40 minquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Dunno. Hoeveel tijd hebben we nog?
Het is gewoon een snotaap en dat weet ie, ik vind hem wel lief.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren zelfs mensen elders die d8en dat hij met die DDOS te maken had
Ik hou er maar rekening mee... Zal wel weer een baggerzooi worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga er naar vanuit dat ze niet op tijd rijden.
Hij gebruikt Mycroft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is dat Sherlock het niet doet maar volgens mij zoekt hij om de paar minuten op zijn eigen naam. Het is al een paar gebeurd dat iemand zijn naam noemde en dat hij meteen aanwezig was.
Ik heb geen hekel aan hem. Is idd gewoon een stuiterbal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedere fokker een hekel aan hem.![]()
Ik zie gewoon een tienertje wat veel heel veel aandacht nodig heeft.
Juist.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan hem. Is idd gewoon een stuiterbal.
Gaat rap dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
v orige was 55 min, deze loopt nu pas 40 min
Zeer apart in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Half Uto-sc is hier inmiddels.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Ik kan het allemaal niet volgen meer maar volgens mij is het hier gezellig
dit is bijna geen SC meerquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Geeft niets, het gaat snel maar is inderdaad gezellig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
de typfouten nemen toequote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Zet m op allemaal jullie unnen het
Gewoon ff buiten op het gras zetten en doorposten met je telefoonquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
Een beetje opschieten nu allemaal want ik moet mijn hond nog uitlaten
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon ff buiten op het gras zetten en doorposten met je telefoon
afvallster ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Zet m op allemaal jullie unnen het
Foeiquote:
Die chufi.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
streams zijn bagger en we zijn gelokt door Chufi
Geen enkele, is beterquote:
Daar lijkt het wel op. Iedereen naar de 40+ SC.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Ik ben zijn fokmama, yvonne ook, maar ikke ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij is groot fan van mij. Zo schattig
UTO is zo 2014!quote:
ik nog nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn streams opgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |