quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat american dad is pas saai trouwens
Wat zat er onder de kerstboom voor djedje?quote:
Dat is het enige, maar vind ik niet zo bijzonder. Wij gaan regelmatig uiteten. Had liever meer tijd besteed met familie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet uit eten geweest enzo?
Uhm niet letterlijk cadeaus, ging gewoon met mijn moeder spulletjes kopen en zij betaalde.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat zat er onder de kerstboom voor djedje?
Zo zo, rijkeluiskindje.quote:
Ah. Dat is het betere werk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uhm niet letterlijk cadeaus, ging gewoon met mijn moeder spulletjes kopen en zij betaalde.
Als je uit eten gaat spendeer je toch tijd met je familie?..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is het enige, maar vind ik niet zo bijzonder. Wij gaan regelmatig uiteten. Had liever meer tijd besteed met familie.
godver ik kliktequote:
Misschien bedoelt ze haar loverboy.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat spendeer je toch tijd met je familie?..
Nee met mn gezin. Familie is anders dan gezin, voor mjj.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat spendeer je toch tijd met je familie?..
puurlouter houdt niet zo van uit eten gaan denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze haar loverboy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |