quote:
Zou die van BadSnoopy ook nog wel eens willen zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
Toch zou ik alleen al mod willen worden om de notes van Steven bijvoorbeeld te kunnen lezen, dat moet goed vermaak zijn.
Hoe heeft die ooit mod kunnen worden eigk?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
Toch zou ik alleen al mod willen worden om de notes van Steven bijvoorbeeld te kunnen lezen, dat moet goed vermaak zijn.
Baas zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe heeft die ooit mod kunnen worden eigk?
Blijft grappig deze:quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zou die van BadSnoopy ook nog wel eens willen zien.
Dat Danny die nog niet naar de instelling heeft doorverwezen zeg.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blijft grappig deze:
[ afbeelding ]
Denken dat het woord kanker ook echt indruk maaktquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blijft grappig deze:
[ afbeelding ]
Ouders overdrijven de impact van bepaalde woorden graag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Denken dat het woord kanker ook echt indruk maakt
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blijft grappig deze:
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Zaktabak het volgende:
Zijn tetten nog steeds toegestaan in KLB, Frank?
Die kerel, ik snap dat dus echt nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blijft grappig deze:
[ afbeelding ]
Voor mij ligt het eigenlijk best persoonlijk. Mijn arme tante van 68 is namelijk...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Denken dat het woord kanker ook echt indruk maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Maar komt het merendeel van mijn recente notes uit KLB of VBL?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kerel, ik snap dat dus echt niet.
aantekeningen die je krijgt als je je misdraagtquote:
Dat is de vraagquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar komt het merendeel van mijn recente notes uit KLB of VBL?
Mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |