Hoop dat maandag de treinen beetje fatsoenlijk rijden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het maandag maar wat rustiger is, moet 80km rijden
Good for you! Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik nu een beetje. Met de uto sc dan.
Gelukkig waren ze niet zo verwend en nu moeten ze alles zelf kopen en weten ze eindelijk hoe geld werkt, is ook wel weer fijn aan tieners. Ze begrijpen meer dan kleine kinderen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je niet willen natuurlijk. Kost je ook klauwen vol geld. Bontjasje hier, telefoontje daar...
winterdienstregelingquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop dat maandag de treinen beetje fatsoenlijk rijden.
Dat is wel handig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef sig000 het volgende:
Hints snap ik nooit, ben ik veel te bot voor.
Kan ik me wat bij voorstellen, vrolijke mensen zijn het gezelligste. Jij lijkt me ook wel van het vrolijke type.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zoek toch liever vrolijke mensen op. Ff klaar met zeurkousen.
SC slet noemde hij zichzelf ook een tijdje terug. Zo kwam hij in de uto sc.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is geen SC waar dat gastje niet komt volgens mij
quote:
Ik denk niet dat ze er van leren, ik denk dat ze eerder blij zijn. Kunnen ze weer 3 dagen met een topic doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Good for you! Dat zal ze leren
Ga er naar vanuit dat ze niet op tijd rijden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop dat maandag de treinen beetje fatsoenlijk rijden.
Het is dat Sherlock het niet doet maar volgens mij zoekt hij om de paar minuten op zijn eigen naam. Het is al een paar gebeurd dat iemand zijn naam noemde en dat hij meteen aanwezig was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die wil gewoon zoveel mogelijk posts op een dag scorenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder excuus om niet op tijd te rijden grijpen ze aanquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga er naar vanuit dat ze niet op tijd rijden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er van leren, ik denk dat ze eerder blij zijn. Kunnen ze weer 3 dagen met een topic doen.![]()
Volgens mij heeft bijna iedere fokker een hekel aan hem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is de boel wel weer compleet ja.
Met een beetje passie wel jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef Koen66 het volgende:
het vorige record moet er toch ook aan kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |