Loverboysquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze haar loverboy.
Gezin... Gezin... Die worden moet je pas gebruiken als je 30 bent hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee met mn gezin. Familie is anders dan gezin, voor mjj.
Niet eens, maar even vermelden dat je uit eten gaan niet zo bijzonder vindt omdat je het toch zo vaak doet is nogal.. tsjaquote:
Wat nu dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezin... Gezin... Die worden moet je pas gebruiken als je 30 bent hoor.
oh zo.. nou ik vind het gros van mijn familie toch maar kutquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee met mn gezin. Familie is anders dan gezin, voor mjj.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ik vind het gros van mijn familie toch maar kut
We halen wel gewoon af onder het genot van 70's punk, deadprezquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet eens, maar even vermelden dat je uit eten gaan niet zo bijzonder vindt omdat je het toch zo vaak doet is nogal.. tsja
Frank beste man!quote:
Ja dan is het niet erg. Maar mijn familie wordt steeds kleiner dus met kerst bij elkaar te zijn had ik wel een beetje verwacht..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh zo.. nou ik vind het gros van mijn familie toch maar kut
initiatief tonen hèquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja dan is het niet erg. Maar mijn familie wordt steeds kleiner dus met kerst bij elkaar te zijn had ik wel een beetje verwacht..
Niet uiteten als in sterrenrestaurant en eten dat naar je word toegebracht. En zo vaak ook weer niet. Maar voor kerst vind ik het niet "speciaal".quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet eens, maar even vermelden dat je uit eten gaan niet zo bijzonder vindt omdat je het toch zo vaak doet is nogal.. tsja
quote:
uit eten geweest en gezopen.. nu slaapie doen hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ewa hosselaar waar kom jij vandaan?
Oh jeequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Frank beste man!Hoe is het leven ?
Mevrouw Drebin nog altijd onder controle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima hoor. Beetje teut en volgevreten, maar ach.
En onze gespierde adonis? Van de kerst met je deerne genoten?Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |