Google is je vriend. 'Kwaoje Keien' en je hebt het hele verhaal.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef Ramkraker het volgende:
Link graag anders is dit topic nutteloos.. Waar gaat het eigenlijk over?
Niks gevonden dat relevant is.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Google is je vriend. 'Kwaoje Keien' en je hebt het hele verhaal.
Nieuwsites hebben link naar dit topic -> KLB / Mensen die intens laag gaan voor een weddenschap erbij gevoegd. Even later zeggen ze dat het beeldmateriaal op te vragen is bij de "gebruikers van fok.nl".quote:Het filmpje en foto's van het stel gaan rond op WhatsApp en forum.fok.nl. De man moest volgens geruchten de lelijkste vrouw neuken die hij kon vinden en haar de naam van de carnavalsclub laten roepen tijdens de daad.
(...)
Het onversneden filmpje toont de penetratie en is op te vragen bij de gebruikers van Fok.nl
Gratis koekjes?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Google is je vriend. 'Kwaoje Keien' en je hebt het hele verhaal.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
http://www.nieuws.nl/opme(...)svereniging-in-Megen
[..]
Niet.Bij.Mij.Dus...
Ik heb het filmpje mogen aanschouwenquote:
Waarom? Ik neem niet aan dat iemand je gedwongen heeft het te kijkenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje mogen aanschouwen![]()
![]()
Curiosity kills..quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom? Ik neem niet aan dat iemand je gedwongen heeft het te kijken
Echt vies man, Brabanders.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:15 schreef Nikmans het volgende:
Roep is "koaje keie"
wat?
Koaje keie
wat?
Koaje keie
Koaje keie?
Koaje keiuuuhhhh
Koaje keiuuhhh
Ik heb medelijden met je.quote:
Ik heb de link niet en het lijkt me ook niet echt iets wat ik wil zien.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:15 schreef Nikmans het volgende:
Roep is "koaje keie"
wat?
Koaje keie
wat?
Koaje keie
Koaje keie?
Koaje keiuuuhhhh
Koaje keiuuhhh
Een of andere baas had een youtube gemaakt van het geluidsfragmentquote:Op donderdag 17 april 2014 23:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb de link niet en het lijkt me ook niet echt iets wat ik wil zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |