Klopt helemaal, ik herken zoveel dingen en dan moet ik vaak lachen in plaats van dat ik boos wordt. En dat schiet dus niet op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, geef ze eens ongelijkDeden wij vroeger toch ook? Ff uittesten wat wel en niet mag.
Pff is dat alles? Ik dacht dat je langdurig werd opgnomen of zoquote:
Die extra soppen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zielig.. Ik kan wel wat schoonmaaksterrs inhuren ..
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Boeiend, ik zal dan nog 10 maar moeten wachten.
quote:
Begrijpelijk. Ik pas wel eens op mijn nichtje van twee, die is ook echt van het proberen. Maar ja, moet je mij hebben, ik ben daar echt zo slecht inquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik herken zoveel dingen en dan moet ik vaak lachen in plaats van dat ik boos wordt. En dat schiet dus niet op.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Pff is dat alles? Ik dacht dat je langdurig werd opgnomen of zo
Om dat kleine pinkje heeft ze je gewikkeld. 2 jaar zijn ze zo schattig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik pas wel eens op mijn nichtje van twee, die is ook echt van het proberen. Maar ja, moet je mij hebben, ik ben daar echt zo slecht in
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |