Vannacht alle afleveringen van deze editie teruggekeken (ik kon niet slapen

) Keek allemaal lekker weg. Qua presentatie van Diederik wel enigszins eens met het hierboven niet uit laten praten van de gasten, maar ook met de opmerking over het tempo in het programma houden. Verder wat flauwe bruggetjes en overgangetjes die niet altijd helemaal goed uitkwamen maar niets waar ik me heel erg aan heb gestoord. Het vertellen tijdens de quiz dat Monica de score bijhoudt is toch wel iets wat je niet (meerdere malen) hoeft te vergeten, dat staat ook op je briefje neem ik aan.
Wat ik wel apart vond was zijn wat bijzondere fixatie op de namen van zijn gasten?
Afl. 2 (over breakdancen): "Henk Bakboord, de naam zeg het eigenlijk al, ik weet niet wat maar het zegt in ieder geval iets..."
Afl. 4 (over Dave Stewart): "Sander Stijger en Rob Bouma, ook al een mooie combinatie van namen vind ik, een soort bouwgrond"
Of zoals Rob na die uitspraak zelf keek:
![FDtwirJ.png]()
En in dezelfde aflevering vond ie Izaline Calister de mooiste naam hebben van alle gasten...
Als amateurgenealoog let ik zelf ook altijd op namen en ik vind het heel interessant maar deze opmerkingen?

Verder qua inhoud wel weer erg genoten.
Op hoeveel dagen worden de afleveringen opgenomen trouwens? Want gasten uit de ene aflevering zaten soms weer in het publiek bij de volgende.
||
FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! ||
Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! ||
Mijn concertstatistieken ||