quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik dan een leuk gifje posten waar die kerel die er niet zo uit ziet als jij in de camera zwaait?
pfff jij kijkt zeker elke avond naar utopia ofzo..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou ik vind dit totaal niet grappig ofzo, afgehaakt
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
(staat mijn penis ook op het gifje?)
quote:
nee, naar kwaliteit. daar valt deze onzin iig niet onderquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pfff jij kijkt zeker elke avond naar utopia ofzo..
Ok, dus ze zat erop maar hij zat er niet in. Nou oké, kan ook joh. Zorg er wel voor dat je niet zwanger wordt, gebeurt voordat je het weet heh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het was niet boven de lipjes hangen, ze zat praktisch op mn lul alleen stopten we toen, dus geen bewegingen gemaakt verder.
En nee ik heb geen behoefte in vrouwen, ik ben actief in de muziekwereld en verder probeer ik te vechten tegen wat aandoeningen (kaak, kiezen, oor)
Je moet het totaal ook zien om te begrijpen wat ik wilde neerzettenquote:
Ongetwijfeld een anti-climaxquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je moet het totaal ook zien om te begrijpen wat ik wilde neerzetten
Ik had ook nog een condoom omquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ok, dus ze zat erop maar hij zat er niet in. Nou oké, kan ook joh. Zorg er wel voor dat je niet zwanger wordt, gebeurt voordat je het weet heh.
Hilarisch hoor, ben ik eens serieus.quote:Goed dat je wat doet met je aandoeningen trouwens. Kaak, kiezen en oor is een leuk begin, nu de rest nog!
En ook een goede stap dat je met een aandoening aan je oor de muziekwereld in bent gestapt. Goeie combinatie wel! Kan je lekker objectief blijven, helpt in het beoordelen van je eigen kwaliteiten enzo.
Mensen fappen nogsteeds op die anti-climax anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een anti-climax
Gewoon gyazo downloaden, makkelijker kan niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Jeetje mina, gifjes maken, bewegende en persoonlijke UI's - ik word oud, deze technologie kan ik allemaal niet bijhouden.
Truste Frankquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lieve mensen, ik ga naar bed. Fijne dagen! En niet te veel drinken daar krijg je hoofdpijn van,
je hebt het wat hoog in de bol dunkt me, gewoon één of andere debiel waar misbruik van gemaakt wordtquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mensen fappen nogsteeds op die anti-climax anders.
Bonne nuitquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lieve mensen, ik ga naar bed. Fijne dagen! En niet te veel drinken daar krijg je hoofdpijn van,
Een diepe, rustgevende slaap toegewenst totdat het zonlicht uw ogen weder bestraalt/d.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben serieus. Je bent een topperquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik had ook nog een condoom om
[..]
Hilarisch hoor, ben ik eens serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |