Moeite waard?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)
have fun
Ja.quote:
Nog ff een keer van genietenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)
have fun
Hey Baaj, ruktrukje dat je er rondswaffelt op de internetwegen. Hoe gaat het ermee tegenwoordig?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ben ik al genomineerd trouwens? vroeger werd ik heel veel genomineerd.
Hihigi :$quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ik de reactie weer opengooien al zag ik dat ik je (godverdomme, wat ben ik kwaad) stem verloren ben?
Nou ten eerste was ik extreem actief in den beginne, vooral in tru, door mij is eigenlijk het subforum bnw opgericht omdat ik een tweedeling had veroorzaakt in tru destijds.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben echt bijzonder oprecht hoor.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zie niets, alleen een geluidsfragment?
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou ten eerste was ik extreem actief in den beginne, vooral in tru, door mij is eigenlijk het subforum bnw opgericht omdat ik een tweedeling had veroorzaakt in tru destijds.
daarna ging ik clownen omdat ik een mental breakdown had ivbm verhermitisering oid hoe je het ook wil noemen, en om als een vlinder uit mijn rupsheid te kunnen knappen (later pas tho)
Tussendoor werd ik 500+ x gebanned, wat ook wat factor enzo.
Toen kwam sunchaser en trollde ik heel fok met mn extreem professionele act in een documantaire.
(daar ben ik ook nog eens extra beroempt door geworden op fok dus)
En nu ben ik 50/50 beroepstroll en sarcastisch/principestrijder.
(eigenlijk dus onveranderd)
Het was niet boven de lipjes hangen, ze zat praktisch op mn lul alleen stopten we toen, dus geen bewegingen gemaakt verder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hey Baaj, ruktrukje dat je er rondswaffelt op de internetwegen. Hoe gaat het ermee tegenwoordig?
Ben je trouwens nog steeds maagd, of ben je nog slechts bij het 'eikel boven de schaamlipjes hangen' gebleven?
En waar richt je je peilen tegenwoordig op? Gewillige dames tegen betaling of toch een nieuwe baan en hopen voor een betere toekomst?
Gr gr
dat is dan wel weer cool, veel coole topics daarquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef BaajGuardian het volgende:
door mij is eigenlijk het subforum bnw opgericht
klik op die downloaden linkquote:
Je zou bijna denken dat ik dat meende zo goed acteerde ik het.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Jaa, apen kennen niet praten man!"
Mag ik dan een leuk gifje posten waar die kerel die er niet zo uit ziet als jij in de camera zwaait?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik dat meende zo goed acteerde ik het.
trouwens echte disclaimer: zo zie ik er natuurlijk niet uit, zie mijn fobo, dat is hoe ik er echt uitzie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |