SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2014 22:12:36 ]
Moet je bottopic downloadenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:13 schreef madeliefff het volgende:
Hoe openen jullue zo snel een topic dan?...srs
Op 'nieuw topic' drukken, de TT veranderen en op 'invoeren' drukken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:13 schreef madeliefff het volgende:
Hoe openen jullue zo snel een topic dan?...srs
watttt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je bottopic downloaden
altijd als ik dat doe is iemand mij voorquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op 'nieuw topic' drukken, de TT veranderen en op 'invoeren' drukken?
Huh?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:15 schreef madeliefff het volgende:
jullie maken de OP zeker pas achteraf dan
Ik heb pro, dan opent die ook als je geen lapo hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
www.bottopickaper.org
die opent automatisch nieuw topic als je lapo hebt
Nice, moet je voor betalen toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb pro, dan opent die ook als je geen lapo hebt.
maar kost wel 20 euro, ik zou gwn de crack downloaden van pirate bayquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
301.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar vierhonderdvijftig euro, echt fantastisch!quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nice, moet je voor betalen toch?
hoef je geen OP te maken (lees:kopiėren)? Je ziet aan mijn vraag dat ik nog nooit een nieuwe in een reeks heb gemaaktquote:
nou moe. Doei dan maarquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik ben weg pluisjes
Kerstseks en kransjes
hihaho
Normaal wel, maar niet met dat programma dusquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoef je geen OP te maken (lees:kopiėren)? Je ziet aan mijn vraag dat ik nog nooit een nieuwe in een reeks heb gemaakt
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Madeliefff zit nu met haar Rabo random reader bottopickaper Pro aan te schaffen hoor
Nee, die staat er al.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoef je geen OP te maken (lees:kopiėren)? Je ziet aan mijn vraag dat ik nog nooit een nieuwe in een reeks heb gemaakt
ik snap alleen het woordje madeliefff. Volgens mij was dat ook wel t belangrijkstequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Madeliefff zit nu met haar Rabo random reader bottopickaper Pro aan te schaffen hoor
Heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Over een kwartier komt Ronald Goedemondt blijkbaar. Wie gaat kijken?
Ik, ben vorig jaar speciaal naar fucking Winterswijk getreind om hem te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
die link deed t niet wat zit je voor onzin te verkopen. Wacht maar als girlygirl8 dit leest...dan doet ze aangiftequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Normaal wel, maar niet met dat programma dus
Al gezien in theater, maar ga er weer gewoon voor zittenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zit je op mobiel? Want er is geen mobiele website, alleen via pc/laptop te openenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die link deed t niet wat zit je voor onzin te verkopen. Wacht maar als girlygirl8 dit leest...dan doet ze aangifte
Hij zei gemene dingen over mij op twitterquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom was ie ook alweer gebanaand?
raar, bij mij doet ie 't welquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die link deed t niet wat zit je voor onzin te verkopen. Wacht maar als girlygirl8 dit leest...dan doet ze aangifte
ik geloof je nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zit je op mobiel? Want er is geen mobiele website, alleen via pc/laptop te openen
dat is toch een grapje hoop ik hahahaquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij zei gemene dingen over mij op twitter
Ik ben tegenwoordig erg close met een aantal admins,quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is toch een grapje hoop ik hahaha
haha
ha
De Pirate Bay is downquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar kost wel 20 euro, ik zou gwn de crack downloaden van pirate bay
Yep.quote:
Kwabs - Walk EPquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef DjeDje het volgende:
Noem is artiesten met mooie rustige nummers, volgens jullie.
slayer, metallica, rammsteinquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef DjeDje het volgende:
Nora en Purequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef DjeDje het volgende:
DM's openbaren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom was ie ook alweer gebanaand?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef madeliefff het volgende:
Wacht maar als girlygirl8 dit leest...dan doet ze aangifte
quote:
Wat TT trouwens idd. Retry had piemels gepost ofzo dacht ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat terrastegel was
wat voor rustige muziek dan? Achtergrondmuziek, ballads of sex muziek. ..quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef DjeDje het volgende:
Meer ballads en achtergrond muziek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat voor rustige muziek dan? Achtergrondmuziek, ballads of sex muziek. ..
dit is nog altijd mijn favo loungenummer..is wel een oudequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Meer ballads en achtergrond muziek.
Sex muziek is niet nodig
ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Joep van het Hek, dat gaat dus echt niemand kijken.
Minder zuipenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
ben de hele dag godse misselijk geweest
Ja of minder eten. Of allebei.quote:
beter zijn cynisme dan de flauwe humor van de broer van Trijntje Oosterhuis op SBSquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die ouwe is toch niet grappig joh
nee zie post van guus netquote:
Nice.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit is nog altijd mijn favo loungenummer..is wel een oude
Ja ja, per ongeluk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat moment waarop je denkt FOK!sters S&G aan te klikken en vervolgens halfnaakte mannen in je beeld ziet verschijnen om te ontdekken dat je per ongeluk op FOK!kers S&G hebt geklikt.
Allebei kut.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
beter zijn cynisme dan de flauwe humor van de broer van Trijntje Oosterhuis op SBS
Dus niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht even dat freshfruit de nieuwe kloon van retry was
Ik!quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Joep van het Hek, dat gaat dus echt niemand kijken.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onze nachtelijke avonturen zouden onder ons blijven toch?
Nope. Ik mis die boi nu al.quote:
Ey Frank.quote:
Was dus wel iets van een compliment?quote:
jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was dus wel iets van een compliment?
Hier moet je zijn denk ik US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #103 - Met knallende kerstballenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat moment waarop je denkt FOK!sters S&G aan te klikken en vervolgens halfnaakte mannen in je beeld ziet verschijnen om te ontdekken dat je per ongeluk op FOK!kers S&G hebt geklikt.
Hey ouwe knar, Goed je weer te zienquote:
jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hier moet je zijn denk ik US/ [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #103 - Met knallende kerstballen
Voel me vereerd,en sorry for your lost.quote:
Ha, zak is er weer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hey ouwe knar, Goed je weer te zien
Ik leef nog inderdaad. En dat vind ik al heel wat.quote:
Jeetje, wat is er allemaal gebeurd?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik leef nog inderdaad. En dat vind ik al heel wat.
hugo de hosselboiquote:
snakeladyquote:
Nieuwe baan, hogere deadlines. Vriendin heeft me verlaten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat is er allemaal gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nieuwe baan, hogere deadlines. Vriendin heeft me verlaten.Gefeliciteerd. Zaktabak wordt een papa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Ik weet nog niet of ik er klaar voor benquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Zaktabak wordt een papa.
[..]
Nieuwe baan, hogere deadlines. Vriendin heeft me verlaten.Pics van je zwangere vriendin in USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nieuwe baan, hogere deadlines. Vriendin heeft me verlaten.daar gaat je levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Fap je daarop?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pics van je zwangere vriendin in US
Elke dag werken en daarna door naar sport en daarna naar cafe om straalbezopen om 1 uur thuis te komen om dan 7 uur weer op te staan voor werk en ga zo maar door. In het weekend moet je natuurlijk even je familie bezoekenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik er klaar voor ben
Feliciteren had ook gemogen maar ho maar.quote:
Familie of schoonfamilie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag werken en daarna door naar sport en daarna naar cafe om straalbezopen om 1 uur thuis te komen om dan 7 uur weer op te staan voor werk en ga zo maar door. In het weekend moet je natuurlijk even je familie bezoeken
[..]
Nieuwe baan, hogere deadlines. Vriendin heeft me verlaten.FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die doet zich dan ook voor als manquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neen, je zakgenoot (S_Z) wel
Jij gefeliciteerd! Je krijgt een vriendje om mee te spelen van ons kado.quote:
Deze snap ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jij gefeliciteerd! Je krijgt een vriendje om mee te spelen van ons kado.
Geloof ik krijg je een leeftijdsgenootje erbij. Al dan niet leeftijd op verstandelijk niveau.quote:
Noh. Ze ziet er leuk uit toch?quote:
Oh. Jezus, je ziet de spellingscorrectie van MS Word gewoonquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De tekst is door Sonic zelf toegevoegd he.
Dit is het origineel: US / Userfoto's #332
Bruin is mooi hoor, maar net wat te donker waardoor je geen patronen er in kan zien.quote:
die sarcastische posts van hem in fototopics zijn sws briljantquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De reactie van Voederbietel hieronderUS / Userfoto's #332
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Allebei mooiquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Bruin is mooi hoor, maar net wat te donker waardoor je geen patronen er in kan zien.
Blauw is mooi helder![]()
Blauw haar blonde ogen toch?quote:
trekte klachtquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ik moet zeggen dat ik niet echt snap dat er mensen zijn die reacties posten als
- daten
- keertje afspreken
- elk flirterige opmerking
Jij wordt dadelijk ineens een heel verstandige volwassen man als dat kleine jankballetje in je handen ligt. Zo gaat dat (bijna) altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik er klaar voor ben
1 van de 7 schoonheden.quote:
Ze hadden wel smaak.quote:
Goedzo Guusquote:
Gelukkig. Maar is er nog ruimte voor het kind in mijzelf dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij wordt dadelijk ineens een heel verstandige volwassen man als dat kleine jankballetje in je handen ligt. Zo gaat dat (bijna) altijd.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar blauwe en bruine ogen zijn allebei mooi, zeker gecombineerd met blond.
bruin met blond staat ook wel charmant.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar blauwe en bruine ogen zijn allebei mooi, zeker gecombineerd met blond.
Ik geil niet alleen op emochicksquote:
ik geil eigenlijk niet zo op negerinnenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prez geilt op blonde negerinnen
quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De kloppende fallus nacht
Tijdens een duistere december nacht
Voel ik kriebels in mijn geslacht
Opgewonden bezoek ik een bekende site
In mijn linkerhand mijn fleshlight
Ja het is weer een heuse jacht
Deze kloppende fallus nacht
De nacht duurt voort de uren laat
Een foto zie ik, een vrouw van formaat
Warempel een prachtig schepsel
Ik verwikkel mij in een erotisch voorspel
Rondingen zo fijn zo zacht
Snel de fles glijmiddel er bij gepakt
Voel ik dat mijn piemel naar aandacht snakt
De kunstmatige vagina nat gemaakt
Besef ik mij wat deze foto veroorzaakt
En met dit alles begint de smacht
Met grote bewegingen komt genot
Trekkende aan mijn neppe liefdesgrot
Extatische gevoelens komen boven
Ik wil mij met jouw verloven
Smachtend kijk ik naar al dit pracht
Een hoogte punt dient zich spoedig aan
Ik kom klaar en voel mij voldaan
In desinteresse sluit ik mijn pc weer af
En sta stil of ik mij op een hellend vlak begaf
Nog een aantal maanden tot mijn toverkracht
Het einde van deze kloppende fallus nacht
Wie hier wel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geil eigenlijk niet zo op negerinneninb4 racist
Dat is niet racistisch. Een negerinnentet, buik, benen en kuit vind ik serieus heel vies.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geil eigenlijk niet zo op negerinneninb4 racist
slaap_zak waarschijnlijk, maar die geilt op allesquote:
Mweh, vies is ook overdreven maar het is niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat is niet racistisch. Een negerinnentet, buik, benen en kuit vind ik serieus heel vies.
Zijn motto is dan ook wel "alles met een hartslag"quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
slaap_zak waarschijnlijk, maar die geilt op alles
Die van mij wordt er spontaan slap van.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, vies is ook overdreven maar het is niet echt mijn ding.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zijn motto is dan ook wel "alles met een hartslag"
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zijn motto is dan ook wel "alles met een hartslag"
Die zou nog dat Kwoaje Keie wijf doen als het moest. Heel eerlijk gezegd.quote:
ah dude waarom herinner je me nou weer aan dat filmpjequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die zou nog dat Kwoaje Keie wijf doen als het moest. Heel eerlijk gezegd.
Sorry. Ik krijg nog steeds DM's omdat ik ooit dat linkje door heb gestuurd naar mensen die er om vroegen, en een nieuwswebsite vermelde dat hij op te vragen was "bij leden van het FOK!forum".quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah dude waarom herinner je me nou weer aan dat filmpje
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sorry. Ik krijg nog steeds DM's omdat ik ooit dat linkje door heb gestuurd naar mensen die er om vroegen, en een nieuwswebsite vermelde dat hij op te vragen was "bij leden van het FOK!forum".
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sorry. Ik krijg nog steeds DM's omdat ik ooit dat linkje door heb gestuurd naar mensen die er om vroegen, en een nieuwswebsite vermelde dat hij op te vragen was "bij leden van het FOK!forum".
Ik ben zelf altijd kindloos gebleven dus ik ben geen expert op dat gebied, maar van wat ik heb gezien in mijn eigen omgeving, ja, je kiest alleen de momenten wat zorgvuldiger uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar is er nog ruimte voor het kind in mijzelf dan?![]()
ja dat topic ken ik, heb er ook in gepostquote:
Bedacht ik me net man, was ook wel een dingentje hoor dit jaarquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
Even subtiel melden dat je een trio gehad hebt, jeweet
hoeft niet. was matig en awkward.quote:
Ja kan ik me op zich ook wel voorstellenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
hoeft niet. was matig en awkward.
Als zaktabakje ook zijn of haar weg naar FOK! vindt dan krijgt het een linkje naar de sores van vaders. Maar dat weet je wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Bedacht ik me net man, was ook wel een dingentje hoor dit jaar
Kladblokje al aangemaakt Frankie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als zaktabakje ook zijn of haar weg naar FOK! vindt dan krijgt het een linkje naar de sores van vaders. Maar dat weet je wel.
Ja tuurlijk, we gaan vaders wel even op de proef stellen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kladblokje al aangemaakt Frankie?
Ik hoop heel erg dat FOK! tegen die tijd op zwart staat. Laat het kleine purkje sowieso voor zijn 13'de niet op het internet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als zaktabakje ook zijn of haar weg naar FOK! vindt dan krijgt het een linkje naar de sores van vaders. Maar dat weet je wel.
Heb ik nog steeds 116 notes? Ben even te lui om het in dat topic daarover te vragen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja. 116quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds 116 notes? Ben even te lui om het in dat topic daarover te vragen.
Plsquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Zaktabak het volgende:
Laat het kleine purkje sowieso voor zijn 13'de niet op het internet.
Aight.quote:
Zou het persoonlijk ook zo lang mogelijk tegen gaan. En als het dan gebeurt, dan wel zo dat ik alles kan zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat FOK! tegen die tijd op zwart staat. Laat het kleine purkje sowieso voor zijn 13'de niet op het internet.
116quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds 116 notes? Ben even te lui om het in dat topic daarover te vragen.
64. Pas uit een ban, niet zo kleine deugniet.quote:
3quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
116![]()
Ik heb er 1 als het goed is ahahhaha
Ja maar ik was eerst een verschrikkelijke teringuser.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
116![]()
Ik heb er 1 als het goed is ahahhaha
Ik ben best benieuwd naar mijn notes. En naar wat voor dingen.quote:
Nog steedsquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar ik was eerst een verschrikkelijke teringuser.
Als kind is dat echt kut man, bietje BB is watching you.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou het persoonlijk ook zo lang mogelijk tegen gaan. En als het dan gebeurt, dan wel zo dat ik alles kan zien.
Duh. Vond het toen het nog kon altijd wel vermakelijk om mijn notes eens in de zoveel tijd door te lezen.quote:
Hoeveel daarvan zijn voor 'trollen in VBL'?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
64. Pas uit een ban, niet zo kleine deugniet.
27. Niet zo heel boeiends verder hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar mijn notes. En naar wat voor dingen.
Eerst, ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar ik was eerst een verschrikkelijke teringuser.
Ja, maar het is niet meer notewaardig blijkbaar.quote:
Niets schokkends, vrij onschuldig. De eerste is van mij zie ik.quote:
Dat gaat totaal mis met de jeugd van vandaag de dag. Al die 12 jarige beugelbeksletjes met hun eerste beha op Instagram of de eerste volgebloede tampon met het bijschrift "eindelijk ongesteld!!" op Twitter.quote:
Waar kan je dat lezen dan? Hahaquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Duh. Vond het toen het nog kon altijd wel vermakelijk om mijn notes eens in de zoveel tijd door te lezen.
Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat gaat totaal mis met de jeugd van vandaag de dag. Al die 12 jarige beugelbeksletjes met hun eerste beha op Instagram of de eerste volgebloede tampon met het bijschrift "eindelijk ongesteld!!" op Twitter.
Nee, dankje.
Kon eerst alleen als je een abo had, nu helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waar kan je dat lezen dan? Haha
Ik weet echt nog zo weinig over fok..
Kan niet, want je hebt geen abbo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waar kan je dat lezen dan? Haha
Ik weet echt nog zo weinig over fok..
Lol, best wel erg dat ik niet weet voor watquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets schokkends, vrij onschuldig. De eerste is van mij zie ik.
Maar voor wat soort dingen dan, Frankie? Flamewars?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
27. Niet zo heel boeiends verder hoor.
Nog een preek van me gehad zelfs.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lol, best wel erg dat ik niet weet voor wat
Oh achja. Niks ergs blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kon eerst alleen als je een abo had, nu helemaal niet meer.
Bloot voornamelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar voor wat soort dingen dan, Frankie? Flamewars?
Ik weet het echt niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog een preek van me gehad zelfs.
quote:
Zou die van BadSnoopy ook nog wel eens willen zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
Toch zou ik alleen al mod willen worden om de notes van Steven bijvoorbeeld te kunnen lezen, dat moet goed vermaak zijn.
Hoe heeft die ooit mod kunnen worden eigk?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
Toch zou ik alleen al mod willen worden om de notes van Steven bijvoorbeeld te kunnen lezen, dat moet goed vermaak zijn.
Baas zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe heeft die ooit mod kunnen worden eigk?
Blijft grappig deze:quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zou die van BadSnoopy ook nog wel eens willen zien.
Dat Danny die nog niet naar de instelling heeft doorverwezen zeg.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blijft grappig deze:
[ afbeelding ]
Denken dat het woord kanker ook echt indruk maaktquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blijft grappig deze:
[ afbeelding ]
Ouders overdrijven de impact van bepaalde woorden graag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Denken dat het woord kanker ook echt indruk maakt
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blijft grappig deze:
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Zaktabak het volgende:
Zijn tetten nog steeds toegestaan in KLB, Frank?
Die kerel, ik snap dat dus echt nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blijft grappig deze:
[ afbeelding ]
Voor mij ligt het eigenlijk best persoonlijk. Mijn arme tante van 68 is namelijk...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Denken dat het woord kanker ook echt indruk maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Maar komt het merendeel van mijn recente notes uit KLB of VBL?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kerel, ik snap dat dus echt niet.
aantekeningen die je krijgt als je je misdraagtquote:
Dat is de vraagquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar komt het merendeel van mijn recente notes uit KLB of VBL?
Mooi.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mooi.Mooie natuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
ja wanneer komen daar eens nieuwe modsquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al zijn daar nooit meer mods dus kan ik er ook eerder mee wegkomen. Lastig.
Nooit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wanneer komen daar eens nieuwe mods
ggm en littlerabbit zijn allebei gestopt toch? Of was littlerabbit niet van vbl?quote:
Nee, dat klopt. Vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Prez jij komt daar sws nooit
Die VBL-"mods" hebben gewoon een forum gezocht om mod van te worden, alleen om het blauwe tagje en modrechten te hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al zijn daar nooit meer mods dus kan ik er ook eerder mee wegkomen. Lastig.
Jawel. Die is opgestapt door de tokkiebanner van Zwarte Piet en vervolgens geband omdat die zogenaamd crewinformatie zou hebben gelekt, maar echt niemand heeft ook maar een idee wat dat dan zou moeten zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ggm en littlerabbit zijn allebei gestopt toch? Of was littlerabbit niet van vbl?
Met die ebolamongool met zijn pannenkoekenrecepten toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb daar laatst nog zitten gastmodden.
Man man man.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel. Die is opgestapt door de tokkiebanner van Zwarte Piet en vervolgens geband omdat die zogenaamd crewinformatie zou hebben gelekt, maar echt niemand heeft ook maar een idee wat dat dan zou moeten zijn
Ja, wat een mafketel was datquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met die ebolamongool met zijn pannenkoekenrecepten toch?
En mij te laten bannen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die VBL-"mods" hebben gewoon een forum gezocht om mod van te worden, alleen om het blauwe tagje en modrechten te hebben
Het voetbalforum hier.quote:
Welke van de 2?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel. Die is opgestapt door de tokkiebanner van Zwarte Piet en vervolgens geband omdat die zogenaamd crewinformatie zou hebben gelekt, maar echt niemand heeft ook maar een idee wat dat dan zou moeten zijn
Wie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met die ebolamongool met zijn pannenkoekenrecepten toch?
quote:
Haar ogenquote:
linkjuh?quote:
17 om 57. Niemand cared.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb zo'n idee dat djedje wat jonger is dan ik ben.
US / Userfoto's #332quote:
Zit mevrouw Debrin ook op de FOK!s?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb zo'n idee dat djedje wat jonger is dan ik ben.
quote:
Nee, die vindt er helemaal niets aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zit mevrouw Debrin ook op de FOK!s?
Mijn vriendin vindt het echt compleet achterlijk allemaal hierquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, die vindt er helemaal niets aan.
Je hebt het haar laten zien?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, die vindt er helemaal niets aan.
neeeee wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het echt compleet achterlijk allemaal hier
Ja, dat waren ongeveer haar bewoordingen. En volgens haar is het een fase van de midlife crisis om hier een account aan te maken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het echt compleet achterlijk allemaal hier
Niks, ze vindt FOK! gewoon kut.quote:
Jezus wat ben jij een lekker mokkel zeg. Boh.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat waren ongeveer haar bewoordingen. En volgens haar is het een fase van de midlife crisis om hier een account aan te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |