Die zou nog dat Kwoaje Keie wijf doen als het moest. Heel eerlijk gezegd.quote:
ah dude waarom herinner je me nou weer aan dat filmpjequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die zou nog dat Kwoaje Keie wijf doen als het moest. Heel eerlijk gezegd.
Sorry. Ik krijg nog steeds DM's omdat ik ooit dat linkje door heb gestuurd naar mensen die er om vroegen, en een nieuwswebsite vermelde dat hij op te vragen was "bij leden van het FOK!forum".quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah dude waarom herinner je me nou weer aan dat filmpje
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sorry. Ik krijg nog steeds DM's omdat ik ooit dat linkje door heb gestuurd naar mensen die er om vroegen, en een nieuwswebsite vermelde dat hij op te vragen was "bij leden van het FOK!forum".
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sorry. Ik krijg nog steeds DM's omdat ik ooit dat linkje door heb gestuurd naar mensen die er om vroegen, en een nieuwswebsite vermelde dat hij op te vragen was "bij leden van het FOK!forum".
Ik ben zelf altijd kindloos gebleven dus ik ben geen expert op dat gebied, maar van wat ik heb gezien in mijn eigen omgeving, ja, je kiest alleen de momenten wat zorgvuldiger uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar is er nog ruimte voor het kind in mijzelf dan?![]()
ja dat topic ken ik, heb er ook in gepostquote:
Bedacht ik me net man, was ook wel een dingentje hoor dit jaarquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
Even subtiel melden dat je een trio gehad hebt, jeweet
hoeft niet. was matig en awkward.quote:
Ja kan ik me op zich ook wel voorstellenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
hoeft niet. was matig en awkward.
Als zaktabakje ook zijn of haar weg naar FOK! vindt dan krijgt het een linkje naar de sores van vaders. Maar dat weet je wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Bedacht ik me net man, was ook wel een dingentje hoor dit jaar
Kladblokje al aangemaakt Frankie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als zaktabakje ook zijn of haar weg naar FOK! vindt dan krijgt het een linkje naar de sores van vaders. Maar dat weet je wel.
Ja tuurlijk, we gaan vaders wel even op de proef stellen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kladblokje al aangemaakt Frankie?
Ik hoop heel erg dat FOK! tegen die tijd op zwart staat. Laat het kleine purkje sowieso voor zijn 13'de niet op het internet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als zaktabakje ook zijn of haar weg naar FOK! vindt dan krijgt het een linkje naar de sores van vaders. Maar dat weet je wel.
Heb ik nog steeds 116 notes? Ben even te lui om het in dat topic daarover te vragen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja. 116quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds 116 notes? Ben even te lui om het in dat topic daarover te vragen.
Plsquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Zaktabak het volgende:
Laat het kleine purkje sowieso voor zijn 13'de niet op het internet.
Aight.quote:
Zou het persoonlijk ook zo lang mogelijk tegen gaan. En als het dan gebeurt, dan wel zo dat ik alles kan zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat FOK! tegen die tijd op zwart staat. Laat het kleine purkje sowieso voor zijn 13'de niet op het internet.
116quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds 116 notes? Ben even te lui om het in dat topic daarover te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |