Normaal wel, maar niet met dat programma dusquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoef je geen OP te maken (lees:kopiėren)? Je ziet aan mijn vraag dat ik nog nooit een nieuwe in een reeks heb gemaakt
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Madeliefff zit nu met haar Rabo random reader bottopickaper Pro aan te schaffen hoor
Nee, die staat er al.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoef je geen OP te maken (lees:kopiėren)? Je ziet aan mijn vraag dat ik nog nooit een nieuwe in een reeks heb gemaakt
ik snap alleen het woordje madeliefff. Volgens mij was dat ook wel t belangrijkstequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Madeliefff zit nu met haar Rabo random reader bottopickaper Pro aan te schaffen hoor
Heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Over een kwartier komt Ronald Goedemondt blijkbaar. Wie gaat kijken?
Ik, ben vorig jaar speciaal naar fucking Winterswijk getreind om hem te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
die link deed t niet wat zit je voor onzin te verkopen. Wacht maar als girlygirl8 dit leest...dan doet ze aangiftequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Normaal wel, maar niet met dat programma dus
Al gezien in theater, maar ga er weer gewoon voor zittenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zit je op mobiel? Want er is geen mobiele website, alleen via pc/laptop te openenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die link deed t niet wat zit je voor onzin te verkopen. Wacht maar als girlygirl8 dit leest...dan doet ze aangifte
Hij zei gemene dingen over mij op twitterquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom was ie ook alweer gebanaand?
raar, bij mij doet ie 't welquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die link deed t niet wat zit je voor onzin te verkopen. Wacht maar als girlygirl8 dit leest...dan doet ze aangifte
ik geloof je nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zit je op mobiel? Want er is geen mobiele website, alleen via pc/laptop te openen
dat is toch een grapje hoop ik hahahaquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij zei gemene dingen over mij op twitter
Ik ben tegenwoordig erg close met een aantal admins,quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is toch een grapje hoop ik hahaha
haha
ha
De Pirate Bay is downquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar kost wel 20 euro, ik zou gwn de crack downloaden van pirate bay
Yep.quote:
Kwabs - Walk EPquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef DjeDje het volgende:
Noem is artiesten met mooie rustige nummers, volgens jullie.
slayer, metallica, rammsteinquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef DjeDje het volgende:
Nora en Purequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef DjeDje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |