Helemaal geweldig kerel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik was al beroempt op fok toen jij nog apekooitje deed op gym.
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk voor Hermannquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beste bijdrage van Hermann op FOK! so far
Moet ik de reactie weer opengooien al zag ik dat ik je (godverdomme, wat ben ik kwaad) stem verloren ben?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je kan je stemmen niet meer aanpassen. Dat kon eerst wel.
Ik ken je eerlijk gezegd niet eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ben ik al genomineerd trouwens? vroeger werd ik heel veel genomineerd.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kan hem weer aanpassen trouwens.
quote:Enige regels:
Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".
Wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meest geliefde user: LEEG!stommerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer dicht dan. Denk ik. Geen flauw idee hoe dat moetquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weer dicht dan. Denk ik. Geen flauw idee hoe dat moet.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ken je eerlijk gezegd niet eens
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt bijzonder oprecht hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sommige trolos hier
Ja, de bron klopt wel jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mattie 't staat er toch? Is gwn harde waarheid.
Het zijn de KLB-verkiezingen, dus ik denk wel dat je users van de FP mag nomineren ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
mag ik ook stempen op mensen die op de fp posten en niet in klb trouwens? of alleen mensen die alleen in klb posten want ik kom hier net iets te weinig tegenwoordig om al die nieuwbies de namen te onthouden.
FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben echt bijzonder oprecht hoor.
't zijn toch KLB-verkiezingen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
mag ik ook stempen op mensen die op de fp posten en niet in klb trouwens? of alleen mensen die alleen in klb posten want ik kom hier net iets te weinig tegenwoordig om al die nieuwbies de namen te onthouden.
Stem op wie je wil, tenslotte kon je ook een tijd op ToN stemmen zonder dat ik ze ooit in de kamer gezien heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |