SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Top 2000 is het grootste radio-, televisie- en muziekevenement van Nederland.
De lijst van tweeduizend platen wordt jaarlijks samengesteld door het publiek en uitgezonden van eerste kerstdag tot en met oudejaarsavond op Radio 2. De NTR verzorgt de televisie-uitzendingen rondom de Top 2000; Top 2000 Quiz, Best of Top 2000 a gogo, Top 2000 a gogo en Top 2000 in concert. Jaarlijks trekt de Top 2000 11 miljoen mensen via radio, televisie en internet en is het volgens de luisteraars een vaste waarde bij de feestdagenbeleving. De Top 2000 live beleven kan in het Top 2000 Café van de NTR in Beeld en Geluid in Hilversum.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Yep. Was leuk. Vooral Madness was de moeite waard.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Goede start vandaag van de nieuwe reeks
Ja, leuk verhaal over die ex-vriendin.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef tong80 het volgende:
Yep. Was leuk. Vooral Madness was de moeite waard.
Ja, apart!quote:
Ik kende 'm wel, vooral van naam, maar vond dit maar 'n druk, rommelig en ook niet bijzonder nummer. Maar hij zal vast ook wel betere dingen hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:45 schreef Mike het volgende:
Die artiest waar Suzanne Bosman het over had, had ik echt nog nooit van gehoord. Nou was ik ook veel te jong om 'm in die tijd te kennen, maar was dat een bekend figuur begin jaren 80?
Vind het zelf ook niet echt een tof nummer, heb meer het idee dat Suzanne het nummer op 1 wil vanwege goede herinneringen aan die tijd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kende 'm wel, vooral van naam, maar vond dit maar 'n druk, rommelig en ook niet bijzonder nummer. Maar hij zal vast ook wel betere dingen hebben gemaakt.
Voorproefje van vanavondquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:46 schreef Norrage het volgende:
Bijzonder niet boeiende eerste aflevering, Hopelijk vanavond beter.
A horse with no name?quote:
Begreep van de week dat er redelijk wat nieuwere nummers in staan. Waardoor het iets meer aansluit op de generatie van nu.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Yep!
Over welke verjonging van de Top 2000 hebben ze het? Zijn de regels veranderd?
Ja, wel wat jammer (vooral voor die jongere garde) dat de itempjes vooral over lang vervlogen artiesten gaan. Zo blijft het wat stoffig allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begreep van de week dat er redelijk wat nieuwere nummers in staan. Waardoor het iets meer aansluit op de generatie van nu.
Ik ben bang dat die niet zo gretig mee willen werken...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Norrage het volgende:
Ze moeten eens mini-docus maken over artiesten van na 1980....wanneer gaat Leo het bijvoorbeeld eens over Radiohead hebben, ofzo
Maar betere aflevering dan gister
Daar is-ie dus pas in 2030 aan toe.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Norrage het volgende:
Ze moeten eens mini-docus maken over artiesten van na 1980....wanneer gaat Leo het bijvoorbeeld eens over Radiohead hebben, ofzo
Of dan tenminste een collegequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die niet zo gretig mee willen werken...
Mwoa, altijd wel interessant en onderhoudend natuurlijk. Itempje over Brainbox (Kaz Lux, Thijs van Leer, Jan Akkerman, Bert Heerink, dat soort namen). Wel iets voor jou/ons, niet erg boeiend voor de jongeren. En die 2 piano-broertjes Jussen bij het popkwisje.quote:
Hele dag ziek in bed gelegen. Kan nu niet slapen. Dan maar kijken. Leuk item met the Rock Stedy Crew. Leuk om zo'n meisje na al die jaren te zien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Gewoon even terugkijken, toch maar doen.
Maar je zou ook kunnen zeggen dat ze iets van het verleden kunnen leren. Je hebt wel gelijk denk ik. De meeste nummers komen dit jaar uit de jaren 90. En dat is al meer dan 20 jaar geleden.quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef golfer het volgende:
Brainbox-item hoorde inderdaad meer bij Johan Derksen thuis.
Dat zegt het gros van de top2000-kijkers helemaal niks meer.
quote:
9 nummers van de Beatles verdwenen en de meeste komen dit jaar uit de jaren 90 zeiden ze verdwenen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begreep van de week dat er redelijk wat nieuwere nummers in staan. Waardoor het iets meer aansluit op de generatie van nu.
Maar Jan de Hoop kent David Bowie niet.quote:
Staat er 10 keer in.quote:
quote:
Jij vermaakt je hier wel, he?quote:
Die 2 waren vrij kut idd jaquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
Morgen de gaylords van Spandau Ballet.
Geweldige vent.quote:
Eerste band waar ik Fan van was.quote:
Ditquote:
Vreselijke aanstelster. Ken er niet.quote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was wel een leuke mevrouw naast jan de hoop
Gadveredamme.quote:Op zondag 28 december 2014 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
Morgen de gaylords van Spandau Ballet.
idem.quote:
Verkeerde topic.quote:Op maandag 29 december 2014 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig met Sterrenstof. Pleur op met die 3FM shit.
Van die zwijmelende bakvissen backstage?quote:
Mathijs wil altijd bewijs, maar van de slaapkameravonturen niet?quote:Op maandag 29 december 2014 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van die zwijmelende bakvissen backstage?
Bach niet, maar dit is toch wel erg 20e eeuwquote:Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Procol Harum. Mooi, maar ze willen maar niet de 20e eeuw in.
Nou ja, figuurlijk. Ze komen nog niet echt voorbij de jaren 60.quote:Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bach niet, maar dit is toch wel erg 20e eeuw
In de tussenclips komt er zelfs redelijk veel 21e eeuw voorbij naar mijn idee.quote:Op maandag 29 december 2014 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, figuurlijk. Ze komen nog niet echt voorbij de jaren 60.
Misschien is het meer een poging op de 'de jeugd van tegenwoordig' een beetje beschaving bij te brengen?quote:Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Procol Harum. Mooi, maar ze willen maar niet de 20e eeuw in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |