SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
hahaquote:
Goed, jij kan ook heel irritant zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die dm's hadden nu niet echt een grappende ondertoon.
Bij hoink heet dat "gevat"quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, jij kan ook heel irritant zijn.
je moet je bek houden GUUS met je kkrkaap de hele tijd GUUSquote:
Guuspech6quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd zeer vermakelijkSnap nooit zo goed wat zoveel mensen tegen hem hebben.
Ik heb bewijs.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kankerkapertje GUUSquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet je bek houden GUUS met je kkrkaap de hele tijd GUUS
quote:
Is het kind van jou al geboren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Guus Geluk ---> Guus Pech xD xD xDquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar slaat dat guuspech eigenlijk op?
En zijn psychologiediploma'squote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef hoink581 het volgende:
Iedereen is jelly op wicked zn game en mensenkennis.
Jajajaquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En zijn psychologiediploma's
Ja maar waarom pech?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Guus Geluk ---> Guus Pech xD xD xD
Psyfreak. Ril.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is het kind van jou al geboren?
KLB / Frank_Drebin
Nee. Heb nog wel van die oranje-achtige muntjes liggen maar die zijn goor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had je ook gefucktedrop van abdulla?
hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had je ook gefucktedrop van abdulla?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
drop is wel het beste wat nederland ooit voortgebracht heeft
Ja, godverdomme, ben niet achterlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat tegenovergestelde van geluk natuurlijk
Jaja die is goed he![]()
![]()
beste pillen van de wereld is ook best een prestatiequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
drop is wel het beste wat nederland ooit voortgebracht heeft
Gewoon in je mik flikkeren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Heb nog wel van die oranje-achtige muntjes liggen maar die zijn goor.
Niet. Argo dacht gewoon dat dat grappig was en VD is een achterlijke mongool dus die nam het van hem over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, ben niet achterlijk.
Waarom heb je pech?
Echt hilarisch inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het is ook gewoon grappig guus
Dan heb je wel pech, guuspech6.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet. Argo dacht gewoon dat dat grappig was en VD is een achterlijke mongool dus die nam het van hem over.
Haha gevat jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het is ook gewoon grappig guus
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je wel pech, guuspech6.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat american dad is pas saai trouwens
Wat zat er onder de kerstboom voor djedje?quote:
Dat is het enige, maar vind ik niet zo bijzonder. Wij gaan regelmatig uiteten. Had liever meer tijd besteed met familie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet uit eten geweest enzo?
Uhm niet letterlijk cadeaus, ging gewoon met mijn moeder spulletjes kopen en zij betaalde.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat zat er onder de kerstboom voor djedje?
Zo zo, rijkeluiskindje.quote:
Ah. Dat is het betere werk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uhm niet letterlijk cadeaus, ging gewoon met mijn moeder spulletjes kopen en zij betaalde.
Als je uit eten gaat spendeer je toch tijd met je familie?..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is het enige, maar vind ik niet zo bijzonder. Wij gaan regelmatig uiteten. Had liever meer tijd besteed met familie.
godver ik kliktequote:
Misschien bedoelt ze haar loverboy.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat spendeer je toch tijd met je familie?..
Nee met mn gezin. Familie is anders dan gezin, voor mjj.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat spendeer je toch tijd met je familie?..
puurlouter houdt niet zo van uit eten gaan denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze haar loverboy.
Loverboysquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze haar loverboy.
Gezin... Gezin... Die worden moet je pas gebruiken als je 30 bent hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee met mn gezin. Familie is anders dan gezin, voor mjj.
Niet eens, maar even vermelden dat je uit eten gaan niet zo bijzonder vindt omdat je het toch zo vaak doet is nogal.. tsjaquote:
Wat nu dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezin... Gezin... Die worden moet je pas gebruiken als je 30 bent hoor.
oh zo.. nou ik vind het gros van mijn familie toch maar kutquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee met mn gezin. Familie is anders dan gezin, voor mjj.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ik vind het gros van mijn familie toch maar kut
We halen wel gewoon af onder het genot van 70's punk, deadprezquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet eens, maar even vermelden dat je uit eten gaan niet zo bijzonder vindt omdat je het toch zo vaak doet is nogal.. tsja
Frank beste man!quote:
Ja dan is het niet erg. Maar mijn familie wordt steeds kleiner dus met kerst bij elkaar te zijn had ik wel een beetje verwacht..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh zo.. nou ik vind het gros van mijn familie toch maar kut
initiatief tonen hčquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja dan is het niet erg. Maar mijn familie wordt steeds kleiner dus met kerst bij elkaar te zijn had ik wel een beetje verwacht..
Niet uiteten als in sterrenrestaurant en eten dat naar je word toegebracht. En zo vaak ook weer niet. Maar voor kerst vind ik het niet "speciaal".quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet eens, maar even vermelden dat je uit eten gaan niet zo bijzonder vindt omdat je het toch zo vaak doet is nogal.. tsja
quote:
uit eten geweest en gezopen.. nu slaapie doen hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ewa hosselaar waar kom jij vandaan?
Oh jeequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Frank beste man!Hoe is het leven ?
Mevrouw Drebin nog altijd onder controle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima hoor. Beetje teut en volgevreten, maar ach.
En onze gespierde adonis? Van de kerst met je deerne genoten?Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Is dat sowieso een status die je moet willen hebben?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef deadprez het volgende:
Grappig hoe bg wanhopig zijn status als "FOK!legende" hoog probeert te houden.
Neen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat sowieso een status die je moet willen hebben?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef deadprez het volgende:
Bg is leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef deadprez het volgende:
mwehquote:
Vreemd, heel vreemd, maar ik vind dat soort figuren juist leuk. Anders is het zo saai.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
GhpH is niet hypocriet.
ad hominemquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
GhpH is niet hypocriet.
Gelukkig kerst, mijn studiegenoot.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:31 schreef TwentyFourr het volgende:
Gelukkig is trots zijn subjectief
Bedankt, van hetzelfdequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig kerst, mijn studiegenoot.
hoe doe je dat?quote:
Gedurfdquote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef Adelante het volgende:
Ze proberen me te besodeflikkeren!: Danny
Hendig Sjiek iddquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel moeilijk handig programmaatje
jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kwam hermann toch mee aanzetten?
watquote:
waar heb je het over, nognooit van sunchaser yvonne danny paultje etc etc gehoord? die vinden mij allemaal tof.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
En al helemaal niet als je zelf de enige bent die je zo noemt.
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar heb je het over, nognooit van sunchaser yvonne danny paultje etc etc gehoord? die vinden mij allemaal tof.
ONZ is verderopquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar heb je het over, nognooit van sunchaser yvonne danny paultje etc etc gehoord? die vinden mij allemaal tof.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je kan je stemmen niet meer aanpassen. Dat kon eerst wel.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef deadprez het volgende:
oh, dat kan maar voor een dag ofzo als je geen abo hebt
Ik was al beroempt op fok toen jij nog apekooitje deed op gym.quote:
Helemaal geweldig kerel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik was al beroempt op fok toen jij nog apekooitje deed op gym.
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk voor Hermannquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beste bijdrage van Hermann op FOK! so far
Moet ik de reactie weer opengooien al zag ik dat ik je (godverdomme, wat ben ik kwaad) stem verloren ben?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je kan je stemmen niet meer aanpassen. Dat kon eerst wel.
Ik ken je eerlijk gezegd niet eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ben ik al genomineerd trouwens? vroeger werd ik heel veel genomineerd.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kan hem weer aanpassen trouwens.
quote:Enige regels:
Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".
Wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meest geliefde user: LEEG!stommerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer dicht dan. Denk ik. Geen flauw idee hoe dat moetquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weer dicht dan. Denk ik. Geen flauw idee hoe dat moet.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ken je eerlijk gezegd niet eens
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt bijzonder oprecht hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sommige trolos hier
Ja, de bron klopt wel jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mattie 't staat er toch? Is gwn harde waarheid.
Het zijn de KLB-verkiezingen, dus ik denk wel dat je users van de FP mag nomineren ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
mag ik ook stempen op mensen die op de fp posten en niet in klb trouwens? of alleen mensen die alleen in klb posten want ik kom hier net iets te weinig tegenwoordig om al die nieuwbies de namen te onthouden.
FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben echt bijzonder oprecht hoor.
't zijn toch KLB-verkiezingen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
mag ik ook stempen op mensen die op de fp posten en niet in klb trouwens? of alleen mensen die alleen in klb posten want ik kom hier net iets te weinig tegenwoordig om al die nieuwbies de namen te onthouden.
Stem op wie je wil, tenslotte kon je ook een tijd op ToN stemmen zonder dat ik ze ooit in de kamer gezien heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Moeite waard?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)
have fun
Ja.quote:
Nog ff een keer van genietenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)
have fun
Hey Baaj, ruktrukje dat je er rondswaffelt op de internetwegen. Hoe gaat het ermee tegenwoordig?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ben ik al genomineerd trouwens? vroeger werd ik heel veel genomineerd.
Hihigi :$quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ik de reactie weer opengooien al zag ik dat ik je (godverdomme, wat ben ik kwaad) stem verloren ben?
Nou ten eerste was ik extreem actief in den beginne, vooral in tru, door mij is eigenlijk het subforum bnw opgericht omdat ik een tweedeling had veroorzaakt in tru destijds.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben echt bijzonder oprecht hoor.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zie niets, alleen een geluidsfragment?
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou ten eerste was ik extreem actief in den beginne, vooral in tru, door mij is eigenlijk het subforum bnw opgericht omdat ik een tweedeling had veroorzaakt in tru destijds.
daarna ging ik clownen omdat ik een mental breakdown had ivbm verhermitisering oid hoe je het ook wil noemen, en om als een vlinder uit mijn rupsheid te kunnen knappen (later pas tho)
Tussendoor werd ik 500+ x gebanned, wat ook wat factor enzo.
Toen kwam sunchaser en trollde ik heel fok met mn extreem professionele act in een documantaire.
(daar ben ik ook nog eens extra beroempt door geworden op fok dus)
En nu ben ik 50/50 beroepstroll en sarcastisch/principestrijder.
(eigenlijk dus onveranderd)
Het was niet boven de lipjes hangen, ze zat praktisch op mn lul alleen stopten we toen, dus geen bewegingen gemaakt verder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hey Baaj, ruktrukje dat je er rondswaffelt op de internetwegen. Hoe gaat het ermee tegenwoordig?
Ben je trouwens nog steeds maagd, of ben je nog slechts bij het 'eikel boven de schaamlipjes hangen' gebleven?
En waar richt je je peilen tegenwoordig op? Gewillige dames tegen betaling of toch een nieuwe baan en hopen voor een betere toekomst?
Gr gr
dat is dan wel weer cool, veel coole topics daarquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef BaajGuardian het volgende:
door mij is eigenlijk het subforum bnw opgericht
klik op die downloaden linkquote:
Je zou bijna denken dat ik dat meende zo goed acteerde ik het.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Jaa, apen kennen niet praten man!"
Mag ik dan een leuk gifje posten waar die kerel die er niet zo uit ziet als jij in de camera zwaait?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik dat meende zo goed acteerde ik het.
trouwens echte disclaimer: zo zie ik er natuurlijk niet uit, zie mijn fobo, dat is hoe ik er echt uitzie.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik dan een leuk gifje posten waar die kerel die er niet zo uit ziet als jij in de camera zwaait?
pfff jij kijkt zeker elke avond naar utopia ofzo..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou ik vind dit totaal niet grappig ofzo, afgehaakt
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
(staat mijn penis ook op het gifje?)
quote:
nee, naar kwaliteit. daar valt deze onzin iig niet onderquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pfff jij kijkt zeker elke avond naar utopia ofzo..
Ok, dus ze zat erop maar hij zat er niet in. Nou oké, kan ook joh. Zorg er wel voor dat je niet zwanger wordt, gebeurt voordat je het weet heh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het was niet boven de lipjes hangen, ze zat praktisch op mn lul alleen stopten we toen, dus geen bewegingen gemaakt verder.
En nee ik heb geen behoefte in vrouwen, ik ben actief in de muziekwereld en verder probeer ik te vechten tegen wat aandoeningen (kaak, kiezen, oor)
Je moet het totaal ook zien om te begrijpen wat ik wilde neerzettenquote:
Ongetwijfeld een anti-climaxquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je moet het totaal ook zien om te begrijpen wat ik wilde neerzetten
Ik had ook nog een condoom omquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ok, dus ze zat erop maar hij zat er niet in. Nou oké, kan ook joh. Zorg er wel voor dat je niet zwanger wordt, gebeurt voordat je het weet heh.
Hilarisch hoor, ben ik eens serieus.quote:Goed dat je wat doet met je aandoeningen trouwens. Kaak, kiezen en oor is een leuk begin, nu de rest nog!
En ook een goede stap dat je met een aandoening aan je oor de muziekwereld in bent gestapt. Goeie combinatie wel! Kan je lekker objectief blijven, helpt in het beoordelen van je eigen kwaliteiten enzo.
Mensen fappen nogsteeds op die anti-climax anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een anti-climax
Gewoon gyazo downloaden, makkelijker kan niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Jeetje mina, gifjes maken, bewegende en persoonlijke UI's - ik word oud, deze technologie kan ik allemaal niet bijhouden.
Truste Frankquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lieve mensen, ik ga naar bed. Fijne dagen! En niet te veel drinken daar krijg je hoofdpijn van,
je hebt het wat hoog in de bol dunkt me, gewoon één of andere debiel waar misbruik van gemaakt wordtquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mensen fappen nogsteeds op die anti-climax anders.
Bonne nuitquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lieve mensen, ik ga naar bed. Fijne dagen! En niet te veel drinken daar krijg je hoofdpijn van,
Een diepe, rustgevende slaap toegewenst totdat het zonlicht uw ogen weder bestraalt/d.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben serieus. Je bent een topperquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik had ook nog een condoom om
[..]
Hilarisch hoor, ben ik eens serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Joequote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goed stripblad is dat, nee ik wilde de act van steve carell een beetje nadoen, maar dan op zn nederlands, dus deed mn haar zo achterlijk mogelijk, stomste outfit aan, beetje makeup op om opgeblazener te lijken, nog wat gimmicks hier en daar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als ik sterke en goede bokito grappen wil lezen sla ik de dirkjan wel open
frank we houden van je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Goed stripblad is dat, nee ik wilde de act van steve carell een beetje nadoen, maar dan op zn nederlands, dus deed mn haar zo achterlijk mogelijk, stomste outfit aan, beetje makeup op om opgeblazener te lijken, nog wat gimmicks hier en daar.
Er komen wat serieuze antwoorden in voor hoor, het is niet zo dat ik sunchaser voor de gek gehouden heb verder, al was ik dat wel eerst van plan door een actie in de stad te doen met fishermensfriends (10 hele pakjes tegelijk eten oid) en dan met zon nep bloed capsule kotsen terwijl hij van niks wist, heb de capsules nog maar dat ging niet door want vond het te riskant.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Je bent een topper
Ik zit al jaren in de muziek, dat ik nu last heb van tjd en daarbij ook ernstige overslaande klachten is geen grap en als je dat wel vind wil ik je met alle liefde ook dezelfde klachten bezorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
joh dat is nog geeneens 1/10.000e van een [bg topic] fucking korte aandacht lijende mongool.quote:
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
joh dat is nog geeneens 1/10.000e van een [bg topic] fucking korte aandacht lijende mongool.
Tl;drquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zit al jaren in de muziek, dat ik nu last heb van tjd en daarbij ook ernstige overslaande klachten is geen grap en als je dat wel vind wil ik je met alle liefde ook dezelfde klachten bezorgen.
hoe weet jij dat nou weer of heb je je ingelezen wat mijn affaire met paultje toen hij nog 9 jaar oud was betreft?quote:
Niet gelezenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer of heb je je ingelezen wat mijn affaire met paultje toen hij nog 9 jaar oud was betreft?
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer of heb je je ingelezen wat mijn affaire met paultje toen hij nog 9 jaar oud was betreft?
Weet niet. Hoop dat Frank telt, die doet overal nogal lang overquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar gaat die nou de 28e dicht of zodra de stemmen zijn geteld?
inb4 baajguardian met een moeilijklangkutverhaalquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef TwentyFourr het volgende:
Iemand nog iets leuks te melden?
Hoink teltquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet. Hoop dat Frank telt, die doet overal nogal lang over
Lees ik toch nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inb4 baajguardian met een moeilijklangkutverhaal
Ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nog een verhaal over ebola als je dat leuk vindt.
Een voorziene post gezien je gebrek aan intellectuele denkvormen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, gezien jouw beperkte verstandelijke vermogens.
Niet gelezenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een voorziene post gezien je gebrek aan intellectuele denkvormen.
haha, ziek mooi programma ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn nieuwste pareltje
[ afbeelding ]
En juist dan is Hermann er niet om ons er nog meer van te laten genieten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, ziek mooi programma dit
Of is nieuwe pitt halenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Prezje is ook naar bed volgens mij
https://retronet.nl/Thread-depressie?pid=728720#pid728720quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Prezje is ook naar bed volgens mij
Waarom kijk jij daar nog?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
https://retronet.nl/Thread-depressie?pid=728720#pid728720
haha ook nu wordt ie pas gesloten
#baasquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb anders gewoon foxxy's nummer geregeld
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou ik bij elk mapima topic posten
Dat is snel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
https://retronet.nl/Thread-depressie?pid=728720#pid728720
haha ook nu wordt ie pas gesloten
Maak je toch niet zo druk om dat aidsforum johquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:43 schreef Fylax het volgende:
"anders verbannen mijn mods niet"
Veel vertrouwen heeft 'ie wel.
welquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk om dat aidsforum joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |