DM's openbaren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom was ie ook alweer gebanaand?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef madeliefff het volgende:
Wacht maar als girlygirl8 dit leest...dan doet ze aangifte
quote:
Wat TT trouwens idd. Retry had piemels gepost ofzo dacht ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat terrastegel was
wat voor rustige muziek dan? Achtergrondmuziek, ballads of sex muziek. ..quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef DjeDje het volgende:
Noem is artiesten met mooie rustige nummers, volgens jullie.
Meer ballads en achtergrond muziek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat voor rustige muziek dan? Achtergrondmuziek, ballads of sex muziek. ..
dit is nog altijd mijn favo loungenummer..is wel een oudequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Meer ballads en achtergrond muziek.
Sex muziek is niet nodig
ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Joep van het Hek, dat gaat dus echt niemand kijken.
Minder zuipenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
ben de hele dag godse misselijk geweest
Ja of minder eten. Of allebei.quote:
beter zijn cynisme dan de flauwe humor van de broer van Trijntje Oosterhuis op SBSquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die ouwe is toch niet grappig joh
nee zie post van guus netquote:
Nice.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit is nog altijd mijn favo loungenummer..is wel een oude
Ja ja, per ongeluk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat moment waarop je denkt FOK!sters S&G aan te klikken en vervolgens halfnaakte mannen in je beeld ziet verschijnen om te ontdekken dat je per ongeluk op FOK!kers S&G hebt geklikt.
Allebei kut.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
beter zijn cynisme dan de flauwe humor van de broer van Trijntje Oosterhuis op SBS
Dus niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht even dat freshfruit de nieuwe kloon van retry was
Ik!quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Joep van het Hek, dat gaat dus echt niemand kijken.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onze nachtelijke avonturen zouden onder ons blijven toch?
Nope. Ik mis die boi nu al.quote:
Ey Frank.quote:
Was dus wel iets van een compliment?quote:
jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was dus wel iets van een compliment?
Hier moet je zijn denk ik US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #103 - Met knallende kerstballenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat moment waarop je denkt FOK!sters S&G aan te klikken en vervolgens halfnaakte mannen in je beeld ziet verschijnen om te ontdekken dat je per ongeluk op FOK!kers S&G hebt geklikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |